אני אהיה העיניים שלך -פרק 70- (18+)

6.4K 354 149
                                    

"מה כתוב כאן?" איאן שאל כשהוא וג'ואי ישבו על המיטה, הצעיר שוב ישב בין רגליו ונשען על בטנו, "אמממ" ג'ואי מלמל ונגע בנקודות הבולטות, מנסה לקרוא את מה שכתוב על פי מה שאיאן לימד אותו.

"ב-בנ..." ג'ואי מלמל, אצבעותיו סורקות את המילה הלא ברורה, "בנ...?" איאן מלמל, מדרבן את ג'ואי להמשיך, והצעיר כחכח בגרונו והזדקף, מתחיל להיות רציני יותר ואיאן החזיק את עצמו מלצחקק.

"בנ-בננה?" ג'ואי שאל, "כן!" איאן אמר בשמחה וג'ואי חייך באושר, לא מאמין שהוא הצליח להבין את מה שכתוב, "לעומתך, ילדים לומדים את המילה בקלות כי יש חזרה של אותיות" איאן התגרה בג'ואי והצעיר צחקק, "אתה אומר שאני טיפש?" שחור העיניים שאל ברוגז, "לא" איאן אמר בגיחוך לפני שרכן קדימה ונשק לעורפו של ג'ואי, "אתה אמרת את זה" הבלונדיני אמר וג'ואי גיחך בעצבנות, נותן מרפק לבטנו של איאן שצחק בקול לפני שהניח את הספר במיטה רק בשביל לחבק את ג'ואי ולהשעין את הצעיר בחזרה עליו.

-

"אני אוהב אותך" איאן אמר ונשק לאוזנו של הצעיר אחרי שליטף אותה, "אני לא" ג'ואי מלמל ואיאן חייך ונגס באוזן קלות, "איה" ג'ואי לחש ונתן מרפק נוסף לבטנו של איאן, "אתה בטוח?" איאן שאל ונגס שוב באוזן של הצעיר, "אני בטוח" ג'ואי אמר ברוגז, "אם תשקר אני אדגדג אותך" איאן איים, "אני אוהב אותך! אני אוהב אותך המון! באמת!" ג'ואי מיהר להגיד ואיאן מצא את עצמו צוחק בקול לפני שהוא נישק את צד צווארו של ג'ואי שוב ושוב, "טיפש" הצעיר לחש בחיוך, מזיז את צווארו לצד השני- וככה הוא אפשר לאיאן גישה טובה יותר, אחרי הכל זה היה נעים.

-

"ג'ואי" איאן לחש לפתע כנגד הצוואר הרך של הצעיר, "מה?" ג'ואי השיב בשאלה, "אני רוצה להרגיש אותך" הבלונדיני לחש בכנות אחרי שנפל לו האסימון שזה הלילה האחרון שלו ושל ג'ואי ביחד לפני הניתוח.

"כשאתה אומר להרגיש, אתה מתכוון לשכב?" ג'ואי שאל ברצינות, "כן" איאן אמר מבלי בושה וג'ואי חייך וסובב מעט את ראשו לאחור, "עדיין כואב לי, אולי נעשה את זה בפעם אחרת?" ג'ואי שאל ואיאן נאנח, בפעם אחרת זה כבר מאוחר מדי, "אתה יודע מה..." ג'ואי לחש כששם לב לפרצוף העצוב של איאן, "אפשר גם לא לשכב ו-ורק לעשות דברים אחרים" הצעיר הציע ואיאן כיווץ את גבותיו בחוסר הבנה, לפחות עד שהוא הרגיש איך שידו של ג'ואי נוגעת באיברו המכוסה.

"אני יכול למצוץ לך אם אתה רוצה" ג'ואי לחש בביישנות ואיאן חייך לעצמו, לא רק בגלל שהוא היה מרוצה מההצעה של האחר, אלא בגלל שהצעיר היה כל כך מתוק כשהוא הציע אותה.

"תתפשט" איאן לחש וג'ואי כבר פחות הופתע מהאמירות הפתאומיות של איאן והוא פשוט יצא מרגליו של איאן והתרומם מהמיטה רק בשביל להתפשט במהירות, "גם אתה" ג'ואי אמר ואיאן חייך ופשט את בגדיו כבר על המיטה, זורק אותם על הרצפה ביחד עם ספר הלימוד, הוא לא היה רוצה ששום דבר יפריע לו ולגו'אי.

אני אהיה העיניים שלךWhere stories live. Discover now