ג'סיקה סימסה למליסה שג'ואי אצלה ושאין לה מה לדאוג כשג'ואי נרדם, מקבלת הודעת תודה במהירות מהאם המודאגת.
-
בעלת הגומות נאנחה לפני שהתרוממה מהמיטה, מכסה את ג'ואי ומתכוונת לצאת מהחדר, אבל אז הטלפון של ג'ואי -ששכב לצידו, משך את תשומת ליבה, והיא נגסה בשפתיה לפני שלקחה אותו מהר, מחייכת בהקלה כשלג'ואי לא היה סיסמה והיא במהירות מצאה את המספר של איאן, כותבת אותו בטלפון שלה לפני שהחזירה את הטלפון של ג'ואי מהר לצידו על המיטה והיא יצאה החוצה.אם אף אחד מהם לא יעשה משהו, אז היא תעשה.
---איאן כיווץ את גבותיו כשהטלפון שלו צלצל והקריא את מספר הטלפון הלא מוכר, הוא שלח את ידו אל הרעש, אוחז בטלפון ועונה לו, "הלו" הוא מלמל בקול חלש, הוא כבר הצליח להתגבר על הבכי.
"זאת ג'סיקה" בעלת הגומות מלמלה ואיאן התיישב במהירות על המיטה, "כן?" הוא שאל, רוצה שהיא תמשיך לדבר, אולי יהיה לה משהו להגיד על ג'ואי, "הוא אצלי, הבנתי שהוא ברח מהבית אחרי שהוא רב עם ההורים שלו" הנערה אמרה, שומעת את האנחה הכבדה של איאן, "הוא בסדר?" איאן שאל בדאגה, משפשף את מצחו הכואב, "הוא בכה לא מעט, עכשיו הוא ישן" ג'סיקה השיבה ואיאן הנהן לעצמו.
"מחר הוא לא יכול להיות אצלי, שישן אצלך" בעלת הגומות אמרה, משקרת, "אצלי?" איאן שאל בהפתעה, "כן, אתם גם ככה עדיין עובדים באותו המקום, תיקח אותו איתך לבית שלך, הוא לא יחזור הביתה והוא לא יכול ללכת לטד או לרוי, אתה תשאיר אותו ברחוב?" ג'סיקה שאלה, מחייכת לעצמה כשידעה שלאיאן אין עוד אפשרות אחרת.
"אדבר איתו מחר" איאן אמר, "מעולה, תדע שהוא באמת אוהב אותך, הוא עושה את כל זה רק בשביל שלא יפרידו בניכם אז חסר לך שאתה פוגע בו!" היא איימה, ובפעם הראשונה מאז כל הבלאגן איאן מצא את עצמו מחייך, אז יכול להיות שכל מה שהוא קיווה מתגשם.
"אוקיי" איאן אמר לבסוף, "אני אנשק אותו בשבילך" בעלת הגומות אמרה, "לא! לא בפה!" הוא מיהר להגיד והיא צחקקה, "בלחי" היא אמרה והוא גיחך, "תהיי איתו עכשיו, תחבקי אותו" הוא אמר, "אל תדאג, אמחץ אותו חזק חזק" ג'סיקה השיבה בחיוך, "ואיאן?" היא מלמלה, שומעת אותו פולט "מממ?" שואל, "אני מצטערת על מה שאמרו לך, העיוורון שלך לא אמור לשנות ליחסים שלכם, אחרי הכל ג'ואי התאהב בך גם בזכותו" ג'סיקה אמרה בחיוך, "לג'ואי היה קשה להביט לבנות בעיניים, איתך קל לו יותר, אתה נותן לו ביטחון, אתה עזרת לו לא מעט, תדע את זה" היא סיפרה לו משהו חדש והוא חייך לעצמו בהקלה, כל עוד הוא הצליח לעזור איכשהו לג'ואי אז הוא מרגיש בסדר עם עצמו.
"לילה טוב איאן" ג'סיקה אמרה לבסוף, "לילה טוב ג'סיקה" העיוור השיב לפני שהיא ניתקה את הטלפון, מאפשרת לאיאן לחייך לעצמו בזמן שחזר לשכב על המיטה, מצליח להירגע אחרי שהבין שיכול להיות שהכל יהיה בסדר, גם אם קשה וגם אם הדברים לא באמת יחזרו לקדמותם, יהיה בסדר.
-----
YOU ARE READING
אני אהיה העיניים שלך
Romantizmג'ואי הוא נער מתבגר וקצת חצוף שאוהב לעשות שטויות קטנות עם שני חבריו מהתיכון, אבל בערב אחד של שכרות הם עושים שטות לא חוקית ומבצעים גנבה מבית מגורים של זוג עיוורים מבוגר. לצערם, במהלך מעשה הגנבה הם מבינים שהצליחו לעלות עליהם, שני חבריו של ג'ואי מצליחי...