-19-

4.6K 193 0
                                    

Alex McQueen

Povídali jsme si normálně, jako by se nic nestalo, ale to nešlo. Stalo se. Změnilo se toho hodně. Vždyť je čarodějka a ví, co jsem zač, tedy částečně.
Ale co se nezměnilo bylo to, že měla hlavu na mojí hrudi a já ji mohl objímat kolem ramen. Řekla mi, co se už dneska ráno naučila, a co ještě umí. Učí se rychle. No jo, vždyť má jako učitelku Ritu, tak se ani nedivím, ale její táta to zakáže. Pochybuji, že se s ní ještě budu moc stýkat, Paul si ji bude hlídat teď, když už ví o našem světě.

,,Alexi, ukaž mi tvou druhou tvář." Řekla najednou.
Cože?
Druhou? Jakou?
Jo aha, tu horší.
,,Ne..." Nenechala mě domluvit. ,,Prosím." Zamrkala na mě, ty její oči. Ach jo. Jim nejde říct ne.
Posadili jsme se a já se zhluboka nadechl. Čekala, opravdu ji to zajímalo. Sakra, ona vypadala úžasně v tom mém tričku. A ty její nohy, ach...už jsem říkal, že to jsou nohy bohyně?
Pobídla mě, abych pokračoval. Zavřel jsem oči a pak zase otevřel. Otevřela pusu, ale pak se uculila. Přisunula se ke mně blíž a zkoumala mi obličej. Zřejmě ji fascinovaly moje oči, které podrobně sledovala. Přejela mi rukou přes tvář, bylo to příjemné, tak jsem zavřel oči. ,,Hej, otevři je." Zasmála se. Poslechl jsem ji a pousmál se. Rukou mi sjela až k rtům, přes které přejela palcem. Věděl jsem, co chce vidět. Naprázdno jsem kousl, tak sebou pobaveně škubla. ,,Byly delší." Konstatovala.
,,Ano, to protože jsem byl naštvaný." Uchechtl jsem se. Pobaveně pokroutila hlavou. Bavilo ji to, bavilo ji si mě takhle prohlížet. Ona si to vyloženě užívala, ale já ji taky chtěl zkoumat. Rychlým pohybem jsem ji dostal pod sebe. Pobaveně se mi dívala pořád do těch rudých oči a pak mrkla. Vytáhl jsem víc špičáky, na což jí zajiskřilo v očích a sklonil jsem se až k ní. Byl jsem opravdu blízko, ale ona to pořád brala pobaveně. Zajela mi rukou do vlasů a přemýšlela. Dal bych cokoliv, abych věděl, co si myslí. Trochu strnula, když jsem hlavu přemístil k jejímu krku. Špičáky jsem jemně přejel po její kůži, na což sebou cukla. ,,Alexi, to lechtá." Zasmála se. Překvapilo mě to. Ale zopakoval jsem to. Jenže pak jsem je schoval a políbil ji na krk. Jednou, dvakrát, třikrát, dokud mě nezastavila i s tichým vzdychnutím. Podíval jsem se jí do očí, kde bylo něco, co jsem nemohl přečíst. Možná se tam na chvíli objevilo překvapení, ale to pak zmizelo.
,,Hej, Noe, je tu....ou, lidi, promiňte." Ozval se ode dveří Dave.
Já toho blba zabiju, přísahám.
Uchechtla se, Noe se zasmála a dala mi pusu na nos. Pustil jsem ji a lehl si na záda. ,,Proč ty máš žluté oči a Alex rudé?" Zeptala se ho. ,,No, protože..." ,,Protože mám každé ráno krev." Odpověděl jsem rychle, nechtěl jsem jí říkat, že nejsem jen tak obyčejný upír. Dave mě pochopil. ,,A kdo tu je?" Usmála se na něj. ,,Tvůj táta." Vydechl Dave a podíval se na mě. Rychle jsem se posadil. ,,Už? Vždyť je...kolik je." Zamračil jsem se. ,,9:47." Odpověděl. ,,On tu měl přijít?" Zvědavě si nás oba prohlédla. ,,Uhm jo, strýc si s ním chce promluvit a přijel si pro tebe." Posmutněl jsem. ,,Nechám vás tu, ale nezapomeňte přijít dolů." Kývl Dave a zavřel dveře. Noe se na mě nechápavě podívala a šla si opět sednout na postel vedle mě. ,,Co se děje?" Zeptala se. ,,Odvede tě a pochybuji, že tě nechá se se mnou bavit." Řekl jsem jí. Zasmála se, ona se vážně zasmála. Nevěděl jsem proč, nechápal jsem to. Objala mě a dala mi pusu na tvář. ,,Nemůže mi zakázat se s tebou bavit, Alexi, to je blbost." Mrkla na mě. ,,Pořád máš okno otevřené." Řekla pobaveně. ,,I přes to, že jsem..." ,,Ano, i přes to." Odpověděla. Objal jsem ji.
Rozhodla se jít, ale když si uvědomila, že je jen v tričku, tak se zastavila. Ukázal jsem na skříň, ke které odcupitala a vzala si moje tepláky.
Vypadá roztomile a sexy a roztomile, sakra, že já jsem v prdeli.
Sakra, proč se takhle usmívá.
Zabíjí mě.
,,Půjdeš dolů taky?" Zeptala se mě. ,,Ano." Rychle jsem odpověděl a ještě si vzal tričko.

Black wings✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat