Mültimedia= yağmur& Büşra
Yanına oturmamı işaret etti, ben yanına oturduktan sonra konuşmaya başladı.
BERKE: Benim de kız kardeşim var defalarca kez torba torba çikolata ve ped taşıdığım oldu. Allahın kadınlara verdiği özel birşey bu utanılacak hiç birşey yok Büşra, özellikle de benden asla utanma çünkü kocan olacağım.
Olmasını ne kadar istemesem de olucağını üstüne basa basa söylüyordu adam kafamı salladıktan sonra ayağa kalktı ve kapıyı işaret etti havalar soğuyordu bu zamanlarımda daha çok üşüyordum bu yüzden sweat istemem gerekiyordu.
BÜŞRA: Bak son birşey daha isteyip çenemi kapatıcam artık deyip gülümsedikten sonra devam ettim bir hırka verir misin bana üşüyorum da biraz?
Konuşmadan direk odasındaki dolaba geçti ben kapısının önünde beklerken elinde siyah bir hırkayla geldi ve bana uzattı. Teşekkür edip giydikten sonra merdivenlerden inmeye başladım. Ben önden o arkamdan inerken çıkış kapısına doğru ilerliyorduk. Bahçeye çıktık yaklaşık bir kaç dakika bekledikten sonra mat siyah bir Lamborghini içime işleyen sesiyle önümde durdu.Berkenin yüzüne bakıp buna binip binmeyeceğimizi kesinleştirdikten sonra kapıyı açıp içine oturdum. Arabanın göğüslüğüne içim eriyerek bakarken dokunmadan edemeyeceğimi anladım, arabanın torpidosunda elim aşkla gezerken istemsizce sen çok güzelsin be diye bir cümle kurdum Berke yan gülüş atıp benimle konuşuyordu tüm dikkatim arabada olduğu için onu dinlemiyordum. Ne dediğini bilmiyordum o konuşurken, o aklımı kurcalayan soruyu sordum. Torpido da Lamborghini yazısının üstünde elim geziniyorken konuşmaya başladım.
BÜŞRA: Kaç basıyor bu , kaç beygir?
Berke güldükten sonra cümlesini kurdu.
BERKE: Arabaları seviyorsun, dövüşüyorsun ama kız görünümlüsün çözemiyorum ama hoşuma gidiyor. Hiç adam falan bıçakladın mı sen ?
Ufak bir kıkırdamamdan sonra bende cevabımı verdim.
BÜŞRA: sorumu cevaplarsan sorunu cevaplarım.
Berke: pekala, 325 maksimum hız diyorlar ama bence daha fazla çıkar. 630 beygir, 7 ileri.
Büşra: Benim en büyük hayalim BMW CABRİO biliyor musun, tabiki bilmiyorsun daha bugün gördün beni en büyük hayalim bir gün zengin olursam BMW alıp ses sistemi yapacağım, öyle işte.
dedikten sonra yola bakmaya devam ettim ormanlık bir yerdeydi evi anladığım kadarıyla çünkü yaklaşık 15 dakikadır yoldaydık ve market yoktu bunu da sormam gerek diye düşündüm.
BÜŞRA: Market bu kadar uzakta mı?
Kafasını salladıktan sonra artık konuşmamam gerektiğini anlamıştım ama duramıyorum benim yapımda böyleydi en azından yüzümü sileyim bari dedim onu da sordum.
BÜŞRA: Islak mendil var mı?
BERKE: Torpido da var.
Yaklaşık bir kaç saniye uğraştıktan sonra açamayacağımı fark edip arkama yaslandım kırmızı ışıkta durunca Berke üzerime eğilip bir düğmeye basıp torpidoyu açmıştı yaklaşık beş santim ötemde kahverengi gözleriyle gözlerimin içine bakan bu adamın bakışları beni etkiliyordu ve bunu istemiyordum. Arkadan korna sesi yükselince ikimiz de önümüze döndük. Islak mendille yüzümdeki kanları silerken. Arabada çalan şarkıyı duyunca istemsizce eşlik etmeye başladım nakaratına.
Ben sussam sen duysan artık bağıramam
Savaştığın yolda seni koruyamam
Tanıdığım bir ses bana eşlik etmeye başladı
Sen gidersen yaşayamam kadın
Gamzenin çukurunda uyurum kadınBak gülüm benim kafam karmakarışık
Tek gülle sarmaz güçsüz hep bu sarmaşık
Benim gönlüm gelene gidene bir hayli alışık
Dur gitme gece sonunda doğacak altın ışıkBen sussam sen duysan artık bağıramam
Savaştığın yolda seni koruyamam
Sen gidersen yaşayamam kadın
Gamzenin çukurunda uyurum kadın
Araba marketin önünde durmuş sadece gözlerimin içine bakarak şarkının şu kısmına eşlik ediyordu;
Sen gidersen yaşayamam kadın.
Gülümseyip önüne döndükten sonra fırsattan istifade deyip arabadan indim ve markete yol aldım. Bir torba kadar çikolata aldım ve asıl almam gereken şeyi aldıktan sonra kasaya ilerledim elimi cebime attığımda paramın çantamda olduğu aklıma geldi, zaten yanıma gelmiş olan Berke elini cebine atıp adama bir 100'lük verip paranın üstünü bekledi. Zenginler para üstü alır mı ya diye ağzımdan çıkan o cümleye sahip çıkamama içimden küfür ettim. Neyse ki duymamıştı derken tanıdık sesi kulağıma geldi. Neden almasın, 80 tl para. Az mı niye bırakayım kızım. Boşa atamam öyle parayı, sende atma bak sonra dövüşmek zorunda kalıyorsun.
~ sağol ya dedikten sonra torbaları ona kakalayıp arabaya yöneldim binmeden önce berkeye dönüp yalvarırcasına yüzüne baktım.
BERKE: binsene kızım arabaya ne bekliyorsun?
BÜŞRA: Berke ben kullanayım mı ?
BERKE: ya saçma saçma konuşma bin arabaya hadi.
Beni arabaya bindirmesine engel olup nolur nolur diye arka arkaya sıralayınca en sonunda pes etti ve yan koltuğa oturdu. Sürücü koltuğuna geçip kemerimi taktıktan sonra kulağıma ilişen şarkının sesini açtım.
Angela Merkel, bir yandan eşlik edip bir yandan el frenini indirdiğim gibi arabayı bağırttırıp kalkmam bir oldu Berke koltuğa tutunmuş öyle bakıyordu. Ne yani tın tın sürüceğimi mi sandın. Dedikten sonra şarkıya eşlik etmeye başladım.
Çakalların ortasında kapanlara basmadan
Yakalar kafam kasmadan
Bu yüzden XiR hustler
Göz çıkarmaz fazla mal
Sen harmanlıktan hastalan
X masta
Saçlar değil, işler rasta
Ah, ah
Bi' yol pasla
Yanlış yok asla
Relax ol arkana yaslan
NAKARAT;
Angela Merkel
Schengen yok
Karaköy'e sen gel
Bozulur dengen
Yol aldı yengen
Karaköy'e sen gel
Angela Merkel
Bağırttıra bağırttıra arabayı kullanırken bana engel olan tek şey kırmızı ışık oldu.
Ta ta öldün çık oyundan kısmında berkeye dönüp ne halde diye bakmıştım. Bakmamla kahkahayı basmam bir oldu çünkü gözlerini kapatmış koltuğa yapışmış öylece yatıyordu. Bu anıyla onu ne zaman görsem dalga geçicektim evet. Ama o anı da değerlendirmek istedim.
BÜŞRA: korkma ablacım gidip duvara çarpmam bu bebeği aç gözlerini.
Bir kahkaha daha patlattıktan sonra önüme dönüp arabayı kaldırdım yol hafızam iyi değildi ve tekrar konuştum.
BÜŞRA: Berke aç gözlerini de şu yolu tarif et.
Gözlerimi yoldan ayırmadan konuşuyordum bir süre sonra tekrar ses gelmeyince ona döndüm yine gözlerinin kapalı olduğunu görünce gözlerimi yola kitleyip dirseğimle onu dürtmeye başladım. Hiç bir şekilde tepki vermemesi korkutmuştu. Endişeleniyordum
, hayatımda ilk defa bir erkek gözlerini açmıyor diye endişeleniyordumDediler ki sen yaz okuman yükselir. İnşallah diyerek yazmaya devam ediyorum. 🥊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELDİVEN (Tamamlandı)
AcciónİZMİR... Üç,dört apartmandan oluşan bir küçük marketi olan İzmir'in en ücra köşesindeki mahalle. Cinayet, uyuşturucu satımı, taciz ve daha bir çok illegal olay bu mahallede. Ve mahalleye yeni taşınan iki güzel boksör kız. Kızlardan birisi çıktığı bi...