0.0

2K 91 57
                                    

Tekrardan evleneli tam bir yıl olmuştu bugün .

Elimde Jungkook'un en sevdiği pasta ile  şirkete doğru  gidiyordum

Babasının yaptıkları dünyaya duyurulunca Bighit Eğlence şirketi kapatılmıştı.

Bu durumda BTS'de dağılmıştı ve bunların hepsinin benim yüzümden olması beni üzüyordu . Ama çocuklar aralarında birleşip başka bir şirket kurmuşlardı . Zaten şuan yeni şirkete gidiyordum.

BTS'in bilinmesinden dolayı şirket çabuk zamanda fazlaca büyümüştü.
Bu şuan girdiğim kapının üzerinde      ' Bangtan ' yazan kocaman tabeladan bile belliydi .

Klasik olarak görevliye selam verdim .
Danışma bölümüne ilerledim ve yakın arkadaşım Rise ' a öpücük atarak asansöre ilerledim .

Bugün mutluluğumu hiçbir şey bozamazdı .

Resmî olarak birinci evlilik yıldönümümüzdü . Anormal olarak ise iki . Bir boşanmışlık mevzumuz vardı . Tam birinci yıl dönümümüzde onun beni aldattığını sanarak ondan ayrılmıştım fakat şimdi öyle bir şey yoktu .

İyiydik

Arkadaşlarımız iyiydi

İşlerimiz  iyiydi

Bütün dünya evli olduğumuzu biliyordu

Bize oyun oynayacak kişiler yoktu

Asansör en üst kattaki idari bölüme geldiğinde indim .

Önce sevgili eşimin arkadaşlarının odalarına uğradım .

Hepsi bize hediyeler almıştı .

Jin'in aldığı çift saatlere baktım .

Benim için olan açık maviden koyuya doğru Jungkook için olana doğru koyulaşıyordu. Jungkook'da ise en  koyulara yaklaşıyordu.

Birbirlerini tamamlıyordu aynı bizim gibi .

6 üyeyede ayrı ayrı teşekkür ettim .

Jungkook'un odasına doğru ilerlediğimde onlarda arkamdan geliyordu .

Bize şarkı söylemek istediklerini söylemişlerdi . Kırmamıştım çünkü onlar da bir yıl önceki bu günü hatırlayıp yanımızda olmak istiyorlardı . Belki de günü kazasız belasız bitirmek istiyorlardı .

Odasının önüne geldiğimizde sekreteri yerinde değildi .

Bizim içinde fırsat oldu diyerek kapıya yaklaştık .

Kapının bir kısmı aralıktı ve açıkçası içeriden garip sesler geliyordu. 

Bu sesler daha çok

Öpüşme seslerine benziyordu

Tam aralık yerinden bakacakken Jimin beni arkaya çekti ve kendisi baktı .

Baktıktan sonra kaşları çatılan Jimin ile aklıma kötü şeyler geliyordu

Hadi ama Jungkook bunu bana yapmazdı

Benim için bu kadar zorluk çeken adam bana onu yapmazdı

Beni aldatmazdı

İçeriden gelen sesler kısıldığında bir kadın sesi geldi

" Bebeği ne yapacağız Jungkook ? "

Belki de beni yıkabilecek

Beni öldürecek bu şeyi yapmazdı

Daha fazla tutamadım orda kendimi

İçeri girdim belki yine oyundur

Ben yanlış anlamışımdır diye ama gördüğüm manzara bana dünya da olduğumu hatırlattı .

THE END ( MARRY ME ? 2 . KİTABI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin