1.8

964 86 48
                                    


FLASHBACK DEVAM 

Bay Park'ın ağzından çıkanları düşündükçe kafayı yiyordu . Bebek kendisinin değildi . Sevdiği öyle söylemişti . Merdivenden düşerken onların yanına koşmamak için kendini zor tutarken hastaneye yanına gittiğinde çok net belirtmemiş miydi ? Peki şimdi neden herkes kendisine nefret ile bakıyordu . Bebek kendisinin miydi gerçekten ? 

Gözü olayları görmüyordu . Bir bebeğin canını alabilecek kadar cani miydi sevdiği adam ? Başkasından olduğunu çekemeyip öldürdüğü bir bebek asıl onun bebeğiydi ? Bağırmak istedi . ' Bebeğimizi nasıl elimizden alabilirsin !!! ' sesi kesilene kadar bağırmak istedi bu cümleyi . Söyleyemedi . Sadece sustu . 

Elinde olmadan adımlarını sevdiği  kadına yönlendirdi  . Gerçekleri öğrenmek istiyordu . 

Onun düşündüğü tek konu bebeğin gerçek babası mıydı ?  Oysaki üzerine çok büyük bir suç atıldığının farkında değildi . Kendisi bilmesede kendi bebeğini öldürmüş gözüküyordu ? Peki bebek gerçekte nasıl ölmüştü ? Kesin bilgiyi bilen tek bir kişi vardı . O kişide zaten hayatlarını bu hale getiren kişi değil miydi ? . 

Yere çökerek yüzlerini eşitlediğinde  elini sevdiği kadının yüzüne götürdü . Yapmak istediği sadece yüzünde ki yaşları silmekti. Fakat yapamamıştı . Sevdiği kadın yüzünü çekerek ondan kendini uzaklaştırmışdı . 

" Jung , bebeğin babası ? " devamını getirmek istemedi . Zaten sevdiği kadın ne söyleyeceğini bilecek kadar kendisini tanıyordu .

" Olmayan bir bebeğin babası olamazsınız Bay Jeon . "  Kalbinde oluşmaya başlayan sızıya rağmen tekrar sordu . 

" Jung be- " tamamlayamadığı cümlesi ile  yüzünün yana savrulması bir olmuştu . 

" BAY JEON BENİ BEBEĞİMİN BABASI BİR KATİL DEĞİL . KENDİNİZE GELİN  VE ARTIK ŞU SAÇMA SORUYU SORMAYI BIRAKIN . iyiki de sizin gibi bir babası olacağına şuan burda değil . " 

Sonlara doğru kısılan sesi kulaklarını doldurduğunda işte o zaman kendisine lanet okudu . Onları bu hale getiren kendisinden başka bir değildi . 

FLASHBACK ( FALSHBACK İÇİ FLASHBACK AHAHAHA )

" Uzak dur bizden dedim sana . "  elinin arasında buruşan kağıtlar umrunda değildi . Karşısında ki insana vurmamak için kendini zor tutuyordu . 

" Bay Jeon ben ne zaman sizden uzak durdum ki ? Ailelerinizi hapse atarken bile  arkalarında kim olduğunu fark edemeyecek kadar salak olan sizdiniz ? " 

" Sen . Ne . Demek . İstiyorsun ? " her kelimeyi vurgulayarak konuştuğunda karşısında ki adam hala gülüyordu . 

" Diyorum ki Jung'un annesinin Korede ki temsilcisi kim olmalı ? Biliyorsun ortada bir anlaşma var . Jung'un imzaladığı . " karşısındaki adamın gülümsemesi artarken adamın zaten sormasını istediği soruyu yöneltti . 

"  Ne istiyorsun ? " 

FLASHBACK SON 

Korkmamalıydı . Birlikte de üstünden gelebilirlerdi . Peki neden kaçmıştı ? Neden onu bu işten kurtararak daha mutlu olacağını düşünmüştü . 

Şuan sevdiği kadın daha mutsuz değil miydi ? 

İkisi de mutsuzdu . 

Koruyabilmiş miydi sevdiği kadını ? 

Hayır 

Peki bu sırada canından bir parçayı kaybetmemiş miydi ? 

Kaybetmişti 

FLASHBACK  

" Ondan kendini uzak tutarak koruyabileceğini  düşünmen güzel Jungkook . Fakat ben sadece ayrı kalmanızı istemiyorum . Jung'un benim yanıma gelmesini istiyorum . "

" Seni lanet olasıca ! Sus ! " bağırarak yüzünü elleri içine almıştı . Ağlıyordu . Kendi eliyle sevdiği insanı nasıl başkasına verebilirdi ki . 

" Tamam " dedi sessizce . Karşısında ki adam odadan çıkarken ortaya koyduğu kahkaha ile kendisi için her şeyin bittiğini kesinleştirmemiş miydi ? 

 FLAsHBACK SON 

Düştüğü çukurda daha da ilerisi olduğunu bilmiyordu ki .  Artık bu karanlık çukurun en dibindeyim derken bir şeyi unutmuştu . 

Aslında düştüğü çukur değildi . Bataklıktı . Daha çok batacağı bir bataklık . 

**********************

Ehehehehe ben geldim . 

Bölüm nasıldı ? Uzun yazdım bu sefer . 

Yorum istiyorum 

. Öncekine çooook az yorum geldi and çok az oy geldi tamam o fazla önemli değil diyorum ama sıralamalar için önemli . Ama yorumda önemli . Aman tanrım ne yapsak ki birlikte karar verelim. 

yorum istiyorum 

hepinizi seviyorum 

iyi geceler 

THE END ( MARRY ME ? 2 . KİTABI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin