0.5

1.1K 84 43
                                    

Gözümde ki yaşı sildiğim gibi Jungkook'a yumruk  atan Hoseok'a koştum .

" Ulan kızı yeterince üzdüğün yetmedi !!! Bir de yanına mı gidiyorsun  şerefsiz ?!?!"

Kolundan tuttuğumda bana doğru dönmüş ve Jungkook'un üzerinden çekilmişti . Yerde olan Jungkook kalktığında bana bakmıştı. 

Güzel dayak yemişti.

" Acile gidip kaşınıza ve dudağınıza pansuman yaptırabilirsiniz Bay Jeon . " diyerek Hoseoķ'u odama doğru  çekiştirmiştim .

Yardımcım  bu saatte burada olmadığı için mutluydum . Yoksa büyük  ihtimalle bütün hastanenin bu olaydan haberi olacaktı. 

Arkama bakmıyordum .

Evet hala orada olup olmadığını merak ediyordum  fakat dönüp bakamıyordum  .

Bakamazdım

Bakmazdım

Artık ona bakmazdım

Kapattığım kapıyla Hoseok'a döndüm

" Neden ağlıyordun ? "

" Biraz tartıştık o yüzden.  "

Kafasını salladı. 

" Neden tartışıyordunuz ? "

Söylemek ve söylememek arasında kararsızdım .

Arkadaşlıklarına zarar veriyordum.

Kardeşliklerine zarar veriyordum .

Sessizliğe bürünmüştüm .

" Söylemeyecek misin ? Ona mi gidip sorayım ? " diyerek tek kaşını kaldırdı .

Hâlâ sessiz kaldığımı  gördüğünde yerinden kalkıp kapıya doğru gitti .

Hoseok eğer ki ondan öğrenirse onu çok fazla bir şekilde benzetirdi .

Biraz önce tek göz yaşıma dudağını ve kaşını patlamıştı .

En azından gitmiş olması lazımdı . Söylesem bile şuan ona zarar vermezdi .

En azından iş yerine kadar biraz siniri geçer ve ona zarar vermezdi .

Hala onu düşünüyor olmak kalbimi acıtıyordu

" Boşanmak istemediğini söyledi . "

Hızlıca söylediğim cümleyle açmak için tuttuğu kapının kulpunu bıraktı. 

" Peki sen ne yaptın ?" Dedi bana dönerken .

" Sizinle tehdit ettim . Eğer ki davayı ben açarsam bütün dünyaya anlatacağımı söyledim . Şirketin batacağını söyledim . Ondan sonra evrakları imzaladı . "

Yanıma doğru ilerlerken gülümsedi .

" Kimin kız kardeşi . " diyerek övündüğünde güldüm .

Acı bir gülümsemeydi bu

Dışarıya mutlu gözüken içinde acı ve üzüntüyü barındıran bir gülümsemeydi

" Evraklar nerede götürdü mü ? " dediğinde daha demin oturduğu yere baktım. 

Almamıştı

Evrakları götürmemişti

Oturduğu yerin üzerinde duruyordu .
Hoseok zarfı aldığında zaten evraklar olduğunu biliyordu . Farkındaydı .

Bir umut istediğinin o da farkındaydı.

Neden yapmıştı o zaman ?

Neden aldatmıştı beni ?

THE END ( MARRY ME ? 2 . KİTABI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin