" PD-nim'i hatırlar mısınız ? Ya da güzel Hyung Jung'umuzun annesini . Yıllardır size bulaşmayan kişiler niye tekrar bulaştılar ki . Hiç düşünmediniz mi ? "
Biraz düşünüyormuş gibi yapmıştı Jongsuk . Sonraysa cümlelerine devam etmişti .
" Jung gerçekten Jungkook'tan bazı olayları çok iyi sakladı. Aslında her şeyin ortaya çıkıp siz ikinizin kavga ederek ayrılmasını hesaplıyordum . Fakat Jung . Gerçekten çok yetenekliydi . Diyorum ya hiçbir bilgisayar ve ya yazılım mühendisi ona kafa tutamaz . Neyse bunu boşverelim . Jung'dan bıkmış olan annesi Jung ve Jungkook'un eğlendiği bir gece sistemine sızmayı başardı . Fakat Jungkook'un babasının PD-nim olması onu Jung'dan uzak tuttu. Herkes bilir ki PD-nim yeraltında çok güçlüydü. Ve ben kendi hayallerimi gerçekleştirecek açıklarınızı bulmuştum . Jung'un geçmişi ve Jungkook'un geçmişi . İkinizde birbirinize bunlardan bahsetmemiştiniz . Sizde en büyük sorun bu güvensizlik olacak ve ayrılacaktınız . "
Nefes alışverişi git gide hızlanırken işaret parmağını bana ve Jungkook'a doğru çevirmişti .
" Ama sizin bu lanet sevginiz tükenmek yerine arttı . Güvensizlik ayrılık oluşturacağına güven oluşturdu. "
Ağzım açık Jongsuk'u dinliyordum . Bir zamanlar sevdiğim adam gerçekten böyle biri miydi ?
" Hadi bunları atlattınız . Tamam dedim ve bu geçen bir yıl boyunca düşündüm. Bu olayların yıkamadığı sevginizi ne yıkabilir ? "
Sonraysa gülmeye başladı . Tam bir psikopat gibi .
" Ha-yır , hay-ır . Si-zin sev-ginizi hiç-bir şey yık-amaz . "
Kahkaha atarken kelimeleri toparlamaya çalışmış ama yapamamıştı .
" O zaman bende yıkmazdım . Yaşayan bir ölüye çevirirdim . Her adımdan daha da artsın fakat ikiside birbirine bir kelime edemesin . "
" Oldu da . Bakın hatta istediğimden daha çoğu oldu . "
Jongsuk hala kelimelerine devam ederken onu dinlemek istemiyordum . Jungkook'un beni ondan korurken yaptığı hiçbir hatadan haberim olsun istemiyordum .
" Ve sizin o güzel bebeğinizin (!) mutlu günü mutsuz bitirdiğiniz zaman düşerek kaybetmediğinizide bilmek istersiniz belki . Ben pek fazla söyleme taraftarı değildim ama . "
Dikkat ettiğim bu cümlerlerin her kelimesinde karnıma giren sancılarla olduğum yere çökmüştüm . Yanıma gelen kızı gördüğümde elimle onu durdurmuş ve gelmemesini işaret etmiştim .
Sözde bir bebeği olacaktı hem de benim sevdiğim adamdan . Ben onların bebeği için kendi bebeğimi geri plana atmıştım . Olmayan bir bebek için kendi bebeğimi geriye çekmiştim . Bana yalan söyleyen iki kişiyi düşünerek onu düşünememiştim . Ben iyi ki de anne olmamıştım . Çünkü ben hayatta iyi bir anne olamazmışım .
Her olayda geri de duran ve ses çıkartmayan biriydim . Bu yüzden iyi bir eş olamamıştım . İyi bir anne de olamayacaktım .
Bir an olsun içinde bulunduğum bu dünyada olmak istemedim . Bir an olsun burada ki kimseyi yanımda istemedim .
Tek olmayı istedim .
Annesiz , babasız olmayı
Sevgisiz dolanmayı istedim
Kalbimin taş kadar sert olmasını istedim . İçine kimseyi alamamak istedim .
Ama hiçbiri olmadı .
Kalbime giren her bir sızı pamuk kadar yumuşak olduğunu hatırlatıyordu .
Her zaman karşıma çıkan ailem bana benim bir anne olmamam gerektiğini anlatıyordu . Çünkü kaçan bir anne olamazdı . Kaç yaşına gelmiş ama hala kaçıyor .
Aslında olması gereken bu değil miydi ?
' Beni bırakıp gitme ' demeden onu ve Jongsuk'u bırakıp gitmeliydim .
Durmamalıydım .
En sonunda unutmak isteyeceğim anıları yaratmak yerine o zaman bu ülkeden kaçıp gitmeliydim .
Babam çok derdi ya bana küçükken ' Geç olsun fakat güç olmasın . '
Şimdi gitsem kime problem olurdu ki ?
Hoseok , Jimin , Seokjin , Yoongi , Taehyung , Namjoon ve Hyungsik belki de geri de bırakırken üzüleceğim tek kişiler onlar olacaktı .
Fakat yeterince üzülmüştüm ben . Artık üzülmek istemiyordum .
Ortam da olan hiçbir olay umrumda değildi . Yavaşça çökmüş olduğum yerden kalkarken benim düşüncelerim içinde sessiz olan ortamın aslında ne kadar sesli olduğu hakkında hiçbir fikrim yoktu .
Kapıyı açıp çıkacağım vakit fark edilen ben ile büyük gürültü kendini sessizliği bıraktığında da durmamıştım .
Kendi sessizliğime sertçe kapattığım kapılar gibi bu kapıyı da sertçe kapatmıştım .
Yürürkense bu olayların hepsini unutup gülümsemiştim .
Yeni gideceğim yerler , yeni göreceğim kültürler , yeni isimlerim .
İşte bunu özlemişim .
**********************
Özür dilerim bölümleri gününde atamıyorum .
Ben bu kadar yoğun olunduğunu bilmezdim ve telefonu da bırakıp tuşluya geçtim . Bilgisayarı her elime aldığımda yazacağım artık .
Bölüm hakkında yorum yaparsanız sevinirim
Sizi seviyorum kendinize iyi bakın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THE END ( MARRY ME ? 2 . KİTABI)
RandomBu yaptığın her şeyin sonuydu Jeon Jungkook BTS Serisi 1.Kitap 2.Sezon 'a hoşgeldiniz