0.1

1.1K 93 42
                                    

Elime geçen pamuk şekeri yemeye devam ettim . Karşımda benimle birlikte eğlenen iki koca bebeğe baktım . 

Mutluydum . 

Mutlu olacaktım .

Şuan ki gibi .

Elindeki pamuk şekeri bitirmiş Jin benim az kalmış pamuk şekerime göz dikmişti .

Hoseok zaten ben ondan daha tatlıyım diyerek pamuk şeker almadığı için Jin'in aç bakışlarından kurtulmuştu . 

Yavaştan Jin'e arkamı döndüğümde hadi ama diye mırıldandı . Aman Tanrım neden bu kadar tatlı olmak zorundaydı ki ?

Keşke BTS ile tanıştığımda Jungkook'a tekme atıp Jin'e koşsaydım . İşte salaklık bendeydi . 2 yıl bile bana dayanamayacak adamı seçmiştim . 

Kesinlikle mal olmalıydım . 

Yüzümün biraz düştüğünü gören Hoseok  elimde ki pamuk şekeri aldı ve yedi . Ağzında pamuk şeker ile konuşmaya başladığında ben zaten yine gülmeye başlamıştım . 

" Ben daha tatlıyım be ! Bunu yiyeceğinize beni yeseydiniz keşke ."

Hıçkırık halinde gülmeye başlayan Jin ile benim gülmem kahkaya dönüşmüştü . Ağzında pamuk şeker ile gülen Hoseok'un dişleri pembe olmuştu . Jin dişlerini işaret edip gülmeye devam etmiş Hoseoksa dişlerine bakabilecek bir ayna arıyordu . 

Hadi ama sahilde aynanın ne işi vardı . En sonunda telefonunu çıkarmış ve ön kameradan dişlerini temizlemişti . 

Saat akşama vurmuştu . Bugün işten izinliydim . Yarınsa artı nöbetim vardı . 2 ay önce kadar Staj dönemim bitmiş gerçek bir doktor olmuştum . Gerçekten zordu ama işimi seviyordum . Zaten sevmesem zorluğuna katlanamazdım . 

" Jung nerede kalacaksın akşam ? Bize gel istersen . "

Hoseok'un bu düşünceli hali gerçekten çok iyiydi . Bir dost olarak gerçekten çok sevdiğim biriydi .

" Hoseok eve uğrasam iyi olacak . Biraz konuşmamız gerektiğini düşünüyorum Jungkook ile "

" O zaman ben yanında geleyim Jung . Konuştuktan sonra Hoseok'un dediği gibi bize getiririm . "

Hala mutluydum . 

Böyle güzel dostlar edindiğim için .

Jin dediğinden sonra gözümün dolduğunu fark etmişti . 

" Hey şimdi neden gözün doldu ? "

" Sizi seviyorum çocuklar . Jungkookla benden uzun zaman önce tanıştınız fakat şimdi benim yanımda beni güldürmeye ve ondan korumaya çalışıyorsunuz . Gerçekten sizi tanıdığıma o kadar mutluyum ki . "

Derken gözümden bir yaş damlası düştü . Elimin tersiyle sildikten sonra gülümsedim . 

" Hadi Jin biz benim eve geçelim . Hoseok ' da gidip sizin evi toplasın . Kesin dağınlıktır orası . "

Hoseok gülerken Jin bağırdı . 

" O evi Namjoon o hale getiriyor !" 

Kafa sallayarak koluna girdim . Hoseok'a el sallayarak arabasına doğru gittik . 

Eve doğru yola çıktığımızda Jin bir gündür içinde tuttuğu soruları sıraladığında yavaş olmasını gösterdim . Derin bir nefes alarak devam etti .

" Birinci orada neden bir şey yapmadın ? Yani kızıp bağırabilirdin ama yapmadın . Neden ? "

Bilmiyordum

O gücü kendimde bulamamıştım .

" Hamile olan birine bağıramazdım Jin . O kadın hamile bir ağır söz bile bebeğine zarar verebilir ve ben öyle bir şey yapamam . "

Gülümsedi .

" Seni en çok bu yüzden seviyoruz biliyorsun değil mi ? Kendinden önce hep insanları düşünüyorsun . Kendinden önce onlara önem veriyorsun.  Aldatıldın fakat şuan benimle o kadının sağlığı hakkında konuşuyorsun.  "

" Jin , senin yüzünden bir canlının hayatına son verilsin istemezsin değil mi ? "

Kafasıyla onayladıktan sonra devam ettim .

" Bende izin veremem . Arada ben olduğum sürece benim tanıdığım Jungkook o bebeğin doğmasına izin vermez. Ben aradan çekileceğim ve o bebek yaşayacak . "

" O Jungkook'u öldürmek istediğimi biliyorsun değil mi ? "

Söylediğine kıkırdayarak onayladım.

" Hayır o kadar olay yaşadınız.  Aldatıldın sandın çektin gittin arkandan geldi . İkna etti geri getirdi. İkinizde birbiriniz için bir sürü zorluk çektiniz . Neden böyle bir şey yaptı anlamıyorum.  Acaba beyinsiz mi ? "

Son lafina gülerek evin önünde duran Jungkook'un arabasını göstererek söyledim

" Şimdi öğreniriz . "

********

Ben
Bu
İşi
Bırakıyorum

Şaka şaka

Gerçekten hayatta bir işe yaramıyorum ve bu beni gerçekten üzüyor

Bazenleri gelen güzel yorumlarınız beni güzel bir şey yapmışım gibi hissettiriyor ama o da başkaları tarafından yarım kesiliyor

Neyse boşverin

Bölüm hakkında yorumlarınızı bekliyorum

Sizi seviyorumm

THE END ( MARRY ME ? 2 . KİTABI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin