- Erik! - szólt rá Pepper a volt barátjára. A lány aprónak tűnt az izmos fiú mellett.
Nat és egy másik fiú futott Pepper mellé, Tony biztosra vette, hogy Clint az, de nem volt ideje rajta gondolkozni, mert Erik a torkára szorította a karját.
- Úgy látom nem értettél meg. Hol van most a testőrkéd hogy megvédjen?
Tony rájött mi a fiú szándéka, amikor nem tudott megszólalni, a torkát nyomó erőtől. Nem tudott visszavágni.
- Erik, engedd el! - Pepper hangja könyörgően csengett. - Nem csinálhatod ezt örökre. Kettőnknek vége, fogd fel!
Erik nem reagált és Tony kezdte érezni, hogy homályosabban lát.
- Elég! - Tony az új hang irányába akart fordulni, de nem tudott. Azt azonban érezte, hogy Erik keze kissé megremeg.
- Sajnálom Kapitány, de ehhez semmi közöd! - kiabált Erik úgy, hogy nem vette le a szemét Tonyról.
Ez a "Kapitány" közben közelebb ért, így végre Tony is láthatta. Rövid szőke haja és olyan szimmetrikus arca volt, amit a lányok legfőképp a helyes és a sármos jelzővel illettek. Mellette egy barna bőrű, szintén rövidre nyírt fekete hajú srác állt, aki úgy tűnt bármire képes a barátjáért.
- Igenis van közöm ahhoz, ha az egyik játékosomat nem engedik játszani, pont a fontos meccseink előtt. Ez már nem az első eset. Tudod, hogy eltiltanak, ha megint verekedésen kapnak. Egyébként is utálom az erőszakot.
Tony megelégelte, hogy mások próbálják megvédeni, na meg azt is, hogy nem kap levegőt és belerúgott az előtte álló fiúba. Amikor végre eltűnt a szorító érzés mély levegőt vett és felkészült a verekedésre. Eriket sem hatották meg a Kapitánya szavai azonnal talpra ugrott, és úgy méregette Tonyt mintha a zsákmánya lenne. Már a barátai is a segítségére indultak, de Erik egy intéssel elzavarta őket. Tony tudta, hogy az egész folyosó őket nézi, de úgy érezte vállalnia kell ezt a balhét.
- Nem kellett volna átverned Peppert! Sokkal jobbat érdemel mint te!
- Például téged?! Két napja ismered, fogalmad sincs semmiről!
- Mégsem én csaltam meg..
Erik nekifutásból akart Tonynak menni, de az arréb ugrott, így a falba ütközött. Sajnos Tony sem úgy érkezett, ahogy azt remélte, mert megbotlott egy táskában, mit valaki a földre tett. Ahogy előreesett nekiütközött egy nagy, erős testnek. Tony elsőre azt hitte egy tanár, de amint a fiú megfordult egyértelmű volt az arckifejezéséből, hogy nem az. A fiú kisöpörte hosszú, szőke haját a szeméből.
- Bocsi. - A szőke, szinte istenek izomzatával rendelkező fiú biztosan azt hitte, hogy Tony azért kér bocsánatot, amiért beleütközött, de Tonynak már a következő lépésen járt a feje. Kigáncsolta a fiút és átugrott felette. A földről gyorsan feltápászkodó diák tökéletes akadályt jelentett a mögötte ismét támadásba lendülő Eriknek.
- Nem hiszem el. Még tömegverekedés lesz. - a Kapitány levette a táskaját és a mellette álló barátjának adta. Tettre készen Tony és a két fiú közé állt. Erik azonban nem látott a dühtől és a Kapitányát ütötte meg. Eközben Nat és Clint lefogta a mögöttük álló szőkét. Bruce is ebben a pillanatban szabadította ki magát a fogságából, de mielőtt elmenekülhetett volna, a fogvatartója a Kapitány lába elé lökte.
- Mi a fene folyik itt? - Az igazgató mély hangja vetett végett az éppen elkezdődő verekedésnek.
- Mr. Fury - kezett bele a magyarázkodásba Nat, azonban az igazgató leintette.
- Az irodámba! Mind a - gyorsan megszámolta a verekedőket. - heten!
A körbe gyűlt diákok gyorsan szétszéledtek.
- Nekem semmi.. - a szőke srác is magyarázkodni akart, de mr. Fury őt is leintette.
Ezek után már senki sem próbálkozott, csak csendben mentek az igazgató után. Tony és Erik gyilkos szemekkel meredtel egymásra, ezért Nat közéjük állt.
- Gratulálok seggfejek.
Natasha úgy suttogott, hogy csak Tony és Erik hallják azt.
Bent az irodában egy sorban leültette a hét diákot az igazgató, úgy hogy Tony és Erik a két végére kerüljön.
- És most szeretném hallani mi történt. Miss Romanoff?
- Erik megtámadta Tonyt a folyosón aztán... minden gyorsan káoszba fordult. Steve - mutatott a Kapitányra - Clint és én segíteni akartunk szétválasztani őket, Thor pedig.. - a szőke izomkolosszusra nézett. - rosszkor volt rossz helyen. - gyorsan végignézett a diákokon, hogy nem hagyott e ki valakit. - Ó, igen! Bruce-t is Erik egyik barátja lökte a verekedők közé.
Nick Fury bólogatva hallgatta végig a teljes beszámolót a verekedésről.
- Köszönöm Natasha. - mondta a történet végen. Senki sem mert megszólalni, csak csendben várták az igazgató döntését, aki hosszas méricskélés után végül Erikre nézett.
- Ez nem az első eseted Erik. Úgy értesültem róla, hogy zaklatod az iskolatársaid főként Peppert és az ő barátait. Arra a döntésre jutottam, hogy felfüggesztelek.
- Mi? - Erik megdöbbenve nézett fel a határozott igazgatóra. - Mennyi időre?
- Két hét.
- De Mr. Fury jövő héten van az első meccsünk a szezonban. - szólt Steve - Igen Erik hibát követett el, de nagyon jó játékos és..
- Elég Rogers. Amit mondtam az úgy is lesz, majd beállítasz valaki mást. - érdeklődve Tonyra nézett - Esetleg Mr. Stark a segítségedre tud lenni.
- Elveszi a nőmet és a játékomat is?! Hát ezt nem hiszem el.
Erik felállt és kiviharzott a teremből.
- Fogalmam sincs róla, hogy játszik ez az új fiú - Steve hangja lemondó volt. - Nem is ismerem..
- Lesz időd megismerni, ne aggódj! Mind a hatan büntetésben lesztek egy hétig.
- Micsoda?! - mindenki egyszerre kezdett beszélni és felháborodni, kivéve Tonyt.
- Semmi közöm az egészhez csak ott ültem! - Thor testalkatához a mély hangja is nagyon illett.
- Ezzel egyetértek.. - mondta halkan Banner. - Csak sétáltam.
- Mi csak segíteni akartunk! - szólalt meg Clint is.
- Csendet! - az igazgató megvárta míg mindenki lecsillapodik egy kicsit és folytatta - Mindenki benne volt, és mindenki büntetést kap. A mai nappal kezdődik és pénteken vége. Négyre legyetek a megfelelő teremben, Natasha tudja hol van.
- És mi lesz az edzéssel? - a Kapitány egyre idegesebb volt.
- Ha jól tudom az csak ötkor kezdődik. Pont a büntetés után. Csakúgy mint a színjátszó.. - Thor megrántotta a vállát és visszasüllyedt a székébe mielőtt bármit is mondhatott volna.
- Igen, de a meccsek miatt többet edzünk. A csapat számít rám.
- Nélküled is túlélik - Nick Fury könyörtelenül nézett Steve-re. - Most pedig menjetek órára!
A hat diák morogva és lázongva sétált ki az igazgatóiból. Tony, Bruce, Nat, és Clint már indultak a matekterem felé, amikor Steve hangja törte meg a csendet.
- Ez mind a te hibád Újfiú! Nem tudom az ilyen hozzád hasonló gazdagok mit hisznek magukról, de nekünk nem esik minden az ölünkbe. Keményen megdolgozunk érte. Szóval ötre várlak az edzésen. Csak gondoltam ezt gyorsan tisztázom.
- Minden világos Kap! - Tony leállhatott volna vitatkozni, de annyira kényelmetlenül érezte magát, hogy bármire rábólintott volna, csakhogy kijusson onnan.
Thor idegesen arréblökte Tony-t és elviharzott a lépcső felé. Tony, Bruce, Nat és Clint végre el tudott indulni a terem felé.
- Szép kis bemutatkozás. - Jegyezte meg halkan Clint. - Szóval te ilyen nyughatatlan fajta vagy, ahogy Nat Peppernek is mondta..
Tony érdeklődve hátrafordult, mire Natasha dühösen nézett Clintre.
- Csak azt mondtam, hogy Erik után nem biztos, hogy szüksége van egy fiúra aki..
- Aki nagyképű? - Tony megállt és úgy nézett Natashára. - Akinek rossz a hírneve? Aki..
- Aki minden héten más lánnyal van, ha nem minden nap? - vágott közbe Natasha - Utánad olvastam ám Tony. Tudom milyen vagy. És Peppernek nem hiányzol most az életéből!
- Ezt Peppernek is elmondtad? - Tonynak meg sem kellett várnia a választ, elég egyértelmű volt. - Tudod mit igazad van. Sajnálom, hogy van egy hírnevem és sajnálom, hogy az is megjelenik a neten, ha elmegyek a sarki boltba. Sajnálom, hogy nem akartam hagyni annak a parasztnak, hogy zaklassa Peppert. Sajnálom, hogy két napos ismeretség után jobban akarok segíteni neki, mint a barátai évek után!
- Fogalmad sincs semmiről! - mondta Clint védekezően Natasha elé lépve.
Tony egy lépést tett előre, úgy hogy Clint és közte már alig volt szabad hely.
- Szerintem nincs szükségünk még egy balhéra. - Natasha finoman visszahúzta Clintet és egy róka ravasz tekintetével nézett Tonyra. - Jobb lesz ha te és Bruce előrementek.
Bruce aki eddig csak csendben állt, most Tony mellé lépett és kedvesen a vállára tette a kezét. Elfordultak és mentek tovább egyenesen. Még hallották ahogy Natasha szídni kezdi Clintet.
- Tudod az első napomon engem bezártak a szertárba, és csak másnap engedtek ki. Ha azt nézzük neked szerencsésebben alakult. - Bruce megjegyzésére Tony mosolyra húzta a száját, amitől felszakadt a sebe.
- Hát... Azért ez sem volt túl kellemes. A suli fele utál. Nem. Pontosítok. A Kapitány utál, ami azt jelenti, hogy a suli egy része utál. A szőke srác..
- Thor - segítette ki Bruce
- Igen Thor. Ő is utál, ergo a suli színjátszós része is utál. És valószínűleg Pepper is..
- Én nem utállak.
- Köszi.
- Szóval..
- Nem csatlakozom a kockákhoz, sajnálom.
Nevettek majd bementek a terembe. Tony azonnal kiszúrta Peppert, aki érdeklődve nézett rá. Tony leült egy szabad székre és úgy tett mintha figyelne a tanárra. Olyan egyszerű matekpéldák voltak a táblán, hogy Tony majdnem hangosan felnevetett.
Amint kicsöngettek, Tony szinte felugrott a helyéről és sietett a következő órájára. Igyekezett kerülni mindenkit, mert úgy érezte elég lesz a büntetésben mindeki utálkozó tekintetét nézni. Egészen ebédig sikerült kikerülnie mindenkit főként Peppert. Azonban arra alapozott, hogy Natasha azt mondta, ők az udvaron szoktak enni, ezért bent maradt az ebédlőben. Két perc sem telt el, Pepper ült le vele szemben. A haja most eperszőkének látszott a gyenge világításban.
- Miért kerülsz engem? - szegezte neki a kérdését Pepper. - Mi történt Erikkel?
- Gondolom a barátaid már beszámoltak erről. Natasha szeret neked beszélni.
Pepper félre döntötte a fejét és úgy nézett Tonyra.
- Szóval erről van szó. Nézd, Tony, én nagyon kedvellek, de ki van zárva, hogy most belemenjek egy újabb kapcsolatba..
- Ki beszélt itt kapcsolatról? - Tony végre Pepper szemébe nézett, aki meghökkenve nézett vissza rá. - Pepper, ez az első napom es Bruce Banneren kívűl mindenki utál. Nem így terveztem de így sikerült. Nekem most barátokra lenne szükségem!
Pepper nagyokat pislogott
- Oh.. Nagyon sajnálom Tony, én..
- Teljesen mindegy. Ha letelik az egy hét büntetés, mindenki elfelejtheti a sérelmeit és nem kell velem többet foglalkozni. Ami azt illeti én már most nem akarok senkivel se foglalkozni. Talán tényleg csatlakoznom kéne az agyasokhoz.
Tony legnagyobb meglepetésére Pepperből hiretelen előtört a nevetés.
- Na, most mi olyan vicces?
- Csak... - Pepper igyekezett levegőhöz jutni, de továbbra sem tudott megszólalni, ezért Tony mögé mutatott. - Az agyasok!
Tony érdeklődve nézett hátra. Ha Bruce nem ült volna az asztalnál, rájuk sem talált volna.
- Hiszen ezek.. gyerekek.
Bruce mellett négy elsőéves gimnazista ült. Két lány és két fiú. Mire Tony visszafordult Pepper ismét képes volt beszélni.
- Oké szóval az ott Peter, - egy barna hajú, izgatottnak tűnő gyerekre mutatott - az Ned, - a mellette ülő túlsúlyos srác éppen egy star wars-os legót épített össze. - az Michelle, azaz MJ, - a lány göndör, barna fürtjeit tökéletesen egészítette ki a tejeskávé barna bőre. - És végül, a legokosabb, Shuri.
Tony a barna bőrű, mosolygós lányra nézett.
- Komolyan gyerekek a suli legokosabb diákjai? - kérdezte meglepetten.
- Csak egyszer keveredj velük vitába.. Bruce a legidősebb de könnyen megtalálja a hangot velük.
- Azt látom..
Tony elmosolyodott a gondolatra, hogy Bruce azt szeretné, hogy velük bandázzon.
- Figyelj, Tony.. Sajnálom, amiket mondtam. - Pepper megrázta a fejét - De igazad van, Natasha mondott pár.. érdekes dolgot rólad.
Tony az égnek emelte a tekintetét.
- Sajnálom, hogy nem vagyok egy szent..
- Ne, most ne szakíts félbe! A lényeg az, hogy furcsa, hogy egy fiú, úgy véd meg és úgy közeledik, hogy csak a barátom akar lenni. Nem tudtam.
- Pepper.. - Bár Tony tényleg Pepper barátja akart lenni, azért többet is akart. És nagyon rosszul érezte magát amiatt, hogy itt álszenteskedik. - Csak.. engedjük el. Kezdjünk tiszta lappal, mintha az eddigi ismeretségünk meg sem történt volna. És hidd el, a fele sem vagyok annak, amit az újságok írnak.
- Rendben. - A lány egy széles mosollyal fogadta ötletet, ami ismét ráébresztette Tony-t, hogy mennyire gyönyörű a lány.
- Kezdetnek mesélhetnél magadról valamit. Hiszen te már tudsz rólam mindent.
- Nálam unalmasabb lányt, szerintem nem is találhatnál az egész suliban. Két éve költöztem ide a szüleimmel, egyke vagyok. Nat és Clint vezettek körbe a suliban, megkedveltek és.. azóta legjobb barátok vagyunk. Bár néha, amikor nem értem a belsős vicceiket kicsit.. kényelmetlenül érzem magam. És nem, szinte semmit sem tudok rólad, szóval alig várom, hogy megismerjelek.
- Van egy játék, ami tökéletes arra, hogy megismerjünk egy új embert. - Tony félretolta a tálcáját, hogy közelebb érezze magát a lányhoz. - A neve 3 kérdés, 3 tipp, és 3 válasz.
Pepper is közelebb hajolt. - Érdekesen hangzik.
- Felteszünk egymásnak 3 kérdést, megtippeljük, hogy mi lehet rá a másik válasza, majd válaszolunk rá. Könnyű.
- Kezdhetsz. - Mondta Pepper miközben Tony felé intett a fejével.
- Rendben akkor legyen egy egyszerű.. mi a kedvenc filmed?
Pepper beszívta az alsó ajkát miközben gondolkozott és ez egy kissé kizökkentette Tony-t.
- Mi a tipped? - kérdezte végül.
- Titanic - mondta Tony egy kis gondolkozás után.
- Majdnem. Azt is nagyon szeretem, de a Mamma Mia!-t semmi sem fogja túlszárnyalni.
- A fenébe! Gondolhattam volna. - Tony kicsit bátortalanul folytatta. - Szereted a zenét? Mert az a tippem, hogy igen.
- Jó, ezt azért nem volt nehéz kitalálni.. Igen, nagyon szeretem hallgatni, de sajnos nincs semmi hangom és a hangszerekhez sem értek. Igazából..
Pepper hangját a csengő nyomta el.
- Ne már, még sorra sem kerültem! - Pepper felháborodva nézett a csengőre. Tony ártatlan hangon szólalt meg.
- Mit szólnál, ha átjönnél ma hozzám? És akkor befejezhetjük. Büntetésbe és edzésre kell mennem suli után, de utána a tiéd vagyok.
Pepper felhúzta az egyik szemöldökét.
- Mint barát. - tette hozzá Tony kelletlenül.
- Rendben. - bólintott mosolyogva Pepper.
Tony elégedetten indult a következő órájára, és hirtelen nem is tűnt olyan vészesnek a nap hátralévő része, tekintve, hogy a keső délutánt Pepperrel töltheti.
YOU ARE READING
Avengers - Egy banda története
FanfictionTony Stark gyerekkora abból állt, hogy egyik államból a másikba utazott apjával, annak munkája miatt. Barátok hiányában egyetlen elfoglaltsága a robotika és a technológiai fejlesztések voltak. Legalábbis az apjának csak ennyit mutatott. Azonban amik...