Multimedya; Ceyhun
🌼
Okulun bilindik teneffüs melodisi sınıfta yankılandığında tahtadan bakıp yazdığım paragrafı yarıda bıraktım. Hayatta teneffüs olduğunda yazmaya devam eden öğrenci olmamıştım. Bikere on dakika bize mola için veriliyordu, tahtada yazılanları deftere geçirmeye yetiştirmek için değil. Fakat bizim sınıfın çoğu öğrencisi benimle aynı düşünceye sahip değildi. Hepsi inekti anasını satayım. Ben bile bu kadar ders çalışmıyordum. Fazla oylanmadan tahtanın köşesine kadar yazıyla dolduran edebiyat hocasını umursamadan sınıftan çıktım. Bugün nedense kendimi mutlu hissediyordum.
Karşı sınıftaki Cananların yanına gitmek için adımlarımı hızlandırdım. Bugün hiçbir teneffüs dışarı çıkamazdı. Söz vermişti bikere.
"Selam," diyerek, yanındaki boş yere oturdum. Verdiğim selamla daldığı yerden kendine gelip, hayıflandı. "Selam."
"Bir sorun mu var?" diyerek, iyi bir rol kestiğimde içten içe gülmemek için kendimi zor tutuyordum.
"Yok ya, her zamanki hallerim." diyerek beni geçiştirdi. Aslında şuan onun kantine gidip tost ve kahve alması gerekiyordu. Hatta bazen doymadığı için iki tane tost yediği bile oluyordu.
"Senin şuan kantinde olman gerekmiyor mu?" dediğimde, sıkıntıyla bir nefes verip beni kafasını sallayarak onayladı. "Evet, ama sınıftan çıkamam."
Neden diye soracaktımki, aklıma dün ondan istediğim şey geldi. Sınıftan çıkmamasını istemiştim ama kantin için tabii ki çıkabilirdi. Dudağımı dişleyerek, "Niye?" diyerek, anlamsızca yüzüne baktım.
"Çıkamam işte, ama galiba ben çok açım." diyerek, masum masum gözlerini pörtleterek bana baktı. Onun şuan ki yüz ifadesine bayılıyordum. O kadar tatlı duruyordu ki, insanın yanaklarını sıkası geliyordu.
"E, Okyanus'a aldırsaydın ya bir şeyler. O kesin kantine inmiştir." dedim, bilmiş bir havayla tavsiye verdiğimi düşünerek.
"Söyledim ama, alamam işim var benim dedi. Anlayacağın yine aç kaldım ben." diyerek, önüne döndü.
"Ben gidip alayım istersen? Hem bende sabah pek bir şey yiyemedim." dediğimde, mutlu bir şekilde bana döndü. "Ay, cansın sen ya. Nasıl aç olduğumu anlayamazsın Ceyhun. Beni anca 4 tane tost paklar." dediğinde, gülerek yerimden kalktım.
"Tamam, alıp geliyorum. Bir yere ayrılma, birde koca okulda seni aramayayım."
"Söylediğin lafa bak. Yerimden ayrılabilsem kantine ben giderdim herhalde."
Hayıflanmasını gülerek onaylarken, sağ elinin parmak uçlarını öpüp bana hayali bir öpücük gönderdi.
"Seviliyorsunuz, bayım."dediğinde, sınıftan kendimi nasıl attığımı ne o biliyordu, ne de ben.
🌼
Şelam 👋🏻
Nasılsınız?
Güzel ve kısa bir bölümdü ama olsun.
Siz oy ve yorumlarınızı unutmayın bana yeter.
Fazlasıyla seviliyorsunuz.
💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACIMA SIZ | Texting
Short StoryAnonim: Bu haksızlık. Anonim: Anlıyor musun? Bu. Haksızlık. Anonim: Ben seni yıllardır beklerken onun hemen gönlüne taht kurması acıtıyor. Anonim: Canım acıyor be, Anonim: Acıma sızdırdığım. Anonim: Canım çok acıyor. * UYARI: Kitabın küçük yaşta ola...