Charlie Puth - How long
Multimedya, Ceyhun
🌼
Canan: Geç kaldım.
Anonim: Farkındayım.
Anonim: Oysa ki uyanman için o kadar mesaj atmıştım.
Canan: Bu aralar derin bir uyku çekiyorum. Duymamışım.
Anonim: Deniz hoca kızdı mı?
Canan: Ne demezsin, biliyorsun onun dersine geç kalmak Sude'nin bile tercihi değil.
Anonim: Biliyorum.
Canan: Nerden biliyorsun?
Anonim: Ne?
Canan: Sude sınıfın en başarısız öğrencisi.
Canan: Ben bile onunla aynı sınıfta olduğumu 2. dönemin başlarında fark ettim.
Canan: Varlığı bile belli olmayan birini nasıl tanıyabiliyorsun?
Anonim: Aklındaki düşünceyi at.
Canan: Aynı sınıftayız değil mi?
Canan: Deniz hoca bile sadece eşit ağırlıklara giriyor. Onu tanıyabilmen için seninde eşit ağırlık okuman gerek.
Anonim: Okulda 3 tane eşit ağırlık sınıfı var Canan.
Anonim: Neden beni seninle aynı sınıfta olmaya zorluyorsun?
Canan: Çünkü Sudeyi tanıman için bizim sınıfta olman gerek!
Canan: Okuldaki kimse onu tanımıyor bile! Sen nasıl olurda onun tembel bir öğrenci olduğunu bile bilebiliyorsun?
Anonim: Sadece seni ve var olduğun yerdeki her insanı çok iyi tanıyorum.
Canan: Derya, onu tanıyor musun?
Anonim: Sınıfızdaki en uzun boylu kız?
Canan: Eren?
Anonim: Yavşağın teki. 😒
Canan: Bu imkansız.
Canan: Böyle olmamalıydı.
Anonim: Aptalsın.
Anonim: Seninle aynı sınıfta olsaydım eğer beni bulabileceğini mi sandın?
Anonim: Daha, sabah sana attığım 8. randomdan itibaren yazdığım itirafı bile görmedin. -Gönderilmedi.
Anonim: Körsün.
Anonim: Bu yüzden, asla kim olduğumu ben hayattayken öğrenemeyeceksin.
Canan: Yanılıyorsun. -Gönderilmedi
🌼
Ya oy ve yorum çok az, eğer boş vaktiniz varsa oylamadığınız bölümlere tekrar bakın.
Okunma sayısı bu kadar fazlayken oy sayısının az olması beni üzüyor. Lütfen, oy ve yorum yapın. 💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACIMA SIZ | Texting
Short StoryAnonim: Bu haksızlık. Anonim: Anlıyor musun? Bu. Haksızlık. Anonim: Ben seni yıllardır beklerken onun hemen gönlüne taht kurması acıtıyor. Anonim: Canım acıyor be, Anonim: Acıma sızdırdığım. Anonim: Canım çok acıyor. * UYARI: Kitabın küçük yaşta ola...