44

2.3K 226 17
                                    

-14.08.19

🌼

Ceyhun: Evde misin? (21.07)

Okyanus: Evet, bir şey mi oldu? (21.08)

Ceyhun: Kapıya çık, lütfen. (21.08)

Yağmurdan dolayı sırılsıklam olan saçlarımı karıştırdım. Karanlık sokak, gürültülü bir sesle aydınlandığında sertçe burnumu çektim. Attığım mesajdan birkaç dakika sonra önümdeki binanın kapısı sessizce aralandı. Okyanus, kalın hırkasına sıkıca sarılırken kaşlarını çatarak beni izliyordu.

"İyi misin?"dediğinde, sesi hem kızgın hemde endişeli geliyordu. Bu aralar benim için endişelenen bir tek o vardı galiba.

"İyi mi?" diye sordum, burukça gülerek.

"Burada ne işin var Ceyhun? Havaya bir bak. Islanıyoruz, eve gel hadi." dedi, ikna edici bir ses tonuyla. Onu umursamadan, boğazımda biriken nefese karşı sertçe yutkundum.

"Hayır, burada konuşalım." dedim, çaresizce, yalvararak. Bilinçsizce akan göz yaşlarım geçtiği yerleri yakıyor, soğuk yağmur damlalarına meydan okuyordu. Bir süre ikimizde sessizce birbirimizi inceledik. O, gözlerini vücudumun her yerinde gezdirirken çatılı kaşları daha da çatlıyor yüzü gitgide kızarıyordu.

"Uykusuzluktan gözlerin şişmiş aptal!" dediğinde sesini yükseltmiş, boş sokakta yankılanmasına sebep olmuştu. Omzumu silkip, kafamı gökyüzüne kaldırdım. Gecem gündüzüme karışırken, karanlığa bu kadar alışmışken, neden gözlerimi kapatıp bu güzellikten kendimi mahrum bırakacaktım  ki?

Geceyi sevmiş, ona alışmıştım.

"Umrumda mı?" dedim, fısıltıyı andıran bir ses tonuyla. Gözlerimi kapatıp, içime derin bir nefes çektim. Yoğun hava boğazıma takılı kaldı fakat ben durmadan içime nefesimi çektim. Ciğerlerimi yakmak istercesine sertçe çektim.

"Bunu kendine yapma." dediğinde, onun da tıpkı benim gibi sesi güçsüzce çıkmıştı. "Sürekli yapma diyorsun ama ben," diyerek, gökyüzüne dönük başımı yavaşça ona çevirdim. Aramızdaki mesafeyi kapattığını yeni fark etmiştim. "Yapmak istiyorum, canımı yakmak istiyorum." dedim, gözlerimi gözlerine kilitleyerek. Onunda tıpkı benim gibi sessizce ağladığını fark ettiğimde dudağımı dişledim.

"Ben istemiyorum. Benim için, yapma." dediğinde, alayla gülmeye başladım. Histerik kahkahamın onu gerdiğini hissederken, bir kaç kez kirpilerimi kırpıştırdım. "Senin için." dedim, onu tekrarlayarak. "Zaten bunca zaman senin ve Annem için her şeye katlandım. Benden daha fazlasını isteme." dedigimde, seslice yutkundu.

"Zayıflamışsın," diyerek, mavi gözlerini bedenimde gezdirdi.

"Açlıktan ölmek istiyorum," dediğimde gözleri bedenimi incelemeyi kesip şaşkınca gözlerimi turladı. Onun bu halini biraz olsun beni mutlu ettiğinde güldüm. "Şakaydı," dediğimde, sinirle koluma yumruk attı. "Böyle şaka yapma." dedi, üzerindeki gerginliği atamayarak. Sessizce onu izlerken yağmur hız kesmeden yağmaya devam ediyordu.

"İyi ki varsın," dediğimde, bu sözlerimle rahatlamak yerine kendini daha da çok kastı.

"Benimle vedalaşır gibi konuşma."

"Beni mutlu eden tek insansın."

"Sus," dediğinde, gözlerimi tekarar kapattım. Göz yaşlarım yanağımı sıyırmaya devam ederken sıkıntıyla bir nefes verdim.

"Hayatımda tanıdığım en mükemmel inasansın."

"Sus."diyerek, söylediklerini tekrarladı.

"Keşke tüm sevgimi sana verebilseydim, keşke verdiğin değerin aynısını sana hissettirebilseydim."dedim, dudaklarımdan firar eden hıçkırıkla. "Teşekkür ederim, arkadaşlığın içi-"

"Sana sus dedim!"diyerek, yumruk yaptığı ellerini omuzlarıma geçirdi. Yumrukları omzumu acıtmayacak kadar hafifti.

"Canım acıyor," dediğimde, yumrukları gitmiş elleri omuzlarımda asılı kalmıştı. Daha fazla bedenimi taşıyamayan bacaklarım yerle buluştuğunda Okyanus da tıpkı benim gibi dizlerimin dibine çökmüştü. Gürleyen gökyüzüne ikimizinde hıçkırıkları karıştığında kafamı onun ıslak göğsüne doğru yasladım. Elleri anında saçlarımı okşarken hissettiğim huzuru onun kollarında buldum. Ağlamam kısa sürede iç çekişlerine döndüğünde kendisi hâlâ hıçkırıkla ağlamaya devam etti. "Hoşça kal," diye fısıldadım. Zorlukla nefes alırken.

Hem onu çaresizlikten, hemde kendimi bu acıdan kurtarıyordum. Ya da ben öyle sanıyordum.

🌼

Diğer bölümü atlamayın lütfen.

İki bölümde uzundu bence, yoruldum sjsjhdhsjnd

Bir sonraki bölüm final bu arada. Sizden isteğim finalden sonra okumayı bırakmayın, önemli bir bölüm paylaşacağım. Bunu zaten final bölümünde de açıklayacaktım ama neysegjksdf

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.

Sizleri seviyorum. 💛

-Yaren

ACIMA SIZ | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin