38

2.5K 242 60
                                    

-06.07.19

Mültimedya; (Ceyhun) Aslında kitapta saçları böyle değil ama buraya koymak istedim. Sizce nasıl?

🌼

"Ceyhun!"

Teneffüs zilini duyar duymaz, tam kafamı sıraya gömüp uyuyacaktım ki, sınıfa benim adımı bağırarak gelen Canan sınıfın tüm dikkattini üzerine çekmeyi başarmıştı. Daha ilk teneffüsteydik yahu.

"N'oldu ya?" diyerek, onun nefes nefese kalmış halini keyifle izledim. Yavaşça önümdeki boş sıraya oturdu. Kendine gelmeye çalışırken bakışlarımla onu merakla beklediğimi belirttim.

"Şey ya, ben şey dicektim." dedi, gözlerini kısarak sınıftakileri incelerken.

"Ney?" diyerek, sabırsız bir tonla mırıldandığımda benimle değilde sanki etrafında birilerini arıyormuş gibi davranıyordu.

"Şu kim?" diyerek, eliyle sınıfın arka sırasında oturan topluluğu gösterdi.

"Hangisi?" dedim, koyu sohbete dalmış bir kaç kişiye bakarak.

"Üzerinde gri bir hırka var ya, esmer olan." dediğinde, dediği kişiyi tanıdığımı belirten mırıltılar çıkardım. "Furkan. Niye sordun?"

"Edebiyat dersinde nasıl? Yüksek mi aldı sınavdan? Dersi dinliyor mu peki?" diyerek, sorunlarını heyacanla sıraladığında kaşlarımı çattım. Gerçekten beni bulmak için, bana sorular mı soruyordu? Kafamı tekrar Furkan'a çevirip onu izledim.

Hiçte bana benzemiyordu.

"Sınıfta en düşük notları o alıyor, Edebiyattan da kalmıştır galiba. Hem sen bunları niye bana soruyorsun?"dediğimde, yüzündeki neşeli hal kendini kaybetmişti. Aslında Furkan'ın dersleri gayet iyiydi. Hatta sınıfın en çalışkanlarındandı. Fakat bunu Canan'a söylersem, nerdeyse bildiği her şey Furkanla eşleşmiş olacak ve beni o sanacaktı. Tabii ki, buna izin veremezdim.

"Hadi ya, aslında zeki birine benziyor. Neyse bende meraktan sormuştum zaten." dediğinde yüzü baya bir düşmüştü.

"Bunu sormak için mi geldin böyle heyacanlı, heyacanlı?"

"Aslında bir şey daha soracağım, sınıftaki diğer yeşil gözlüler nerede?" diye, saçma bir soru sorduğunda istemeden de olsa sinirlenmeye başlamıştım.

"Ne? Amacın ne senin?"

"Aman ya, boşver. Yoklar galiba."

"Sen hiç iyi değilsin. Aç mısın?" dediğimde, kaşlarını kaldırarak cevabını verdi. Aslında böyle soruşturmakta haklıydı. Ben istemiştim sonuçta beni bulmasını. Yinede bu hakaretleri korkmama sebep oluyordu. Sanki ben yerine başkasını bulacak gibi hissediyordum. Sakince derin bir nefes alıp verdim.

"Başka bir şey yoksa, ben uyuyabilir miyim?"dediğimde, dalgınlıkla kafasını sallayıp ayaklandı. Sınıftan çıkışını izledikten sonra sıkıntıyla kafamı kollarıma yasladım.

🌼

Anonim: Dediğimi yapmadın.

Canan: ?

Anonim: İlayda'yı diyorum.

Anonim: Ceyhun'a ayarlayacaktın hani.

Canan: İstemiyor.

Canan: Zorlayamam sonuçta.

Anonim: Ne demek istemiyor?

Canan: Gittim bugün yanına,

Canan: Dedim ki, İlayda senden hoşlanıyormuş.

Canan: 'Kıza bir şans mı versen?' dedim.

Canan: 'Olmaz, şu aralar hiç uğraşamam.' tarzında söylendi.

Anonim: He yani sen bugün Ceyhun'la bunu konuşuyordun böyle hararetli hararetli.

Canan: Evet.

Canan: Kızı övdüm baya.

Canan: Ama yok, tık yok.

Anonim: Bu konuyu konuştun yani?

Canan: Evet dedim ya.

Canan: Ne kadar soruşturdun be.

Anonim: Tamam.

Anonim: Öyle olsun.

Canan: İşim var.

Canan: Çıktım.

Canan | Çevrimdışı

Anonim: Ne yapmaya çalışıyorsun be güzelim? Gönderilmedi.

Anonim: Umarım, sonucu yıkıcı olmaz. Gönderilmedi.

🌼

Selam 👋

Üzgünüm, beklettim biraz. İnternetle ilgili bir sorun yaşadım. Neyseki erken geldim.

OY VE YORUM 😍

Yorumlarınız çok iyi, okurken baya keyif alıyorum.

Yeni bölüm Çarşamba, inşaallah jkdjdj

    Kendinize iyi bakın.

Sizi seviyorum. 🧡

-Yaren

ACIMA SIZ | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin