-13.07.19
Mültimedya; Canan
🌼
Avcumda dumanı tüten kahveme bir bakış attıktan sonra gergin bakışlarımı derin sohbete dalmış ikiliye çevirdim. Öğle arasındaydık.
Okyanus ve Canan, bir yandan kahvelerini içip konuşurlarken ben birazdan söyleyeceklerim için hazırlık yapıyordum. Gergindim, çünkü anlatacaklarım bir kaosun başlangıcı olacaktı.
"Size bir şey söylemek istiyorum." dediğimde, iki çift göz bir anda bana dönmüştü. Oturduğum yerde rahatsızca kıpırdandım. Canan kaşlarını çatarak merakla bana bakarken, Okyanus sanki bildiği bir şey söyleyecekmişim gibi emin gözlerle bana bakıyordu.
"Ben birini seviyorum."
Okyanus kafasını sallayıp kahvesinden bir yudum aldı. Canan tedirgin bir ifadeyle bana bakarken kaşları olabildiğince daha çok çatılmıştı.
"Bunu biliyoruz," diyen, Canan'a kısa bir bakış attım.
"Sen nerden biliyorsun?" diyerek şaşkınca soran Okyanus'a, Canan sakince cevap verdi. "Her halinden belli değil mi? Ceyhun'u tanımayan biri bile hareketlerinden bir şeyler anlar."
"Bana böyle sorduğuna göre sen biliyordun." diyerek, şüpheyle Okyanus'a bakmaya başladı.
"Laf arasında geçti öyle ya. Yoksa bana da bir şey söylemedi." dediğinde, kinayeli bakışları bana döndü.
"Her neyse asıl söylemek istediğim bu değil. Kız, İlayda. Bizim sınıfta olan." dediğimde, omuzlarım daha çok yük binmiş gibi çökmüştü. Bakışlarımı onlardan kaçırdım. Aklımdaki bu plan ne kadar çok işe yarardı bilmiyordum. Fakat bildiğim tek şey başıma yine bir belalar geleceğiydi.
"İlayda mı, Hangi İlayda, sarışın olan mı?" diyen, yerinde rahatsızca kıpırdanan Canan'ı izlemeye başladım. Tepkileri çok garipti. Onu şu sıralar gerçekten anlayamıyordum. Bir şeyler çeviriyordu ve ben bunun ortaya çıkmasını merakla bekliyordum.
"Ceyhun'un sıfında bir tane İlayda var Canan, ayrıca emin misin?" diyerek bana baktı. Bakışları 'Ne yapmaya çalışıyorsun sen?' der gibi belirsizlikle bakıyordu. Sıkıntıyla bir nefes verip, kafamı onaylarcasına salladım.
"Eminim."
"Şaka?" diyen, Canan üzerimdeki tepkiyi kendine çektiğinde kaşlarımı çattım.
"Ciddiyim Canan."
Gergince gülümseyip, bakışlarını kaçırdı. Eliyle alnını ovalarken hâlâ onun tepkilerini izliyordum.
Ne yakın arkadaşı birini seviyor diye mutlu, ne de sevdiği birisini elinden kaybetmiş gibi üzgündü.
Bakışlarımı ondan alıp Okyanus'a çevirdim. Bir şeyler anlamış gibi kafasını iki yana salladı. Sıkıntıyla nefes vermekle yetindim.
🌼
Yine geç geldim nxnsj
Ama gerçekten ilhamlarım bitiyor, zaten sona yaklaşıyoruz kafanızda büyük bir soru kalmasın diye uğraşıyorum.
Bir kaç bölüm sonra final.
En kısa zamanda sizlerleyim.
Kendinize iyi bakın.
Seviliyorsunuz. 💜
-Yaren
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACIMA SIZ | Texting
Short StoryAnonim: Bu haksızlık. Anonim: Anlıyor musun? Bu. Haksızlık. Anonim: Ben seni yıllardır beklerken onun hemen gönlüne taht kurması acıtıyor. Anonim: Canım acıyor be, Anonim: Acıma sızdırdığım. Anonim: Canım çok acıyor. * UYARI: Kitabın küçük yaşta ola...