41

2.6K 221 57
                                    

-22.07.19

Mültimedya; Ceyhun

🌼

İlayda: Ceyhun? (01.16)   ✅✅

İlayda: Uyudun mu? (01.16)  ✅✅

Ceyhun: Uyumadım. (01.19)

İlayda: Rahatsız ettim.

İlayda: Ama şeyi unuttuk.

Ceyhun: Neyi?

İlayda: Nerde, ve kaçta buluşacağımızı?

Ceyhun: Ne buluşması?

İlayda: 🙄

İlayda: Yarın günlerden pazar Ceyhun.

Ceyhun: Yani?

İlayda: Bunu sana 3. hatırlatışım.

İlayda: Sinemaya gidecektik.

Ceyhun
Yazıyor...

İlayda: Bu buluşmamızı da mı ekeceksin?

İlayda: Seninle nerdeyse 5 gündür beraberiz ve sen ilk buluşmamıza bile gelmedin.

İlayda: Şimdi yine mi gelmek istemiyorsun?

İlayda: Senin amacın ne?

Ceyhun: Özür dilerim.

Ceyhun: Bir amacım yok.

İlayda: Bitti mi?

Ceyhun: Ne bitti mi?

İlayda: Aramızdaki şey.

İlayda: İlişki bile diyemiyorum.

Ceyhun: Aramızda hiçbir şey olmadi ki ilişki diyebilesin. Gönderilmedi

Ceyhun: Hayır.

Ceyhun: Şey yapalım, sinemaya gitmeyelim. Vizyondaki filmlere baktım ben. Güzel film yok.

Ceyhun: Birlikte bir şeyler yiyelim?

Ceyhun: Bizim burda güzel bir kafe var. Sana konum atarım.

İlayda: Peki.

İlayda: Sen öyle diyorsan.

İlayda: Öğlen 2'de buluşalım o zaman?

Ceyhun: Tamam.

Ceyhun: Yarın görüşürüz.

İlayda: Görüşürüz.

🌼

"Kız arkadaşım masaya oturduğunda, bizim seni görmeyeceğimiz bir yerden ikimizin fotoğrafını çekeceksin anladın mı? Sonra bana fotoğrafı atarsın. Kendi telefonundan da silersin." diyerek, telaşla garsonla konuşmaya devam ederken düşündüğüm tek şey bir sorun çıkmamasıydı.

"Telefon numaramı da sil sonra." diye tekrar konuştum.

"Tamam, ağabey. Fakat sana bir şey diyeceğim." dediğinde, tuhaf ifadesine anlamayarak baktım.

"Söyle," dediğimde, "Biz neden böyle bir şey yapıyoruz?" diyerek, sessiz bir tonda konuştuğunda sıkıntıyla bir nefes verdim.

"Sanane ulan. Ne diyorsam onu yap."

Mahçupça kafasını sallayıp yanımdan ayrıldı. Tedirgince titreyen ellerime bakarken bir kaç dakika sonra masada bir silüet belirdi. Kafamı kaldırıp onu izlerken Kol çantasını sandalyenin arkasına astı. küçük bir tebessümle kendisene bakmaya devam ettim.

"Çok beklettim mi?" diye, sorduğunda çoktan karşıma oturmuştu.

"Yok, hayır. Bende yeni geldim sayılır." dediğimde, gülümsedi.

"Sipariş verdin mi?"

"Seni bekliyordum," diyerek, az önce konuştuğum garsona işaret yaptığımda hızla oturduğumuz masaya ilerlemeye başladı. İlayda'ya dönüp gergince gülümsedim.

"Ne alırdınız efendim?" diyerek, elindeki not defterini kurcaladı.

"Ben, çikolatalı pasta bir de yanında sütlü kahve alayım." diyerek, siparişini verdiğinde garsona dönüp benimde aynısını istediğimi belirttim. Garson yanımızdan ayrıldığında bakışlarımı İlayda'ya çevirdim.

"N'aber?" dediğimde, yüzündeki gitmeyen gülümsemeyle bana baktı.

"İyi." dediğinde, gergince ellerimle saçlarımı karıştırdım. Onun gözlerini sürekli üstümde hissetsemde, ben ona bakamıyordum. İçimde garip bir huzursuzluk vardı.

Rahatsızca yerimde kıpırdandım. Nedensizce şuan kendimi fazlasıyla gergin ve kötü hissediyordum. Sıkıntıyla bir nefes verip, sadece onunla sohbet etmeye çalıştım. Konuştuğumuz sıra siparişlerimiz geldiğinde kısa bir süre sessizce pastalarımızı yedik.

Telefonumun mesaj zil sesi aramızda yankılanırken elimi ceketimin cebine attım. Bakışlarım İlayda'ya kaydığında onun bana değilde kafedeki insanlara bakması içimi bir nebze olsun rahatlatmıştı. Aceleyle, ekrandaki kilidi girdim.

+90545*******: *fotoğraf*

+90545******: Benden sildim.

Ceyhun: Sağolasın birader.

Mesajlardan çıkıp Cananla konuştuğum uygulamaya girdim.

Anonim: Yalancı. (14.45)

Canan: Ne? (14.46)

Anonim: Bana yalan söyledin.

Canan: Ne diyorsun sen be?

Anonim: Ceyhun İlaydayla birlikte olmak istemiyor dedin.

Anonim: 

(Temsili)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Temsili)

Anonim: Bu ne o zaman?

🌼

Ceyhun, ne yapıyorsun yavrum?

Shhshsj Çok heycanlandım.

Nasılsınız?

İlayda'nın da resmini şuraya bırakayım. Shhsjs

Kendinize iyi bakın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kendinize iyi bakın.

Sizi seviyorum. 💙

-Yaren

ACIMA SIZ | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin