*Martyna*
Zjedliśmy kolację.
- Wiesz ci Piotruś ja muszę się zbierać bo jest już późno.
- Zostań na noc. Nie będziesz po nocy chodziła.
- Jutro do pracy muszę iść.
- O czym ty mówisz gadałem z Góra mamy wolne jutro i po jutrze.
- Na prawdę?
- Tak. To co zostaniesz?
- No Oki. Ale nie mam żadnych rzeczy przy sobie.
- To jutro rano pojedziemy do Ciebie. A po tem co chcesz robić?
- Chciałam iść dzisiaj do galerii po pracy ale jak mam wolne pójdę jak tylko się naszykuje. Pójdziesz ze mną? Proszę.
- No dobra pójdę.
- Jesteś najlepszy. A teraz może pójdziemy się wykąpać i spać?
- No Oki. Dam Ci jakąś moją koszulkę. To w niej będziesz spała.
- Okej.
- To poczekaj chwilę ja pójdę po jakąś.
- Oki.
'Piotrek'
Nie nawidze zakupów szczególnie w galerii ale dla niej zrobię wszystko. Tylko żeby często czasem nie chodziła do tej galerii. Po chwili wziąłem bluzka i poszłem do niej.
- Może być?
- Pewnie. Dziękuję.
- Nie ma za co.
- Idę się umyć. Zaraz przyjdę.
- Okej. A co powiesz na wspólny prysznic?
- No wsumie czemu nie.
- To chodź.
Wziąłem ją na ręce i zaniosłem do łazienki. Tam wzięliśmy wspólny prysznic. Oczywiście nie obeszło się bez czułości. Gdy skończyliśmy udaliśmy się i poszliśmy spać. Martynka wtulila się we mnie A ja ją obiołem.
*Następnego dnia*
'Piotrek'
Obudziłem się wcześniej niż Martynka. Była wtulona we mnie. Więc nie wstawałem bo by się obudziła. Zacząłem bawić się jej włosami. Po 10 minutach obudziła się.
- Część słońce.
- No cześć kochanie. Pokaż sobie ja idę zrobić śniadanie.
- To ja Ci pomogę.
- Nie trzeba. Odpocznij jeszcze.
- No dobrze.
Podszedłem robić śniadanie.
'Martyna'
Piotrek poszedł robić śniadanie A ja wstałam i się przebrałam w moje wczorajsze ubrania bo nic innego nie miałam. Czyli w to:Jak się przebrałam poszłam do Piotrka, który robił tosty. Zjedliśmy śniadanie. Założyliśmy buty.
I poszliśmy do mnie. Gdzie ubrałam się w:I pojechaliśmy do galerii. Piotr nie był jakoś super zadowolony ale starał się tego nie pokazywać po sobie.
W następnym rozdziale będą zdjęcia co kupiła Martyna. Miłego czytania.😁
CZYTASZ
MIŁOŚĆ TO LEKARSTWO/MAPI [ZAKOŃCZONE]
FantasiaOpowieść opowiada o życiu postaci z serialu ,,Na sygnale" w szczególności o Martynie Kubickiej i Piotrze strzeleckim. Mam nadzieję że się spodoba, życzę miłego czytania. 5.1.2019-1 miejsce w Martyna