Jakieś ostatnie życzenie?

248 10 0
                                    

*Następnego dnia*
' Piotrek'
Własne skończyłem dyżur. Martynka i dzieci śpią na górze. Idę się przebrać A następnie pójdę po moja rodzinka na górze. Przebrałam się i poszedłem na górę. Weszłem po cichu żeby ich nie obudzić. Gdy weszłem zobaczylem ze Martyna leży i płacze. Nie wiedziałem o co chodzi.
- Martynka co jest?
- Ciiii. Dzieci obudzisz.
- Nie obudzą się. Choć tu do mnie.
Podeszłam do niej i ja przytuliłem.
- Co się stało?
Pokazała mi SMS w swoim telefonie od Potockiego.
/ZABIJE CIĘ SZMATO ZA TO ŻE POWIEDZIAŁAŚ POLICJI! NIE WSADZILI I NIE WSADZA MNIE DO PUDŁA BO NIE MAJĄ DOWODÓW. NIE MAM LEPSZY POMYSŁ NIE CIEBIE ZABIJE A TWOJĄ RODZINKĘ! ZOSRANIESZ SAMA! ANI TEN PRZYDUPAS ANI TE BACHORY NIE PRZEŻYJĄ!'
- Nie martw się nic się nie stanie. Wszyscy będziemy cali i zdrowi. A to damy na policję i go zamknął.
- Nie i tak mogę was stracić.
- Nie stracisz. Choć bierzemy dzieci i jedziemy.
- Ale...
- Nie ma ale jedziemy i już.
- Oki.
Zawachała się. Po 10 minutach byliśmy na komisariacie. Martyna pokazała SMS. Trwało to kruczej już ostatnio. Po jakiejś godzinie byliśmy w domu. Pod drzwiami stał ten cały Potocki.
- Co ty tu robisz? Zostańcie w aucie.
- Ja tylko w odwiedziny przyszedłem.
- Nikt Cię nie zapraszał.
- Ja tylko porozmawiać.
- Tak jest wyjście.
- Nie wyjdę.
- Wyjdziesz A jak je to ja Cię wywale.
- Za słaby jesteś.
- Chcesz się przekonać?
- Ni dawaj.
- Martynka do auta. Nie wychodź z auta na razie. Zostań z dziećmi.
- Okej.
- To co tam jest taka ładna brama i teraz przez nią wyjdziesz u więcej nie wrócisz. Co najważniejsze dasz święty spokój mojej rodzinie.
- Zrób badania DNA. To będziesz wiedział kogo to bahory.
- Moje i nie ważne co pokaże wynik. Chociaż nawet testu nie zrobię. A ty stać teraz wyjdziesz. Żegnam.
W tym momencie wyciągnął pistolet i trzymał że jak by strzelił to bym dostał w serce ewentualnie prawie w serce.
- Jakieś ostatnie życzenie?


Dam dam dam. Hehe i oto co się stanie dalej dowiemy się kiedy indziej, bo nawet ja tego nie wiem. Miłego czytania. Pozdrawiam 😘.

MIŁOŚĆ TO LEKARSTWO/MAPI [ZAKOŃCZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz