Κεφαλαιο 9ο :Κοιτα με στα ματια.

346 53 4
                                    


Κ.Nam:Jimin πήγαινε κάτσε πισω απο την Μαρία, Taehyung πίσω από τη Νίκη και Jungkook πίσω από την Ευα.

     Ακουσα καλα ;Δεν νιώθω καλά. Δεν είμαι προετοιμασμενη ψυχολογικά. Τα μάτι α του ήταν καρφωμένα πανω μου και διαπερνουσαν όλο μου το σώμα. Ήθελα να κλάψω τόσο πολύ. Ακόμα φοραω το κολιε του. Δεν το έχω βγάλει από πανω μου. Προσπάθησα ανά τον ξεπεράσω και τώρα τον βρίσκω παλι μπροστά μου. Γιατί για να τραβήξω ότι τράβηξα πριν;Το κουδουνι μετά από ένα σκοτεινό και βαρετό μονοωρο χτυπησε. Πάλι καλά.

Μαρία' s POV~


     Βγήκαμε έξω με τα κορίτσια και καθίσαμε κάτω. Δεν άντεξα με άλλο και αρχίσαμε να κλαίμε σαν χοροδία.

Εγώ: Γιατί γυρισαν ;

Νίκη: Δεν έχω ιδέα. Δεν θέλω να τον βλέπω μπροστά μου μΣε όλη την διάρκεια της ωρας ένιωθα...

Ευα: Τα μάτια του καρφωμένα πάνω σου.

Μαρία: Να σου διαπερνούν την ψυχή. Ξέρω και σε εμένα έτσι έγινε.

Νίκη: Τους μισώ. Τους μισώ όλους τους. Για αυτό που νου έκανε, που μας έκαναν. Δεν πρισκειται να τον συγχωρεσω πιτε. Πέρασα όλο το καλοκαίρι κλαίγοντας και τρώγοντας παγωτο για να τον ξεχάσω.

Ευα: Για αυτό έφαγα και εγώ το μισό ζαχαροπλαστείο της γειτονιάς. Να είναι καλά η αδερφη μου. Μας πέταξαν και εμφανίζονται έτσι ξαφνικά ;Και α κάνουν τι ;

Εγώ: Να επαναλάβουν τα ίδια να μας κάνουν να πονεσουμε. Ξανά. Δεν καταλαβαίνω τι θέλουν από εμένα. Τι θέλουν από εμάς.

Νίκη: Προχωράτε έχουμε γυμναστική σε λίγο.

      Είπε σκουπιζοντας τα δάκρυα από το πρόσωπο της. Γυρισε το κεφάλι της και μας χαμογέλασε. Για την ακρίβεια ήταν χαμόγελο πονου.

Νίκη: Αντε θα αργήσουμε.

      Κοίταξα την Ευα κια μου χαμογέλασε με το ίδιο χαμόγελο. Της το ανταπέδωσε και προχωρησαμε μαζί μπροστά. Πηγαμε μέσα βάλαμε τις φίρμες μας και καθίσαμε στην άκρη του πεζουλιου πδριμενωντας την γυμναστρια.

Γυμναστρια: Λοιπόν σήμερα α θα κάνουμε έναν χορό.

Εγώ: Τι χορό ;

Γυμναστρια: Τον χορό του Φεστιβάλ της άνοιξης.

Εμείς: Οοο καταπληκτικά...

Γυμναστρια: Jimin και Μάρα Taehyung και Νίκη Jungkook και Ευα.

      Και μετά άρχισε να λέει τα υπόλοιπα ζευγάρια.

Γυμναστρια: Κουνηθειτε.!!!




        Εδώ το κόβω γιατί έχω πυρετο και δεν μπορώ άλλο.(ΜΠΡΑΒΟ ΜΟΥ) Πόνεσε το κεφαλακι μου. Θα έχει και μέρος δυο ΦΥΣΙΚΑ  που θα είναι πολυ ζουμερο 😈😈. Ελπίζω να σας αρέσει γιατί τώρα αρχίζει η ιστορία πραγματικα 😈😈. Τα λέμε γειαα🖖😍

The Dream 2: The return > j.jk (√)Where stories live. Discover now