Κεφαλαιο 43: Δωματια

232 44 25
                                    

     

        Σήμερα είναι Τρίτη και είμαι καταενθουσιασμένη. Πηγαμε με τα κορίτσια στο κέντρο και σαρώσαμε όλα τα μαγαζιά. Πηραμε τα πάντα. Μαγιο, σαγιονάρες, γυαλιά κλπ.

          Βέβαια ήμουν λίγο επιφυλακτική όταν δοκιμάσαμε τα μαγιό γιατί στην αρχή της χρονιάς τα αγόρια είχαν ανοίξει της κουρτίνες και.. Ναι τέλος πάντων. Τι μου θυμισα τώρα..ντράπηκα τόσο πολυ. Τέλος παντων ας τα αφήσουμε αυτά τώρα.


               Αργά το απόγευμα γυρισα στο σπίτι γεμάτη τσάντες. Ανέβηκα γρήγορα στο δωμάτιο και έφτιαξα την τσάντα  μου προσεκτικά. Μετά έκανα ένα χαλαρωτικό ντουζ και έπεσα για υπνο.


Ντριννν~~~



           Το παλιοξυπνητήρι άρχισε να πηγαινει πανω κάτω στο κομοδίνο και να χτυπαει μέσα στο αυτί μου. Δεν έχω σε τίποτα να το πεταξω από το παράθυρο αλλά το χρειαζομαι για την εκδρομή.

          Σηκώθηκα έβαλα ότι πιο ανετο είχα ξεσκεπασα τον suga και του εριξα λίγο βέτο στην μάπα γιατί θα χάναμε το λεωφορείο. Αφου ντυθηκε και αυτός πηραμε τις τσάντες μας και φυγαμε για το σχολείο τρέχοντας. Μόλις μπήκαμε στο προαυλιο τα παιδια ήταν όλα συγκεντρωμένα γυρω απο τον διευθυντη που κρατουσε μια ντουντούκα στο χέρι.

Διευθυντής:" Λοιπόν ακουστε εδώ λέρα γιατί θα τα πω μονο μια φορά. Προσέξτε ταλιμπανοι, θα παμε εκδρομή στην θάλασσα. Έτσι και κάνετε βλακεια θα σας αφήσω να γυρίσετε με τα ποδια. Τα δωμάτια θα μοιραστούν με κλήρωση και μην μην αρχίσουν τα πονηρα...γιατι θα αρχίσουν να πέφτουν μαθητές από το μπαλκονι. Κατά το βραδακι θα σας φέρουν φαγητό στο δωμάτιο σας, γιατί εγώ, σε εστιατόριο δεν σας πηγαίνω. Οι σερβιτόροι δεν θα βγούνε ζωντανοί. Τώρα το μεσημέρι θα παμε στην θάλασσα και μην δω καμια να την πεφτει στον ναυαγοσώστη ή κανένα αγόρι να την πέφτει σε καμαριέρα γιατί σας τα έχω κόψει. Ωραία αυτά είχα να πω. Τα λέμε αγορά ξενοδοχείο, αντε μπείτε τώρα στα λεωφορεία. "είπε και άρχισαν όλοι να τρέχουν προς τα λεωφορεία.



           Δυστυχώς έκατσα μαζί με τον Jungkook ο οποίος με είχε κατσιάσει σε όλη την διάρκεια της διαδρομής. Όταν φτάσαμε επιτέλους στο ξενοδοχείο ο διευθυντής μας σταμάτησε πριν μπουμε καν μέσα. Έβγαλε κάτι χαρτάκια από την τσέπη του και άρχισε να τα διαβάζει φωναχτά. Ήταν τα ονόματα των παιδιων και σε ποιο δωμάτιο θα πάνε.



Διευθυντής:" Mina & Minnie 211
                          Jimin και Μαρία 313
                          Taehyung και Νίκη 567
                          Ευα και... "


The Dream 2: The return > j.jk (√)Where stories live. Discover now