Όλο το βράδυ μόνο εγώ και τα κορίτσια μιλουσαμε ο Suga καθότανε σε μια γωνιά και στο τέλος αποκοιμήθηκε. Πρέπει να κουβεντιασουμε μετα το σχολείο. Να μου πει τι ξέρει. Σήμερα όμως είναι και η πρωτη του μέρα στο σχολείο.
Εγώ: Καλημερουδια!
Suga: Μμμμ μμμμ....
Εγώ: Μμμ κάνουν οι αγελάδες.
Suga: Καλά...Αφου ετοιμαστηκαμε βγήκαμε έξω και αρχίσαμε να περπατάμε.
Εγώ: Τι τάξη πας ;
Suga: Τρίτη λυκείου εσυ ;
Εγώ: Δευτέρα λυκείου.
Suga: Το καημένο γιατί δεν με άφησες να κοιμηθώ ;Και για να ξέρεις στο σχολείο ως ξάδερφος σου θα συστηθώ.
Εγώ: Γιατί ;
Suga: Γιατί θα αρχίσουν τις ερωτήσεις.Suga's POV~
Η Ευα είναι καλό κορίτσι. Εννοώ ποιος θα έβαζε έναν ξένο στο σπίτι του ;Πρέπει να μιλήσουμε όταν πάμε σπίτι. Πήγα στην τάξη και η κυρία με συστησε στα παιδιά. Τι ρεζίλι. Πήγα και έκατσα πισω στο τελευταίο θρανίο δίπλα από ένα παιδί. Τον λενε Hoseok είναι πολυ καλο παιδι και καινουργιος στο σχολείο. Είπαμε να κάνουμε και παρεα στο διάλειμμα. Χτυπησε το κουδουνι επιτέλους και βγήκαμε έξω. Είδαμε κάτι βλαμμενους να χτυπάμε τα κορίτσια άσχημα. Πήγα προς το μερος τους. Κανεις δεν πλακωνει την αδερφή μου.
Εγώ: Τι κάνετε εκεί ;
Βλάκας 1: Εσένα τι σε νοιάζει ;
Εγώ: Α ρε κοίτα το σκατο έβγαλε και γλώσσα. Με νοιάζει ρε είναι ξαδέρφη μου.
Βλάκας 2: Μάλιστα μάλιστα...
Μαρία: Παρατήστε μας πια! Δεν σας έχουμε κάνει τίποτα.
Βλάκας 3: Εσείς μαλακισμενο μην μιλάς.
Ευα: Ναι ρε από την Δευτέρα γυμνασίου προσπαθειτε να μα ς σκοτώσετε!
Νίκη: Με την κανονική σημασία της λέξης. Δεν σας έχουμε κάνει τίποτα!
Ευα: Εννοώ ο Μαξ με σπρώξε και πηγε να με πατησει μηχανάκι παλι καλα που ήταν εκεί ο...Το πρόσωπό της σκοτεινιασε ξαφνικά. Κατάλαβα ότι δεν είχε και τόσο ευχαριστες αναμνήσεις από αυτό το προσωπο. Διέκρινα έναν πονο στα μάτια της. Ένα δάκρυ κύλισε στο μάγουλο της. Και το πρόσωπο από τα κορίτσια σκοτεινιασε επίσης. Από ότι καταλαβαίνω η Δευτέρα γυμνασίου έσκιζε! Νευριασα τόσο άγρια. Πήγα και τους πλακωσα στο ξυλο. Πάλι καλα που χτυπησε το κουδουνι. Μετά από λίγες ώρες φυγαμε...
Και κατ....
Πάει και αυτό το κεφάλαιο πολλά νευρα έχει ο suga μάλλον φταει που δεν κοιμήθηκε όσο ήθελε (οκ σκάω 😂).
Α ναι επίσηςΒλάκας ένα: Μαξ
Βλάκας δυο: Νιλ
Βλάκας τρία: ΚαζΟχι για να ξέρετε και εσείς 😂😂λοιπόν αυτό ήταν το κεφάλαιο ελπίζω να σας άρεσε αυτά γειαα
❤
ESTÁS LEYENDO
The Dream 2: The return > j.jk (√)
Fanfic« c o m p l e t e d » Η Ευα και οι φίλες της έκαναν πολύ καιρό να ξεπεράσουν αυτό που τους έκαναν τα αγόρια τότε... τότε στην Δευτέρα Γυμνασίου. Τώρα τρία χρόνια μετά στην Δευτέρα λυκείου προσπαθούν να το ξεπεράσουν επιτέλους και να κάνουν μια νέα α...