Κεφαλαιο 37 :Ποιος θα της το πει ;

219 49 4
                                    

            

Αφου ηρεμησα ο Suga μου εδωσε να πιω λιγο νερό και επλυνα το πρόσωπο μου.

Suga :" Τώρα πως είσαι ;"

Εγώ :" Αρκετά καλά ευχαριστώ. "του είπα και η πορτα άνοιξε και μπήκε μέσα η Μια ταραγμένη. " Τι έγινε ;"


Μια:" Τράπεζα. "

Suga :" Τι επαθε η τράπεζα ;"


Μια :" Έχουν πληρωθεί όλα. Η ΔΕΗ τον νερό όλα. "είπε και κοιταξα τον Suga με νόημα



Suga :" Καλο. Δεν είναι αυτό ;"

Μια :" Μα δεν έχω πληρωθεί.. Όποτε.. "

Εγώ :" Οπότε τι ;"

Μια :" Οπότε ποιος το εκανε ; Αχ θα τρελαθω. "

Εγώ :" Ηρεμησε καλε φάε και τίποτα! "

Μια:" Μήπως κάποιος από τους δυο σας έπιασε δουλειά και κάνει τον κινέζο ;"

Suga +Εγώ :" Χαχαχαχαχα εμείς δουλειά. Εδώ δεν διαβάζουμε καλά καλά. "


Εγώ  :" Ελα τώρα αδερφούλα κάτσε κάτω και φάε τίποτα ναι ;"είπα και πηραμε πιτσες να φάμε.



         Η Μια βεβαια συνέχισε τις ερωτήσεις αλλά εμείς απλώς λέγαμε βλακειες και γελάγαμε μόνα μας. Αφου φάγαμε, έμεινα μόνη μου και συμμαζεψα τον χαμό.



Mia's POV ~~



         Είμαι σίγουρη πως αυτα τα σπορια κάτι μου κρυβουν. Ειδικά η Ευα. Να τώρα το πρωι που δεν δουλευω θα την ακολουθήσω να δω τι γίνεται γιατί έχω χάσει επισοδεια.



Eva's POV ~~


            Το πρωι όταν πηγα στο σχολείο κάποιος με τράβηξε στην άκρη. Μαντέψτε ποιος ήταν.

Jungkook:" Καταρχάς καλημέρα. "


Εγώ :" Καλημερα. "

Jungkook:" Να... όσο. Αφορά τα χτεσινά...κανε πως τίποτα από όλα αυτά δεν έγινε. Δεν θέλω να μην μιλάμε. Απλώς μπορουμε να γίνουμε όπως πριν;"με ρωτησε και κοίταξε κάτω.

Εγώ:" Ναι φυσικά. Άρα φίλοι ;"είπα και του χαμογελασα .


Jungkook:" Ναι φίλοι. "είπε και κάναμε. μια χειραψία. Η αλήθεια είναι ότι δεν μπορώ να το ξεχάσω αυτό που έγινε χτες αλλά δεν μπορώ να τον χάσω και αυτόν... Οπότε καλυτερα φίλοι..




The Dream 2: The return > j.jk (√)Where stories live. Discover now