Maria's POV ~
Ξυπνησα αργά το μεσημέρι. Κατά τις 14: 00 αν δεν κάνω λάθος. Μάλλον φταει που δεν κοιμήθηκα όλο το βράδυ γιατί φανταζόμουν πως θα ήταν ο χορός. Σηκώθηκα και πήγα και έφαγα μεσημεριανό. Είπα στον πατερα μου ότι θα πάω στον χορό με κάποιον και πηγε να παθει καρδιακή προσβολή. Μόνο η αδερφη μου χάρηκε.
Ανέβηκα στο δωμάτιό μου και ξαπλωσα λίγο. Είχα αρκετή ώρα μέχρι τον χορό και τότε το κοίταξα. Κοίταξα το το ρολοι που έλεγε ότι ήταν 17:00 μα καλά ποτε περασε η ώρα ;Πετάχτηκα σαν ελατήριο και αρχισα να ετοιμάζομαι. Εκανα ένα ζεστό μπάνιο για να χαλαρώσω λίγο και μετά βγήκα εξω γρήγορα και αρχισα να στεγνώνω τα μαλλιά μου. Χτενίστηκα και έφτιαξα τα μαλλιά μου. Κοίταξα το ρολοι και είχε παράσει μια ώρα. Αρχισα να αγχώνομαι και έβαλα το φόρεμα. Ήταν μαύρο (τι να κάνουμε είναι το αγαπημένο μου χρώμα.) και με αδυνάτιζε αρκετά. Πάλι καλά δηλαδή. Άρχισα να βάφομαι προσέχοντας να μην βγω εξω και μοιάζω με μπαμπούλα. Βάφτηκα ελαφρά δεν έκανα κάτι το υπερβολικό γιατί δεν χρειαζόταν. Έβαλα τις περλες της μαμάς μου και τις γόβες μου.
Εριξα λίγη κολωνια πανω μου και κατέβηκα κάτω. Ελπίζω να με αφήσει ο μπαμπάς μου να παω. Πήρα μια βαθιά ανάσα και κατέβηκα την σκάλα.
Εγώ: " Μπαμπά... είμαι έτοιμη... "είπα διστακτικά.
Ο μπαμπάς μου μαγειρεύε και η αδερφή μου έβλεπε μια σειρά στην τηλεόραση. Μόλις τον φωναξα ο μπαμπάς γυρισε και με κοίταξε χαμογελαστος.
Μπαμπάς: " Το κοριτσάκι μου μεγάλωσε! "
Αφρουλα: " Προς Θεου μπαμπά μην αρχίζεις πάλι...Μαρια είσαι θεά."είπε και εγώ γελασα.
Εγώ: " Ευχαριστώ ζουζουνάκι " της απάντησα και εκείνη γέλασε στρέφοντας το βλέμμα της στην τηλεόραση.
Μπαμπά: " Τώρα έχει η Αφρούλα σειρά... αχ.. τα κοριτσάκια μου μεγάλωσαν..."είπε και έκανε πως έκλαιγε. "Ναι και πότε θα έρθει εκείνο το αγόρι να σε παρει να δουμε ποιος είναι. "
Εγώ: " Είναι ο αδερφός της Ευας. "απάντησα.
Μπαμπάς: " Μα η Ευα δεν έχει αδερφό.. "είπε προβληματισμένος.
Εγώ: " Θα στα εξηγήσω αργότερα. " είπα και τον αγκάλιασα.
Ντρινννν...
Αφρούλα: " Αυτός θα είναι. " είπε και άνοιξε την πορτα. Κοίταξε τον Yoongi από πανω μέχρι κάτω. " Ωραιος είναι εγκρίνω.. "
VOCÊ ESTÁ LENDO
The Dream 2: The return > j.jk (√)
Fanfic« c o m p l e t e d » Η Ευα και οι φίλες της έκαναν πολύ καιρό να ξεπεράσουν αυτό που τους έκαναν τα αγόρια τότε... τότε στην Δευτέρα Γυμνασίου. Τώρα τρία χρόνια μετά στην Δευτέρα λυκείου προσπαθούν να το ξεπεράσουν επιτέλους και να κάνουν μια νέα α...