Κεφαλαιο 30 : Η αληθεια :)

216 49 14
                                    

           Επιτέλους ήρθε η Δευτέρα...το βράδυ δεν μπορούσα να κοιμηθώ από την ανυπομονησία. Σήμερα θα μάθουμε την αλήθεια. Αλλά άμα μας πουνε ψέματα ; Οχι οχι ο Suga ειπε οτι θα κάνει κάτι..  τώρα τι δεν ξέρω... Μόλις περάσαμε την καγκελοπορτα του σχολείου πηγαμε προς το μέρος των αγοριών βάζοντας σε εφαρμογή το σχέδιο.

Jimin:" Καλώς τα κορίτσια."

Μαρία :" Ναι...δεν απαντάω εξάλλου δεν ήρθαμε για αυτόν τον λόγο. "


Taehyung:" Και τότε γιατί ήρθατε ;"

Νίκη :" Γιατί έχουμε να μιλήσουμε. "

Jungkook:" Για ποιο πραγμα ;"

εγώ :" Ξέρω ή μάλλον ξέρουμε  τι είστε... για να μην πολυλογώ όταν φευγουμε από το σχολείο θα βρεθουμε στο στενό πίσω από το παγοτατζιδικο. "

Μαρία :" Α ναι και καλυτερα να φερθειτε σεμνά γιατί δεν θα είμαστε μονοι..θα είναι και κάποιος άλλος μαζί. "είπε και έσκασε ένα χαμόγελο.

Jungkook:" Ποιος είναι τον ξέρουμε;"ρώτησε και ακουστηκε το κουδουνι.



Νίκη :" Ουπς χτυπησε κουδούνι τα λέμε μετά.. "είπε και φυγαμε από εκεί και μπήκαμε στην τάξη.


          Δεν άντεχα άλλο.. περίμενα να τελειώσει η σχολική μέρα για να ξεμπερδευουμε μια για παντα (νομίζεις 😂). Όταν τελείωσε η τελευταία ώρα πεταχτηκα από την καρέκλα μου και αρχισα να τρέχω προς το στενό. Εκεί ήμασταν πλέον μόνο εμείς οι έξι.



Jimin :" Λοιπόν τι θέλετε ;"


Μαρία :" Για να τελειώνουμε τα πολλα τα λόγια και για να μπαίνουμε μέσα στο ψήφο. Ξέρουμε ότι είστε άγγελοι και πριν πεταχτεί κανένας σας... με την κανονική σημασία της λέξης. "τα αγόρια κοιταχτηκαν τρομαγμενα και εκαναν να φυγουν.


Suga :" Το φανταζόμουν ότι θα θελατε να το σκασετε  οπότε.. "είπε και ήρθε προς το μέρος μας με ένα smirk σχηματισμενο στο πρόσωπό του και στάθηκε απέναντι τους.



          Τα μάτια του είχαν εκείνη την βιολετί απόχρωση και μια μεγάλη μοβ φουσκα κάλυπτε όλο το στενό κλείνοντας όλες τις εξόδους.


Jimin :" Δεν είναι δυνατόν ένας... μάγος μα νόμιζα ότι το είδος σου είχε εξαφανιστεί. "


Suga :" Μάλλον δεν σε πληροφορισαν καλά.. "


Μαρία : " Ωραία τώρα θέλουμε μια εξήγηση για το τι στο καλό γίνεται εδώ περα. Και σας παρακαλώ μην πειτε ψέματα. Τα πράγματα είναι σοβαρά. "



The Dream 2: The return > j.jk (√)Where stories live. Discover now