Κεφαλαιο 41: Η απόφαση

258 46 27
                                    







           Την Κυριακή δεν έγινε τίποτα απολύτως. Όλα κύλησαν ασυνήθιστα ομαλά. Σήμερα είναι Δευτέρα. Θα προσποιηθώ πως είμαι καλά μπροστά στους άλλους. Ντυθηκα με ένα καινουριο συνολακι που μου έκανε δωρο η Μια και έφυγα για το σχολείο τρέχοντας.




          Όταν έφτασα στο σχολείο έτρεξα προς το μέρος των κοριτσιών που κάθονταν με τον Hoseok,  τον αδερφό μου, τον Κάι και τον άλλον τον μαλάκα. Για μια στιγμή οι ματιες μας συναντήθηκαν και ένιωσα την αηδία που αισθανόταν για εμενα αλλά τον αγνόησα. Πήρα τα κορίτσια σε μια άκρη για να μιλήσουμε.


Μαρία:" Κοιμήθηκες στο σπίτι του Jungkook;"με ρωτησε



Εγώ:" Ναι..."της απάντησα ενώ ήμουν σίγουρη ότι θα με βαρεσει.




Νίκη :" Εμ Μαρία νομίζω χάνεις το νόημα. "


Μαρία :" Σωστά. Ο Ντέιμον είναι μεγάλος μαλακας."



Εγώ:" Έτσι λέω και εγώ. "





Νίκη :" Αμα ανοίξει το στόμα του..παει..ξερει τίποτα για εμάς τις δυο ;"




Εγώ:" Οχι δεν του είπα κάτι για εσάς, αλλά να ξέρεις, αργά ή γρήγορα θα τα μάθει και ο Και. "





Μαρία :" Τώρα εσυ χάνεις το νόημα. Ο Ντέιμον σου φέρθηκε σαν μαλακας. Απορώ πως δεν τον χαστουκισες. Αλλά θα μου πεις σαν πως σε άφησε να τον αγγίξεις ;Δηλαδή έλεος."





Νίκη :" Κανεις δεν πληρώνει την κολλητή μας! "ουρλιαξε και σήκωσε το  χέρι της προς τα πάνω.





Μαρία :" Η Νίκη έχει δίκιο κανεις δεν πληγώνει έτσι την κολλητή μας! Πάμε χρυσό μου. "



Νίκη :" Πάμε! "είπε και πιάστηκαν αγκαζέ.




Μα τι στο καλό τις έπιασε ;






Maria's POV ~~



Ευα:" Τι πατε να κάνετε ;"φώναξε και έτρεξε από πισω μας.




Νίκη :" Κάτι που έπρεπε να κάνεις εσυ. "







            Κατευθυνθήκαμε προς το μέρος του Ντέιμον που ήταν πλεον στα ντουλαπακια. Ήμουν γεμάτη νευρα. Τζάμπα είχα κλωτσήσει τον Jungkook στα α***  σε αυτόν έπρεπε να πάει.





Ντέιμον :" Τι έγινε κορίτσια ;"μας ρωτησε με βλέμμα απορίας.




Εγώ:" Εσυ θα μας πείς τι έγινε. "είπα και τον κοπανησα στα ντουλάπια.





The Dream 2: The return > j.jk (√)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant