Κεφαλαιο 38 : Αποθήκη

200 47 1
                                    



Eva's POV ~~





Εγώ :" Τι εννοείς έχουμε μια αποθήκη κάτω από την μεζονέτα ;"



Μια :" Τι λες ;Οχι από την μεζονέτα από το παλιο το σπίτι.  "






Νίκη :" Σηκωθείτε. "




Jimin :" Που παμε ;"





Μαρία :" Σε εκείνη την αποθήκη. "







          Ανεβήκαμε στην επιφάνεια και αρχίσαμε να τρεχουμε προς το παλιο μου σπίτι. Ευτυχώς η μεγάλη βελανιδιά ήταν ακόμη όρθια. Η Μια άρχισε να ψάχνει για μια τρυπα στο δέντρο. Όταν την βρήκε έβαλε μέσα το κλειδί και το γυρισε προσεκτικά.




         Η γη κάτω από τα ποδια μας χάθηκε και πεσαμε στο κενό. Η αποθήκη ήταν τριπλάσια σε σχέση με εκείνη των αγοριών και πολυ πιο σκονισμενη. Αυτό παει να πει ότι έχει να χρησιμοποιηθεί χρόνια. Βρήκα έναν φάκελο που είχε μέσα κάτι χαρτιά. Πάνω έγραφε με κόκκινα γράμματα "απόρρητο ". Τα άρπαξα χωρίς να με δει κανείς και τα έχωσα μέσα στην τσάντα μου.




Εγώ :" Λοιπόν ποτε σου έδωσε ο μπαμπάς το κλειδί ;"




Μια :" Μια μέρα πριν πεθανει.. "





Εγώ :" Μάλιστα.. "είπα και κοίταξα κάτω προσπαθώντας να συγκρατησω τα δάκρυα μου.




Μια :" Τι έπαθες ;"είπε και μου έπιασε τον ώμο.






Εγώ :" Δεν μου το είπες ποτε Μια.. "





Μια :" Συγγνώμη "είπε και με αγκάλιασε αυτόματα.






Εγώ :" Δεν πειραζει. "είπα και της χαιδεψα την πλατη και σπάσαμε την αγκαλιά.






Μαρία :" Σορυ που διακόπτω την στιγμή αα δεν θα κάνουμε προπόνηση ;"






Μια :" Βέβαια. Αλλά μην πειράξετε τίποτα που δεν είναι δικό σας. Τίποτα περα απο τον εξοπλισμό."





Jimin :"  Μια εσυ δεν θα κάνεις προπόνηση;"






Μια :" Όχι ευχαριστώ αλλά προτιμώ να μείνω έτσι όπως είμαι. "είπε και μας χαμογέλασε .





Νίκη :" Ναι αλλά κάποια στιγμή η σατανικη τριάδα θα γυρίσει από όπου έχει πάει αυτό τον καιρό. Και πιστεψε με θα γυρίσουν να σε βρουν και εσένα. "





Μια :" Ε και τι θα μου κάνουν τρία νιανιαρα ; "




Μαρία :" Είναι πιο επικίνδυνο από όσο φαντάζεσαι. Θέλουν να μας σκοτώσουν.. "




Μια :" ΤΙ ;"




Εγω :" Τυρί. Μπορουν να σε βρουν και να έχεις την χειρότερη μοίρα. "






Μια :" Ξέρω τι λέω. Εξάλλου δεν έχω εμφανίσει συμπτώματα και είμαι 20 χρονών. Αμα δεν τους το πείτε θα είμαι μια χαρά.. "είπε και εφυγε απο την αποθήκη.






Jungkook:" Δεν μπορούμε να την πιεσουμε. Εξάλλου τα έμαθε όλα τόσο γρήγορα. Θέλει χρόνο. Αλλά και παλι δεν μπορεί να κάνει κάτι ποτ δεν θέλει. "







Taehyung:" Αμα την ανακαλύψουν όμως ;"







Suga :" Θα φροντίσουμε να μην μάθουν.. "












Χευυ


Καλημέραα



Καινουριο κεφαλαιο πρωί πρωι επειδή έχω όρεξη 🙃🙂😂






Ήτανε μικρό. Όποτε δεν με πονεσαν τα δαχτυλάκια μου :) 😂






Ελπίζω να σας άρεσε και τα λέμε στο επόμενο. 😉






Μπαιι 💜

The Dream 2: The return > j.jk (√)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora