Κεφαλαιο 39 : Η επιστροφή των διαβολων

248 43 29
                                    

( warning. Σε αυτά τα δυο κεφάλαια μπορεί και τρια θα γίνει της τρελής.)





        Λίγο αργότερα αφου τελειώσαμε την προπόνηση φυγαμε όλοι από εκεί. Εγώ και ο Suga πηγαμε μαζί σπίτι. Δεν θα παω στην δουλειά σήμερα. Θα πω ότι είναι άρρωστη. Ανέβηκα στο δωμάτιο μου και έκατσα στο κρεβάτι. Έβγαλα τον φάκελο από την τσάντα μου και τον έχωσα κάτω από το στρώμα του κρεβατιού. Έβαλα τις πιτζάμες μου και ξαπλωσα.






Maria's POV ~~



            Τα παιδια με άφησαν σπίτι κατά τις 21:00. Δεν το πιστευω πως πέρασε τόσο γρήγορα η ώρα. Ημουν πτωμα. Δεν πηγα στην δουλειά. Είπα ότι αρρώστησα. Τώρα πμως είχα αλλα να αντιμετωπίσω.




Μπαμπάς :" Μαρία τι ώρα είναι αυτή ;"



Εγώ :" Σιγά 21:01 είναι. "ειπα και κρέμασα το μπουφάν μου στον καλόγερο και έβαλα τις παντοφλες μου.




Μπαμπάς :" Μην με ειρωνευεσαι! "είπε και κοπάνησε το χέρι του με την κουταλα στον παγκο.



Εγώ :" Συγγνώμη απλώς είμαι πτωμα,"




Μπαμπάς :" Κουράζεσαι πολυ με την δουλειά... "είπε και μου χαιδεψε την πλατη. Που να ήξερε...





Εγώ  :" Το ξέρω  αλλά αξίζει. Καληνύχτα. "




Μπαμπάς :" Καληνύχτα μπουμπουκι μου. "είπε και εγώ ανέβηκα στο δωμάτιο μου.



         Ξαπλωσα στο αναπαυτικο κρεβάτι και κοιτουσα το ταβανι. Μετά από καμια ωρα με πηρε ο υπνος. Είδα ενα πολυ περίεργο όνειρο.



        Ήταν σκοτεινά. Στην μία μερια υπήρχαν άνθρωποι ντυμένοι στα άσπρα, ενώ άνθρωποι ντυμένοι στα μαυρα τους περιμεναν στην απέναντι πλευρα. Ξαφνικά όλες αυτές οι φιγούρες εξαφανίστηκαν. Τώρα ένα αγόρι με μοβ καπα είχε παρει την θέση τους καθώς ερχόταν προς το μέρος μου. Μου είπε "Σε αγαπω " και τοτε καταλαβα οτι κατι μου θυμίζει. Όμως εμφανίστηκε μια μαυρη φιγουρα και τον έσπρωξε μακριά μου. Εκείνος παραπατησε και έπεσε κάτω. Πριν προλάβω να κάνω μια κίνηση, ένα αυτοκίνητο πέρασε σαν αστραπή. Τον σκότωσε. Εκείνη η μαυρη φιγουρα είχε εξαφανιστεί ενώ ένα γυναικείο ουρλιαχτό διέκοψε την σιωπή. Για κάποιον λόγο μου φάνηκε γνωστό..





The Dream 2: The return > j.jk (√)Where stories live. Discover now