Ο Suga πήρε τον καφέ του και είπε στην Ευα να μην μπλέξει πουθενά. Εκείνη τον καθησύχασε ότι θα είμαστε και οι τρεις μαζί και ότι δεν πρόκειται να μπλεξουμε πουθενά. Με αυτά και με εκείνα ο Suga έφυγε και μειναμε παλι μόνες μας. Φτιάξαμε πέντε έξι καφέδες για μια παρεα που καθόταν δίπλα από την είσοδο της καφετεριας και εκεί που λέγαμε ποσο βαρετή είναι η μέρα μας μπήκε μέσα ένα περίεργο τρίο. Ήταν ένας κοντός, ένας ψηλος και ένας με μακριά μουσια.
Κοντός :" Όπα καινουριες μουριτσες στο μαγαζί. "
Ωχ θα πλακωθουμε άσχημα...
Ευα :" Εμ... μάλιστα..τι θα θελατε;"ρώτησε και έσφιξε την γροθιά της.
Ψηλος :" Εσας σε ποτηρια. "
Εγώ:" Αχου θεε μου αυτή η ατάκα είναι ξεπερασμένη... "
Κοντός :" Ε;"
Νίκη :" Λέει τι καφέ θα θελατε και καλυτερα είναι να τα αφήσετε τις εξυπνάδες μην πλακωθουμε άσχημα εδώ μέσα γκε γκε ;"
Ψηλός :" Όπα τσαμπουκάς,. "
Ευα :" Ναι θα μας πειτε επιτέλους τι θέλετε ;"
Μουσατος :" Μάντεψε. "
Εγώ:" Δεν θα τα πακε καλά.. "
Μουσατος :" Δεν μου λετε κορίτσια ποσο χρονων είστε ;"
Εγώ :" 17 γιατί ;"
Μουσατος:" Τίποτα. "
Νίκη :" Ναι για αυτό έχεις το υφος της Χάιντης στο λιβάδι "
Ψηλος :" Μικρές μαζευτειτε "
Ευα :" Εσεις ήρθατε εδώ περε και αρχίσατε να μας την πέφτετε και καπάκι πουλατε και τσαμπουκά. Εγώ αυτό δεν το δέχομαι! "είπε και βάρεσε το χέρι της στο παγκο.
Ψηλος :" Θα σε.. "είπε και πήγε να την χτυπήσει. Αλλά κάποιος του έπιασε το χέρι.
Εγώ:" Συγγνώμη μας ακολουθείτε ;Μα τι κανετε εδώ. "
Jimin :" Εμείς μια βόλτα ήρθαμε. "
Taehyung:" Τι τρέχει εδώ ;"
Μουσατος :"Κοπέλες.σας είναι. ;"
Jungkook:"Και εσένα τι σε νοιάζει ;"
Ψηλος :" Να ξέρουμε να ορμήξουμε ή όχι ;"
Jimin :" Τι είπες ρε καμηλοπάρδαλη της δεκάρας ;"
Ψηλός :" Α για μαζέψου. "
Jimin :" Βρε αιντε τραβα κουρέψουμε που θα την πεσεις στην Μαρία μου! "είπε και του έριξε μια μπουνιά.
Ξαφνικά άρχισαν να πλακώνονται μέσα στην μέση τους μαγαζιου και πλεον είχαν γίνει θέαμα. Η αλήθεια είναι ότι ανησυχησα. Αυτοί οι τυποι ήταν πολυ μεγαλυτεροι από από αυτους και υπήρχε περίπτωση να τραυματιστούν άσχημα. Μα γιατι πάντα τρώνε αυτοί το ξυλο για εμάς ;
Το περιεργο τρίο έφυγε από το μαγαζί και μειναμε μόνοι μας. Διώξαμε όλους τους πελατες και τους αδιάκριτους. Τους βάλαμε στον καναπέ και περιποιηθήκαμε τις πληγες τους.
Νίκη :" Είστε καλά ;"
Taehyung:" Ναι μια χαρά. "
Εγω:" Αντε τωρα να τα σημαζεψουμε όλα αυτά. "
Jimin :" Θα σας βοηθήσουμε "
Εγω:" Με τίποτα. "είπα και πηρα μια σκουπα.
Ευα :" Λοιπόν αντε σηκωθείτε να σας κεράσουμε από κάτι "
Jungkook:" Για ποιον λόγο; "
Ευα :" Γιατί για άλλη μια φορά την βγάλαμε καθαρή χάρη σε εσάς. "του απάντησε και χαμογέλασε.
Χευυ
Συγγνώμη που δεν ανέβασα αυτές τις δυο μερες αλλά την Πέμπτη ειχε μια φίλη μου παρασταση με το σχολείο της και πηγα να την δω και την παρασκευη είχε μια άλλη φίλη μου παρασταση στην ρυθμική και πηγα να την δω 😂😂. Τέλος παντων ελπίζω να σας άρεσε και τα λέμε στο επόμενο κεφάλαιο.
Υ. Γ. Είμαι στο χωριό μου οπότε μπορεί να μην ανεβάζω για κάποιες μέρες. Αλλά σκοπεύω να τελειώσω το βιβλίο πριν έρθει το 2019.
Μπαιιι ❤❤❤
ESTÁS LEYENDO
The Dream 2: The return > j.jk (√)
Fanfic« c o m p l e t e d » Η Ευα και οι φίλες της έκαναν πολύ καιρό να ξεπεράσουν αυτό που τους έκαναν τα αγόρια τότε... τότε στην Δευτέρα Γυμνασίου. Τώρα τρία χρόνια μετά στην Δευτέρα λυκείου προσπαθούν να το ξεπεράσουν επιτέλους και να κάνουν μια νέα α...