Πήγα σπίτι και αρχισα να κλαίω σπαρακτικά. Δεν καταλαβαινω γιατι όλα αυτά συμβαίνουν σε εμένα. Για να ξεσπασω εσπασα κανα δυο πιατα.Ξεπλυνα μετά το προσωπο μου και προσπάθησα να ηρεμησω.Στις 16:50 αρχισα να ετοιμαζομαι και στις 17:00 ακριβώς ήμουν εκεί. Είχα φτάσει πρώτη οπότε περίμενα με αγωνία να εμφανιστεί ο Ντέιμον.
Ντέιμον :"... "
Εγώ:" Λοιπόν ;"είπα προσπαθώντας να κρατήσω τα δάκρυα μου.
Ντέιμον:" Να., "
Εγώ:" Ελα πες. "είπα και πηγα να αγγίξω το χερι.
Ντέιμον :" Μην με αγγίζεις."είπε και έκανε λίγο στην άκρη.
Εγώ:" Μάλιστα. Τι αποφάσισες;"είπα μαζεύοντας το χέρι του.
Ντέιμον:" Έκατσα και σκέφτηκα και κατάλαβα ότι.. "είπε και κοίταξε κάτω. " Είσαι ένα φρικιό. Κάτι ανηθικο. Δεν μπορώ να καταλάβω πως ακουμπούσα τα χείλια μου πανω στα δικά σου. Πως σε άγγιζα τόσο καιρό. Είσαι ένα τέρας. Δεν πρόκειται να πω τίποτα σε κανέναν αλλα...δεν θέλω να ξαναδώ ποτε ξανα μπροστά μου. "ανοιγοκλεισα τα μάτια μου για να δω αν είναι ένα όνειρο. Σίγουρα κάποιος μου κάνει πλακα. Δεν γίνεται να τα είπε όλα αυτά. Δεν γίνεται να με μίσησε τόσο.
Εγώ :"...εισαι...καθίκι "
Ντέιμον :" Και εσυ τέρας. Ταιριάζουμε! Έπρεπε να στο πω απο εκείνη την στιγμή αλλά είπα να μην γίνω τόσο σκληρός.. "είπε και του ξέφυγε ένα γελακι.
Εγώ:" Εγώ θα έπρεπε να λυπάμαι,που αφιέρωσα τόσο χρόνο από την ζωή μου για να είμαι μαζί σου. "είπα και σηκώθηκα και έφυγα τρέχοντας.
Έτρεχα χωρίς να κοιτάξω πισω μου χωρίς να με νοιάζει ποιος με έβλεπε και ποιος όχι. Δεν έχω πειραξει ποτε κανέναν και ουτε θα πειραζα. Ποτε μου δεν θα χρησιμοποιούσα τις δυνάμεις μου για κακό σκοπό και ποτε μου δεν θα τον έβλαπτα. Γιατί άλλαξε τόσο. Τι άλλαξε τόσο μέσα του όταν έμαθε ότι δεν είμαι φυσιολογική. Ενιωθα τόσο πληγωμένη και προδομένη που ξαφνικά ένιωσα τα ποδια μου να με εγκαταλείπουν και κατέρρευσα στο πεζοδρόμιο δίπλα από το παρκακι, κοντά στο σπίτι μου.
??? :" Ευα εισαι καλα ;"ακούστηκε μια γνώριμη φωνή από πισω μου.
Εγώ:" Η Ευα δεν μπορεί να μιλήσει αυτή την στιγμή γιατί κλαει... "
आप पढ़ रहे हैं
The Dream 2: The return > j.jk (√)
फैनफिक्शन« c o m p l e t e d » Η Ευα και οι φίλες της έκαναν πολύ καιρό να ξεπεράσουν αυτό που τους έκαναν τα αγόρια τότε... τότε στην Δευτέρα Γυμνασίου. Τώρα τρία χρόνια μετά στην Δευτέρα λυκείου προσπαθούν να το ξεπεράσουν επιτέλους και να κάνουν μια νέα α...