Eva's POV
Εγώ: " Καλώς τα παλικάρια! "
Μαξ: " Όπα και γλωσσιτσα! "
Μαρία: " Αν δεν σας αρεσουμε να πατε αλλου! "
Καζ: " Μάλιστα εμας δεν θα μας αντιμιλάτε! "
Μαρία;: " Γιατί ρε τι θα κάνεις θα μας χτυπήσεις ; Ή μήπως θα μας απειλήσεις ;"τον ειρωνεύτηκε.
Νιλ: " Και λέγαμε να μην τσακωθούμε σήμερα αλλά τι να κάνουμε τα τραβάει ο οργανισμός σας! "
Νίκη: " Ουάου σκιάχτηκα τώρα! "
Μαξ: " Θα σκιαχτεις θα σκιαχτεις! "είπε και άρπαξε την Μαρία και της έχωσε το κεφάλι μέσα στο σιντριβάνι.
Εγώ: " Τι κάνεις εκεί ρε ;"είπε και τον κλώτσησα εκεί που πονάει. Η Νίκη τράβηξε την Μαρία έξω από το σιντριβάνι και άρχισε να παιρνει ανάσες.
Νίκη: " Πατε καλα θα την έπνιγε! "
Μαξ: " Αυτό ήθελα να κάνω! "
Αρχίσαμε να χτυπιόμαστε μέσα στην μέση της άδειας πλεον πλατείας. Το εμπορικό είχε αδειάσει και δεν υπήρχε κανένας. Κάποια στιγμή ο Μαξ μου κοπανησε το καλάμι και έπεσα κάτω προσπαθώντας να ανασάνω κανονικά.
Νιλ: " Απορώ γιατί δεν θέλουν να σας σκοτώσουμε είστε το το πολυ αδύναμες! Δεν μπορώ να καταλάβω που μπορείτε να μας φανείτε χρήσιμες. "
Καζ: " Σκάσε Νιλ δεν μπορείς να τις σκοτώσεις όχι αν δεν σου δώσουν διαταγή. "
Νίκη: " Δεν μπορώ ποτε να καταλάβω για ποιο πραγμα μιλάτε... "
Μαξ: " Δεν χρειάζεται χρυσή μου θα καταλάβεις όταν θα έχουμε τελειώσει μαζί σας! "
Είπε και πηγε να την βαρεσει αλλά κάποιος του έπιασε το χέρι.
V: " Αμα θες να τα βάλεις με κάποιον βάλτα με κάποιον στο μπόι σου.! "
Νιλ.: " Και το σε κάνει να νομίζεις ότι εμείς είμαστε στο ίδιο επίπεδο ;"
Jungkook: " Είπε ο διάβολος που δεν έχει ακόμα κερατα! "
Νιλ: " Μην με προκαλείτε αγγελάκια δεν έχω σε τίποτα να..."
Jimin: " Να τι ; Θα μας πεταξεις σπιτάκια φωτιάς ;"
Καζ: " Κανονισε εσυ γιατι δεν το έχω σε τίποτα να σε ξεπουπουλιάσω σαν την κότα! "
Suga: " Τι γίνεται εδώ ;"
Μαρία: " Εσυ τώρα το κάνεις εδώ ;"
Suga: " Σας έψαχνα! "
Καζ: " Εγώ σου λέω να φυγεις μην παθεις το ίδιο με την ξαδέρφη σου. "
Suga: " Εσυ έκανες έτσι τη αδερφη μου ;"είπε και τον έπιασε από τον λαιμό.
Jungkook: " Suga ηρέμησε! Καλυτερα να μην εμπλακεις σε όλη αυτή την κατάσταση! "
Μαξ: " Ναι suga κάνε ότι σου λέει το αγγελάκι εδώ... Ή κάτσε για μισό λεπτό. Μισό αγγελάκι! Ναι φυσικά αφου με όλες τις μαλακιες που κάνατε χάσατε τα.... "
Jimin: " Σκάσε λες και εσείς είστε καλυτεροι από εμάς! "
Νιλ: " Εγώ κάνω ότι μου λένε τουλάχιστον και έχω τα κερατα μου ήσυχα. Αν και λίγα σας έκαναν στην κόλαση έπρεπε να σας στείλουν να καεί ο κωλος σας.. "
V: " Τι είπες ρε πες το άλλη μια φορά και θα σου πω εγω! "είπε και του έχωσε μια μπουνιά.
Η μια μπουνιά έφερε την άλλη και πλακωθηκαν όλοι με όλους.
Καζ: " Αν είναι να τσακωθουμε στα αλήθεια... "
V: " Εντάξει! "
Και τότε βγήκε ένα λαμπερό κόκκινο και λευκό φως και όλα γυρω μου άρχισαν να σκοτεινιάζουν....
Πάει και αυτό το κεφάλαιο το ε, ω έτοιμο εδώ και κάτι ώρας και δεν το ανεβάζω. Επίσης έχω ακουσει ότι τώρα τελευταία έχει αρχίσει το hate και εξαπλώνεται πολυ στο wattpad... Χτες έμαθα ότι μια κοπέλα αυτοκτόνησε αλλά τελικά είναι καλά. Απλώς εκνευρίζομαι σιγά σιγά και αμα μου κάνουν hate θα τους τραβήξω τα εντόσθια από τον κωλο. Sorry not sorry bitches . Ήθελα να το πω καιρό αυτό... 😂😂τεσπα ελπίζω να σας άρεσε και τα λέμε οπότε μου ξανά έρθει να ανεβάσω!
YOU ARE READING
The Dream 2: The return > j.jk (√)
Fanfiction« c o m p l e t e d » Η Ευα και οι φίλες της έκαναν πολύ καιρό να ξεπεράσουν αυτό που τους έκαναν τα αγόρια τότε... τότε στην Δευτέρα Γυμνασίου. Τώρα τρία χρόνια μετά στην Δευτέρα λυκείου προσπαθούν να το ξεπεράσουν επιτέλους και να κάνουν μια νέα α...