Κεφάλαιο 15 : Τριανταφυλλα?

301 56 14
                                    

    

Εva's POV ~

Την Δευτέρα...

             Ξυπνησα το πρωι προσπαθώντας να βγάλω τα γεγονότα της παρασκευής από το μυαλό μου. Ντύθηκα και πηγα και σήκωσα τον Suga. Αφου λείπουν σταμάτησε να με βρίζει αποφάσισε να ντυθεί και να φυγουμε. Όταν έφτασα στο σχολείο πηγα και έκατσα μαζί με τα κορίτσια που ήταν στην ίδια κατάσταση με εμένα.


Εγώ: " Τουλάχιστον δεν είμαι η μόνη που νιώθει περιεργα... "είπα και έκατσα δίπλα στην Μαρία η οποια χαζευε το κενό.

Νίκη:  " Κορίτσια χαμογελάστε γιατί έρχονται οι " Ήρωες "." είπε ειρωνικά και σηκωθήκαμε όλες με ένα χαζό χαμογελο καρφωμενο στο προσωπο μας.


Jimin: " Καλημέρα κορίτσια. "


Μαρία: " Που την βλεπεις εσυ ; " είπε σιγανά και η Νίκη  της πατησε το πόδι. "Αχχχ εεε καλημέρα... " απάντησε τελικά.




Jungkook: " Είστε καλά ; " ρώτησε με ένα τελείως ηλίθιο χαμόγελο στο προσωπο του.




Εγώ: " Ναι ναι καλά είμαστε... Ε... ευχαριστουμε για... αυτο που κάνατε την παρασκευη αλλα πρεπει να πηγαίνουμε... "είπα και τράβηξα τις άλλες δυο μαζί μου.





             Η όλη κατάσταση ήταν πολυ αμήχανη και έπρεπε να κάνω κάτι. Πηγαμε μέσα στην τάξη και ένιωθα το βλέμμα του που ήταν καρφωμενο πανω μου. Η δασκαλα μπήκε μέσα στην αίθουσα και αρχισα να νιώθω ακόμα πιο άβολα από πριν. Γυρισα και τον κοίταξα απειλητικά και πηρε το βλέμμα του από πάνω μου. Δεν χρειάζεται να μας παρει είδηση όλο η τάξη. Αρκετά έχω στο κεφάλι μου. Ο Μαξ απο την σατανικη τριάδα μου πετουσε χαρτάκια και γελουσε με τα άλλα δυο χαζοχαρουμενο. Χαχα πολυ ώριμο.

           Όταν το κουδουνι χτυπησε το θρανίο μου ήταν γεμάτο με χαρτάκια και η σατανικη τριάδα ήταν στο πατωμα γελώντας, θα ορκιζομουν ότι έμοιαζαν με κατσαρίδες. Βγηκα με έξω με τα κορίτσια και πηραμε κάτι να φαμε από την καφετέρια. Τα αγόρια ήρθαν και έκατσαν δίπλα μας αφήνοντας ένα μαυρο τριαντάφυλλο στην κάθε μια.




Νίκη: " Τι είναι αυτό ;" είπε και κατάπιε μια μπουκιά από το τοστ της.




Taehyung: " Τριαντάφυλλα δεν βλέπεις. ;"







Νίκη: " Εγώ βλέπω εσυ δεν θα βλέπεις  έτσι όπως πας . Ουτε εσυ ουτε οι άλλοι δυο... " είπε και χαμογελασε.







The Dream 2: The return > j.jk (√)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora