//ZEYNEP//
Kerem beni evin arka sokağında bırakmıştı. Kendisi de benden sonra eve girmişti. Kerem'in fikrini uygulamakta ne kadar kararlı olduğunu biliyordum. Benden onayı da alınca (ZAR ZOR :)) daha da cesaretlendi.
FLASHBACK
''Bak şimdi senin birşey yapmana gerek yok. Sen direk' Unutamıyorum Cem. Unutmaya çalıştım ama olmadı' gibi şeyler zırvalayacaksın. 'Gitme, etme' filan dese de haklı olduğun için çok itiraz edemez. Sıra bana gelince; ben ise Derin'e ayrılmak istediğimi artık onu sevmediğimi söyleyeceğim.Arsız arsız üsteleyecek biliyorum. Bende kapıyı çarpıp çıkacağım. En sağlıklısı bu.''
''Kerem eğer bana böyle birşey yapmış olsaydın ilk önce seni hangi cehennemin dibindeysen çıkarır o yüzüme çarptığın kapıya kafanı sürter,kıvılcım çıkarırdım. Sonra da kafanı kopartır avize yerine kullanırdım.''
''Zeynep, sen bence bi çete filan kur böyle katil katil dolaş. Bu nasıl bi hayal gücü.''
''Sen onu boşver de devam et bakalım''
'' Ve seninle havalimanında buluşucaz. Beraber, ığmm...''
''İtalya''
''Heh işte İtalya' ya vuvvvvvvvvv!'' dedi elini havada dalgalandırırken. (BU BENİM TABİRİMLE Bİ ÇEŞİT UÇMA ŞEKLİ *__*)
FLASHBACK SON
Eve girdiğimde Cem mutfakta bi şarkı mırıldanıyordu.
''Ceeem! Ben geldim!''
''Ne yapıyorsun?''dedim mutfağa gidip sandalyeye otururken.
''Hiç öyle makarna yapayım dedim . Ama nasıl olduğu hakkında bi fikrim yok.Kötü olsa bile yemek zorundayız. 2 saattir buna uğraşıyorum.'' dedi halinden yakınarak.
''2 saat? bi tabak makarna için fazla değil mi ?'' dedim masanın üzerindeki tabaktaki üzüm tanelerini yerken.
''Eh biraz abartmış olabilirim. Bu arada bugün dışarı çıkalım mı? Beraber. AVM'ye filan gideriz olur mu ?''
Ne diyeceğimi bilememiştim ama onunla birşeyler yaparak barıştık mutluyuz pozu vermek istemiyordum. Onu üzmek de istemiyordum. Aslında sadece şuan Kerem'in ne yaptığını merak ediyordum.Biraz kıskancım da (!)(!)(!)
//KEREM//
Eve geldiğimde evde hiç kimse yoktu. Yukarı çıkıp üstümü değiştirdiğimde kapının açıldığını duydum. Hızlıca aşağı inip Derin'e sarıldım.
''Aşkım. Hoşgeldin''
''Hoşbulduk tatlım''
''Bakıyorum yorulmuşuz.''
''AH maalesef. Çok sıkıcı bi hava var dışarıda. Sen bırak beni de ee halletin mi Zeynep'İ?''
''Sence hayatım ?''dedim göz kırparken.
''Sana bayılıyorum Kerem'' derken bir yandanda Kerem'in kucağına oturmuş ve öpüşmeye başlamışlardı.
FLASHBACK ( İLK BÖLÜMDEKİ ZAMANLARDA)
''Kerem. Benim bu kızdan intikam almam lazım. Aklımda süper fikir var ama sen olmadan hayatta olmaz.''
''Dinliyorum''
''Şimdi, biz Cem ile çok yakın arkadaşız. Bu yüzden bana herşeyini anlatıyor. Bu ay Amerika'ya gittiğinde Zeynep'i Catherine diye bi kızla aldatmış.Zor öğrendim aslında anladım ama oldu işte. Herneyse,sen şişe çevirmede ...............ve Zeynep ile ayrılacaklar. Sonra sen arkasından gideceksin. öpüceksin sonra dalga geçmiş gibi yapıcaksın. Yani duygularıyla biraz oyuncak oynar gibi oynarsan olur. Ardından Arda'yı tanıyorsun dimi?''
''Evet''
''Heh, ayrılık gününün sabahı takip ediceksin nereye gittiğini o arada Arda devreye girecek................... Sonra İLAN-I AŞK filan anladın. İtalya uçağında ise......................................... OKEY Mİ TATLIM?''
''Macera diyorsun''
''Korkun benden diyorum''
FLASHBACK SON
//ZEYNEP//
Bendeki bu merak öldürecek beni bi gün. Dayanamıyorum ki. O sarı çiyan yer Kerem 'i yer. Sabrım tükenmişti, yapacak birşey kalmadığından bu teklifi Cem'e sunmak zorunda kaldım.
''Cem, Derinler'e gidelim mi?''
''Ama se-...''
''Hadi hazırlanalım çıkalım.''
[10-15 DAKİKA SONRA ]
Keremler'in evinin önüne gelmiştik. Bu 2. oluyor. Yine habersiz. Kapıyı çaldıktan sonra beklemeye başladık.Kapıyı Derin açtı.
'' AA hoşgeldiniz.'' Ardından Cem'e dönüp''Bana işimiz çıktı demiştin noldu canım?''
''İşimiz biraz erken bitti,bizde yarım kalan yemeğimizi yiyelim dedik.''
''İyi ettiniz, hadi geçin içeri.''
Yukarıdan gelen Kerem'in sesiyle herkes yukarı baktı. Ama benim bakışlarımda farklı bi duygu vardı. ÜZGÜNLÜK
''KİM GELMİŞ GÜZELİM?''
-Cennets.
BİRAZ ATRAKSİYONLU Bİ BÖLÜM OLDU. OKURKEN KALP ATIŞLARINIZIN DEĞİŞMESİNİ HİSSETMEK DİLEĞİYLE :D
EĞER 10 OKUMA OLURSA BUGÜN AKŞAMA DOĞRU KOYABİLİRİM :D ÖPÜLDÜNÜZ BOL BOL <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kusursuz&Kuralsız
Teen FictionEğer sana senin izin vereceğin mesafe kadar yakın olacaksam,senden izin almayacağım. Çünkü ben senin yanında değil,kalbinde olmak istiyorum.Artık seninle olup geriye kalan bütün kusurlarımı kapatmak istiyorum. Kusursuz'un olmak istiyorum.Seninde ben...