Kerem'e belli etmeden göz ucuyla ona bakıyordum. Gerçekten de muhteşem olduğuna bir kez daha inanmıştım. Denize bakıp derin bir nefes aldıktan sonra konuşmaya başladım.
"Eee İstanbul'da nasıl geçiriyorsun vaktini?"
"Birkaç arkadaşım var daha çok.."
"Arkadaş, arkadaş! Ay Yaren'i unuttum ben ya!" Dedim oflayarak. Kerem ise anlamamışcasına bir şaşkınlık ile bakıyordu. Cebimdeki telefonumu çıkarıp Kerem'e döndüm.
"Ya ben buraya arkadaşımla buluşmak için gelmiştim. Bir saat sonra buluşacaktık filan. Çoktan geçti bir saat. Markette de arayan oymuş. Mesaj filan atmış ama duymadım ki.."
Tam elimdeki telefondan Yaren'i arıyordum ki Kerem elini omzuma atıp konuşmaya başladı.
"Bak ne diyorum. Yaren senin yakın bir arkadaşındır kesin ve hergün belki her hafta buluşuyor görüşüyorsunuzdur. Doğru mu?"
"Evet." dedim bir kaşımı kaldırarak.
"Heh şimdi şöyle yapalım. Sen de ki Yaren'e "Ben gelemiyorum canım. Önemli bir işim çıktı. Daha sonra buluşuruz." Tamam mı?"
"Ne-neden?"
"Bugün beraber takılalım. Hem sen beni bende seni çok iyi tanımış olurum. Tabi sende is-.."
"Tabi tabi. İsterim neden olmasın ?"
Kerem yüzüme bakıp "Dimi" anlamlı bakışıyla çarpık gülümsemesini yüzüme yüzüme gönderdi. Bende gülümseyerek telefondan Yaren'i aradım. Biraz geç açsada açtı.
"Alo Zeynep!"
"Yarencim nas-.."
"Yarencimmiş. Karşıdan bakılınca salak gibi mi görünüyorum?"
"Aa-anlamadım?" Dedim yüzümü buruşturarak.
"Yakında el sallayan biri var mı bi bak bakıyım. "
"Tamam" dedikten sonra etrafa bakınmaya başladım. Ki gördüğüm manzarayla donup kalmam bir oldu. Yaren karşımdan bana öpücük atıyor! Yaren'e dudaklarımı oynatarak "Bir dakika bekle geliyorum." desem de Yaren el sallayarak kulaklıklarını taktıktan sonra koşmaya başladı.
"Zeynep sana aferin! Dünyanın bir numaralı göt olan insanısın. Zeynep'e büyük bir alkış sayın seyirciler. "
Kerem'in kahkasını duyduktan sonra arkamı dönüp sert bi bakış attım. Kerem yüz ifademi görünce kahkaha atmayı kesti konuşmaya başladı.
"Galiba içinden söylemeye çalıştın ama dışardan çıktı Güzelim."
"N-ne?"
"Diyorum ki "Dünyanın bir nu-..."
"Of, tamam be sus." dedikten sonra kollarımı göğüs hizamda bağlayıp omuzlarımı kendime doğru çekince istediği oyuncak alınmayan çocuğa döndüm.
"Bizi gördü. Onu senin için ektiğimi sanacak." dedim kollarımı önümde bağlayarak.
Kerem bi kaşını kaldırıp bana baktı. "Zaten..."
"Evet tamam. Senin için ektim."
"Ee hadi bi yere gidelim, oturalım."
"Eğer kahvaltı yapmadıysan beraber yapabiliriz. Bende yapmadım. Yaren ile yapacaktık."
"Peki. Sana eşlik ederim. Nereye gidiyoruz?"
"Alin's 'e. Biliyor musun orayı?"
"Hayır daha önce hiç gitmedim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kusursuz&Kuralsız
Roman pour AdolescentsEğer sana senin izin vereceğin mesafe kadar yakın olacaksam,senden izin almayacağım. Çünkü ben senin yanında değil,kalbinde olmak istiyorum.Artık seninle olup geriye kalan bütün kusurlarımı kapatmak istiyorum. Kusursuz'un olmak istiyorum.Seninde ben...