"Ay zorla mi ya zorla mi ?!"
Agzima dayadigi kasigi kafami saga sola cevirip kabul etmezken; hala zorla sokmaya calisan siyah sacli genc adama meydan okuyordum. Ama kecinin bile onunu ilikleyecegi inata sahip öküzün oğlu öküz!
"Biraz daha zorlarsan gercekten onceki iki kasigi uzerine kusacagim." dedim dislerimin arasindan zorla cikan bi sesle.
Sonunda pes edip elindeki tepsiyi masaya yavasca ittirip derin bir nefes aldi. Sonra birsey diyecekmis gibi dudaklari aralandi. Sag kaşımı kaldırıp,kirpiklerine bakmaya basladim. Gercekten ilgi cekici kirpiklere sahipti. Uzun kivrimli ve keskin uçlu. Sonra aklima Kerem'in kirpikleri geldi. Kerem' in kirpiklerini tanitacak olursak 'sade ve kibar' diyebilirdik. Cunku ne uzun,ne kivrimli ne de keskin uclara sahipti. Ama ben onun herseyine hayrandim. Herseyiyle ona asiktim...
"Sen konusmayacaksin galiba. O zaman ben yine beni meraklandiran sorulardan birine baslayarak aramizdaki bu zevkli konusmayi baslatayim. Ama sorularima oylece bakmandan ziyade iki uc kelime birsey soylemeni rica ediyorum."dedim cumlemi bitirdikten sonra dudaklarimi birbirine bastirip,gozlerimi kisarken.
"İsmin ne?"
Dalga gecer gibi sırıtıp, oturdugu sandalyeye iyice yayilmisti. "Bu muydu?"
"Bu. Sen cevap vereceksin. Soru sormayacaksin." Cumle agzimdan ciktiktan sonra farketmistim şu sinirlendirici emir kiplerini. Yuzune baktigimda bundan hoşnut olmadigi burun deliklerini şişirmesinden belliydi. Agirligimi korumaya ne kadar calişsam da tırsmadim degil.
"Arda. Onemli miydi ?" dedi kollarini onunde baglayarak.
"Yani beni sadece sana nasil hitap etmeliyim diye dusunmekten kurtarir." dedim dusunur gibi ona bakarak.
Arda Bey gozlerini devirmekle yetinirken bende ona bakiyordum. Kisa bir sessizligin ardindan devreye ben ve cenem girdi.
" Arda, bak yaklasik 1 mi 2 mi , iste bir kac gündür şu kutu gibi odada beni hapsediyorsunuz. Afedersin burada bana bok muamelesi görüyorum. Bak cidden yürümeyi unuttum. Bileklerimi hissetmiyorum. Benim nefes sorunum da var. Bak ölür giderim ben burada. Ben-..."
Arda ayağa kalkip arkama gectiginde artik konusmama gerek kalmadigini düşünüp şükrettim. Bileklerimin ve ayaklarimin gevsemesi ile bi sarsinti geciriyor gibi olsamda toparlandim. Sandalyenin yanlarina tutunup kalkarken dengemi kaybedip yere yapisiyordum ki arkadan Arda yakaladi. Ama cok farkli bir sey olmustu. Evet.. Evet.. Ben bu sahneyi bir yerden hatirliyordum. Ama nereden?
Bi kac saniye sürmüştü düşünmem. Aklima gelmesiyle Arda' yi ittirip geri geri bi kaç sarsak adim attim.
Elimi yavaşça Arda'ya doğrultup konusmaya basladim.
"Sen. Arda. O Arda. Beni o gün denize düşmekten kurtaran Arda. Hatta beni öpen A-...."
"Bir dakika. Sen öptün,ben değil."
"Her neyse!" Biraz durakladiktan sonra tekrar konusmaya basladim.
" Dogru soyle. Beni hatirladin mi ? Beni bilerek mi kacirdin?!"
Agzindan duyulmayan bi kahkaha cikti. Ellerini cebine koyup bana dogru geldi. Onumde durup konusmaya basladi.
" Evet, hatirladim. Ama bilerek kacirmadim. Hatta seni kaciracagimizi bile bilmiyordum. Ben baska planlarda yer.." soylememesi gereken birsey gibi kestirip atarken kaslarimi catarak " Ne ? Baska plan ne?! Ya siz napiyorsunuz?! Hangi dunyada yasiyoruz ya?! Farkinda misiniz bilmiyorum ama gercekten bir suç bu yaptiginiz! Buradan cikinca ilk isim polise gitmek olacak!!"
Basini tavana dogru kaldirip tekrar yuzumde sabitledi.
" Sana buradan gidebilecegini kim soyledi ?"
Biraz korkmustum. Ne yani ömrümün sonuna kadar burada mi yaşayacaktim ?!
"Buna engel olamazsın !" Dedim biraz tedirgin biraz emin.
"Olup olmayacağını olduğunda anlarsın." Dedi gözünü kırparak.
"İstersen saçma sapan şeyler ile tehdit et. İstersen öldür, ne bileyim istediğin şeyi yap ama ben şu iğrenç yerden çıkacağım ve seni bir daha görmeyeceğim!"
"Tehdit derken?! Ses kaydından mı bahsediyorsun?" Dedi yalancı şaşkınlıkla.
"Evet ondan bahsediyoruz gerizekalı! Ama orada beni tehdit edebileceğin birşey yok. Yanlış hatırlamıyorsam Cem' in bildiği şeyleri konuşmuştuk."
" Yok, ses kaydı Cem'e gidip seni tehdit etmek filan değildi. Ses kayıt cihazını gördüğün an ki yüzündeki korku, endişe görülmeye değerdi Zeynep. Bunu görebilmek için ne kadar saçma olsada herşeyi yaparım. Çünkü çok ezik gözüküyordun."
Tokatı yapıştırdım Arda'ya. Bu tokat o günkü (her ne kadar ben öpsemde) öpüşmeye de, ezik lafına da gitsin.
"Senin bana ezik diyen ağzına sıçarım !"
-cennets. 💕💋🙋❤️
Kısa mı oldu ne ? 😄 artık yapacak birşey yok 🙏 malum okul dönemi 😭 Hepinizi öper iyi okumalar dilerim 👍😊👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kusursuz&Kuralsız
Genç KurguEğer sana senin izin vereceğin mesafe kadar yakın olacaksam,senden izin almayacağım. Çünkü ben senin yanında değil,kalbinde olmak istiyorum.Artık seninle olup geriye kalan bütün kusurlarımı kapatmak istiyorum. Kusursuz'un olmak istiyorum.Seninde ben...