Kerem,Derin'inin üzerini değiştirdikten sonra hiç konuşmadık. Dediklerine o kadar sinirlendim ki yüzünü görmek istemiyordum. Neymiş efendim görmediği şey değilmiş. Sıçayım senin görmediğin şeye ! Kerem üzerini değişmek için odaya gidince ortalığı toplamaya başladım.Sonra masanın üzerindeki çerez tabaklarını alıp mutfağa doğru yürürken Kerem'in merdivenlerden inen çıplak ayağından çıkan 'şap şap' seslerini duyunca adımlarımı hızlandırdım. Tam mutfak kapısından girerken Kerem seslendi.
'' Uyudu dimi?'' Benden cevap gelecek mi diye tereddütlü bi sesle konuşuyordu.
tabakları bankoya bıraktıktan sonra oturma odasına geçtim. Elimdeki mor renkli bezle sehpayı sildikten sonra kafamı kaldırdığım an Kerem ile burun buruna geldik. Tam yanından geçmeye çalışırken kolumdan yakaldı. Dişlerimin arasından Kerem'e bakmadan konuştum.
''Ellerini çeker misin ?'' Tabiki Kerem Sayer yine beni dinlemedi.
''Bana bakar mısın ?'' sakin bir ses tonuyla.
''Bakmayacağım.'' dedim kesin ve net bir sesle.
'' Bakacaksın'' dedi çenemden tutup başımı yüzüne doğru kaldırırken.
Kısa bir süre bakıştıktan sonra Kerem kollarımda duran ellerini yavaşça çekip sol tarafımdan geçip sokak kapısına doğru yürüdü. Dilimin ucuna kadar gelmişti 'Kerem!' diyebilmek. Yapamadım. Sadece gözlerimi kapatıp kapının çarpma sesini beklemeye başladım. Kapının açılma sesini duydum, sıra kapanmasındaydı ki kapı kapanmadı. Kısa bir süre sonra gözlerimi araladığımda Kerem'in kokusunu içimde hisstettim. Sonra dudaklarını... İnanmıyorum. ! Ne yani şuan öpüşüyor muyduk? Hemde Derin'in önünde. Kerem'i ittirmeye çalıştım ama tabiki adam kamyon gibi hangi güç itebilir ki?! Nefesimiz tükendiğinde Kerem dudaklarımızı birbirinden ayırdı.
''Naptığını sanıyorsun sen?!'' dedim Derin'in duymaması için kısık bir seste.
''Sevdiğim birini öptüm. Ne var bunda?''
''Senin sevdiğin birini öpmene birşey diyen yok. Sen bunu sevgilinin yanında yapıyorsan buna birşey derim Kerem Sayer:''
''Yani seni öpmemden şikayetçi değilsin.''
''Şikayetçiyim ama bunun hesabını burada değil, daha sonra yalnızken vereceksin.''
''Sana herşeyimi veririm ben'' dedi yamuk sırıtışı ile birlikte.
''Salak'' dedim omzuna vurup sırıtarak.
5-6 dk geçtikten sonra çantamı alıp ceketimi giydim. Beni gören Kerem şaşkın bi şekilde konuşmaya başladı.
''Gidiyor musun?''
''Ne yapayım Kerem, kalıyım gece de beraber sarmaşıp yatalım mı?'' dedim ama dediklerimin etkisiyle rengim ilk önce turuncuya sonrada kırmızıya döndü. Tabi Kerem'den kaçar mı bu? Kaçmaz! Hemen sırıtık bi şekilde lafa atladı. O kadar istiyorsan olur GÜZELİM.''
''Bana GÜZELİM demeyecektin son hatırladığıma göre'' dedim göz kırparak.
''Peki ÇİRKİNİM.''
''BEN ÇİRKİN DE DEĞİLİM!''
''Ne diyim Zeynep,BOK mu diyim ?'' Ağzından ani çıkan bu lafla şaşkın şaşkın bana bakan Kerem'e karşılık cevabı kapıyı çarparak verdim . SALAK! BOKMUŞ, SENSİN BOK!
-Cennets.
KISA OLDU BİRAZ AMA GERÇEKTEN GÜZEL OLDU KOMİK OLDU :D Hadi iyi okumalar :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kusursuz&Kuralsız
Dla nastolatkówEğer sana senin izin vereceğin mesafe kadar yakın olacaksam,senden izin almayacağım. Çünkü ben senin yanında değil,kalbinde olmak istiyorum.Artık seninle olup geriye kalan bütün kusurlarımı kapatmak istiyorum. Kusursuz'un olmak istiyorum.Seninde ben...