Part 32

9.3K 227 7
                                    

Bella baru hendak balik. Harini dia bawa keretanya sendiri. SaatYan Bella mahu memboloskan dirinya ke dalam perut kereta, seorang lelaki menjerit memanggil namanya. Bella mencari kelibat yang memanggil namanya. Naif. Naif datang dekat dengan Bella. "Bella, ni saya jumpa kat padang tadi" kata Naif sambil memberikan botol air typonya. "Oh okay thankyou!" Bella mengucapkan terima kasih pada Naif. Kemudian ada sebuah kereta baru keluar di pintu pagar utama. Yes itu kereta Afiq!

Bella tiba di rumah. Kereta Afiq tidak kelihatan lagi. 'Keluar lah tu' kata hati Bella. Jam menunjukkan sudah pukul 6 petang. Afiq masih tidak pulang. Tiba tiba iphone Bella berdering. Nama Syafa di screen. Bella angkat. "Babe, jom teman aku pergi satu tempat best ni" ajak Syafa. "Ha okay. Tak lama kan?" Tanya Bella. Bukan Bella tak tahu kawan lamanya yang sorang itu memang kaki keluar. Alamaklumlah anak orang kaya. Setelah meletak iphonennya. Dia berlalu menukar pakaian. Kenudian, dia whatsapp Afiq.

Bella: cikgu, saya keluar sekejap dengan Syafa

Enemy: 👌🏻
'Tu je?! Ha lantak kau lah' marah Bella. Bella pandu kereta ke location yang telah diberi oleh Syafa. Location berhenti betul betul di hadapan satu tempat yang dipenuhi ramai. Bella call Syafa. "Babe, kau biar betul kat Zouk? Aku tak nak masuklah" kata Bella. "Alah, bukan selalu do. Jomlah. Aku punya abang sedara kerja sini tu yang dapat nasuk tu" jelas Syafa. "Jap aku tunggu kau kat luar" sambung Syafa lagi. Tak sempat Bella nak balas,Syafa dah end call. Bella keluar dari perut kereta. Syafa menarik tangan Bella masuk. Bunyi bising menyerabutkan pemikiran Bella. "Kau duduk sini jap, aku nak tackle mamat tu" kata Syafa sambil memuncungkan mulutnya ke arah seorang lelaki yang sedang menari. 'Ah aku sorang!' Jerit Bella dalam hati.

"Hey, you mesti kawan Syafa kan?" Sapa seorang lelaki. Hensem. Tinggi. Bella cuma mengangguk. "I know. Sebab meja ni khas untuk Syafa je" jelas lelaki itu. Bella hanya membuat mulut O tanda faham. "Anyway, first time?" Tanya lelaki itu. Bella mengangguk. "What's your name?" Tanya lelaki itu lagi. "Bella" sepatah Bella jawab. "Zack cousin Syafa" kata lelaki itu sambil senyum. Bella turut senyum. "Nak air? Biar i ambilkan" tanya Zack. Bella menggeleng. "Oh come on" pujuk Zack. Kemudian Bella mengalah, "sky juice" kata Bella sambil senyum tawar. Dia jarang kawan dengan lelaki luar. "Sure" balas Zack dan berlalu. Dalam 4 minit Zack kembali dengan minuman mereka. "Thanks" kata Bella. "No prob" balas Zack. Bella meneguk sky juice yng diberikan oleh Zack. Zack juga begitu. Dalam 10 minit, Bella rasa dirinya pening dan penat. "I think I should go back now" kata Bella bergegas mengabil begnya. Zack hanya mengangguk. Syafa perasan terus ke Zack. "So how?" Tanya Syafa. "Kejap lagi tidur lah dia. I can't wait Syaf" balas Zack sambil mengigit bibir bawahnya. "Ergh bad boy!" Jerit Syafa sambil bergelak ketawa. "Okay lah i kejar dia dulu. Apa apa i call you esok" kata Zack dan terus kejar kelibat Bella.

"Bella are you okay?" Tanya Zack. Bella memicit kepalanya sahaja tanpa menjawab pertanyaan Zack. "I boleh hantar you balik Bella" kata Zack lagi. Bella diam cuma dan terus berjalan hingga ke parking kereta. Iphone Bella berdering, tanpa melihat siapa yang menelefonnya, Bella terus angkat panggilan itu dan
1...2...3... Bella rebah. Zack merangkul Bella takut terhentak jatuh. "Finally, i dapat you Bella" kata Zack sambil mengangkat tubuh Bella ke kereta Zack.

Disebabkan phone milik Bella masih on call. Zack tak perasan yang suaranya di dengari oleh pemanggil telefon itu. Zack mula menyentuh pipi Bella. Kemudian, Zack mencium pipi Bella dengan kasar. Ciuman turun ke bibir Bella. Zack menci kasar bibir Bella. Kemdian Zack menyentuh peha Bella yang masih berseluar jeans. Saat Zack mahu membuka baju Bella, Zack terdorong ke belakang akibat di tarik oleh seseorang. "Kau siapa?!" Marah Zack. "I'm her husband" balas Afiq sambil mengepal penumbuk. "HAHAHAHA sorry bro tapi perempuan ni aku punya" kata Zack lagi. Afiq yang panas ketika itu terus menumbuk Zack bertubi tubi. Zack rebah. Afiq mengangkat Bella ke keretanya. Afiq tidak mahu pulang ke rumah sudah lewat malam jadi dia buat keputusan untuk tidur di hotel.

Cikgu Suami ku?!Where stories live. Discover now