Part 33

9.3K 210 0
                                    

Bella bergerak sedikit pada pukul 3 pagi. Dia membuka mata perlahan lahan. Dia pelik kerana dirinya di dalam bilik yang lain. Bella bangun dan duduk bersandar. "Bangun pun kau" kata Afiq. Bella pandang Afiq yang berkemeja hitam dan seluar slack hitam. "Cikgu macam mana saya ada kat sini? And macam mana cikgu ada dengan saya?" Tanya Bella. "Huh, i should ask you Bella, why?" Tanya Afiq. Bella mengerut dahi. "Why what?" Tanya Bella kembali. Afiq menghampiri Bella. Bella kaku saat Afiq betul betul rapat dengannya. "Kenapa kau pergi Zouk?" Tanya Afiq tapi nampak seakan cuba mengawal marahnya. "Say..saya...tak...ta..tahu" gagap Bella jawab. "Kau saja nak tengok aku mengamuk kan ?" Tanya Afiq lagi dan masih mengawal marahnya. Bella menggeleng laju. "Habistu kenapa kau pergi tempat macam tu !" Marah Afiq. Bella tersentak. "Kau tahu tak apa yang jadi semalam?!" Tanya Afiq dalam keadaan yang sangat marah. Bella menggeleng dan "sa..aaya....taa..tak..in...ingat" Jawab Bella. "Oh kau tak ingat?! Biar aku ingatkan kau!" Balas Afiq dan terus menolak Bella jatuh ke atas katil. Afiq terus menindih tubuh Bella. Bella meronta-ronta. "Lelaki tu buat kat kau macam ni!" Kata Afiq sambil mencengkam dagu Bella dan menjamah kasar bibir Bella. Bella menolak nolak tubuh Afiq. "Lepaslah cikgu. Lepaslah!" Jerit Bella sambil menangis. "Kenapa?! Kau tak suka aku pegang kau? Kau suka lelaki tu pegang kau?!" Jerit Afiq dan terus mencium leher Bella. Bella sekali lagi menolak badan Afiq. "Lelaki tu buat lagi sedap ke?! Kat mana dia buat kau?! Cakap dengan aku! Kat mana Bella?!" Marah Afiq sambil mengoncangkan bahu Bella. Bella menangis semahu mugkin. Kemudian Bella bersuara "saya pergi teman awan saya je, tap..tapi lepastu saya rasa pening sangatt" jelas Bella. Afiq menarik rambutnya. "Pagi ni aku nak kau tahu yang kau ni milik aku, takde siapa boleh sentuh kau lagi!" Jerit Afiq dan mula cium leher Bella. Kemudian Afiq menyentap kuat baju Bella. Bella meronta ronta tidak rela. Afiq bangun dari menindih tubuh Bella ingin membuka bajunya. Dengan kesempatan itu Bella mahu melarikan diri, namun gagal apabila kakinya ditarik dan Afiq terus menindih semula badan Bella. Bella tak terdaya mahu melawan Afiq. Afiq bagaikan di luar kawalan.

Cikgu Suami ku?!Where stories live. Discover now