Give me a break

2.1K 248 43
                                    

Ο Tae και εγώ έχουμε ψάξει σχεδόν όλο το σπίτι και ακόμα να βρούμε τον Jong Suk. Κυριολεκτικά ψάξαμε παντου! Ακόμα και στην τουαλέτα!...
Και έπρεπε να μαζέψω και τον Tae από πάνω διότι χάζευε τι είχε μέσα στα ντουλάπια και...κοιτούσε τα σαπούνια...

Μετά από ώρα θυμήθηκα ότι ο Jong Suk δεν είναι μέσα αλλά έξω...
Τώρα όμως πως θα το πάρει ο Tae αν του πω ότι τόση ώρα το ήξερα αλλά δεν το θυμομουν;...Εεε μωρε....Θα το κάνω να φανεί λες και τους είδα από το παράθυρο που περνάμε τώρα.

"TAE ΝΑ! ΕΙΝΑΙ ΕΞΩ!" έδειξα ένα τυχαίο μέρος απέξω και προσπαθούσε να καταλάβει που τους είδα. Με κοίταξε με απογοήτευση.

"Αυτός είναι ο στάβλος με τα άλογα."

Όπα...ΕΧΕΙ ΑΛΟΓΑ ΚΑΙ ΤΟΣΗ ΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ ΤΟ ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΩΡΑ;
Δεν ξέρω αν θελω να πάρω εκδίκηση από τον Jungkook ή αν θελω να κλέψω τα άλογα...

Μέχρι να πάρω χαμπάρι ότι ήμουν στον δικό μου κόσμο δεν παρατήρησα ότι ο Tae με εσερνε προς τα έξω.

"Αν είναι ας ψάξουμε και έξω όμως,  είναι το μόνο μέρος που δεν ψάξαμε"

"Εεε αφού επιμένεις" είπα και με όση δύναμη είχα έβγαλα το χέρι μου από το κράτημα του. Ααα ναι, νομίζω δε το έχω αναφέρει και πολύ...Ο Tae έχει αρκετή δύναμη όταν έχει πιει.
Θα ρωτήσει κάνεις τωρα γιατί ο Tae δεν κάνει τρελές όπως και την προηγούμενη φορά που είχε πιει.

Εεε λοιπόν έχει στάδια το θέμα.
Στην αρχή είναι σαν το καθυστριμενο, μετά γίνεται πιο καθυστριμενο,μετά γίνεται κανονικός μέχρι αηδίας και στο τελος;...Δεν θέλετε να ξέρετε τι κάνει στο τέλος.
Βέβαια αν δεν φτάσουμε σπίτι εγκαίρως δεν μας βλέπω να πηγαίνουμε για τα καλά.
Εδώ θα κοιμηθούμε.
Ή μάλλον εγώ προσωπικά θέλω να κοιμηθώ στον πάνω όροφο. Έχει ένα τέλειο δωμάτιο κάτσε καλα και το καλυτερο; Τον Tae θα τον κλειδώσω στο στάβλο μπας και τον φάνε τα άλογα.
Εεε το μυαλό του αχυρο είναι οπότε....

Ναι πάλι στον κόσμο μου.
Τελικά εκείνο το ποτό με επιρρεασε.
Συνήθως κάνω μονόλογο από μέσα μου αλλά όχι και τόσο.
Αχ φτάσαμε σε ένα δέντρο.
Καλέ δύο φιγούρες!

Και τελικά ήταν αυτοί που ψάχναμε.

"Jong Suk τόση ώρα σε-"

"ΣΣΣΣΣΣΣ!" Έκανε νόημα ότι η κοπέλα δίπλα του κοιμαται. Χαμογελουσε ενώ την έβλεπε.

"Ναι...Στο θέμα μας" είπα εγώ βιχοντας.

"Τον Jungkook που τον ξερεις;" ρώτησε ο Tae με σοβαρό βλέμμα.
Ωχ μπήκε στο προτελευταίο στάδιο.

My teacher became my enemy Where stories live. Discover now