Tell Me...Why?

2.1K 217 132
                                    

Jungkook's POV

Είχα κουραστεί εντελώς με αυτή την κοπέλα.
Εννοώ εντάξει έχει ωραίο σώμα....ΑΛΛΑ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ;
Εχω δει πολλές κοπέλες με ένα τόνο μεϊκ απ αλλά αυτή το αποτελειωσε. Δεν έχω όρεξη καν να την φιλήσω διότι δεν έχω όρεξη να ξεβάφομαι. Επίσης παίζει να το έχει πασαλήψει στα ρούχα μου και πραγματικά αν μου λέρωσε το παντελόνι....Ναι έφτασε και εκεί με τον χορό της...Δεν ξέρω πως....
Την είδα να σταματάει και άρχισα να σκέφτομαι σοβαρά το τάμα στην Παναγία.
Εβγαλε το κινητό της από την κωλο τσέπη που δεν ξέρω καν πως χώρεσε το κινητό της...Είναι γκουμουτσα....
Βέβαια εγώ δεν πίστευα να το είχε στην τσέπη της...Αν με πιάνετε...

"Ένα λεπτό μωρό μου, βγαίνω λίγο έξω, σε είκοσι λεπτά περίπου θα είμαι πισω" είπε και έφυγε. Θεέ μου...εσυ ο υπεραγιος....Ευχαριστώ...

Αποφασησα μέχρι να φασωθει με τον άλλο γκομενο απέξω να πάω να κάτσω στο τραπέζι.
Πως το ήξερα ότι θα φασωνεται με κάποιον;
ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΘΕΛΕΙ ΑΥΤΗ ΝΑ ΒΓΕΙ ΕΞΩ ΓΙΑ ΕΙΚΟΣΙ ΛΕΠΤΑ ΑΠΟ ΔΩ ΜΕΣΑ;!
Αχ μόλις γυρίσει θα αρχίσω ντραμα...
Βασικα αν γυρίσει, έχω όρεξη να μαλώσω μαζί της. Αλλά πως;
ΧΜμμμμΜΜΜμμΜμ...

"Έλα βρε Τατιάνα~ Λίγο ακομαααα~"

Όπα όπα όπα όπα όπα όπα...
Άκουσα Τατιάνα;

"Οχι φτάνει, ήπιες αρκετα" άκουσα την φωνή της Τατιάνας μόλις τωρα; Γύρισα προς την μεριά που μιλούσαν και ήταν τελικά από πίσω μου.

"Οοοο νοιάζεσαι για εμενα~ Τι γλυκιά που είσαι,  με κάνεις να νοιώθω  ξεχωριστός"

Που να ηξερες φιλαράκο...Από ότι φαίνεται τον οποιοδήποτε τον προσεχει...Τουλάχιστον έτσι ισχυρίζεται διότι όπως λέει και η ίδια 'ΕιΜαΙ ΚαΛΟς αΝθρΩπΟς'
....Τώρα μου ήρθε μια ΤΕΛΕΙΑ ιδέα.
Χαμογέλασα πονηρά και πήγα προς το μέρος τους.

"Εδώ ήσουν μωρό μου και εγώ σε έψαχνα" με κοιταξαν και οι δύο. Ο τυπάς που δεν ξέρω με κοίταξε νευριασμενος και για κάποιο λόγο θέλω να τον χτυπήσω. Η Τατιάνα με κοιτούσε σοκαρισμένη και μετά άρχισε να ψάχνει γύρω της.

"Αυτόν λες;" έδειξε το αγόρι δίπλα της. Αν δεν έκανα θέατρο θα της έλεγα τώρα....

"Έλα με τα αστεία σου μωρό μου, εσένα λέω. Ποιος είναι ο φίλος σου;"

"Η ερώτηση είναι ποιος είσαι εσυ;" είπε αυτός με εκνευρισμένο τόνο. Πως φαίνεται ότι το έπαιζε μεθυσμένος για να ρίξει την Τατιάνα.
Πφφφφ....Ναι καλά σιγά μην τον αφήσω.
Καταρχάς πως είναι έτσι; Εγω είμαι πολύ πιο Fabulous. Άσχετο το ξέρω αλλά χεστηκα ήθελα να το σχολιάσω.

My teacher became my enemy Where stories live. Discover now