Αχ επιτέλους...απόκριες...
Μπορώ επιτέλους να ντυθώ όπως θέλω και να θαυμάζω πόσο τέλεια είμαι ενώ θα κράζω τι έχει ντυθεί ο καθένας διότι αποκλείεται να έχουν κάτι δημιουργικό.
Ή γάτα ή διαβολάκι ή αστυνόμος ή....βασικα σκεφτείτε ότι basic υπάρχει...
Εγω όμως παιδιά είμαι προετοιμασμενη εδώ και 5 μήνες! Άσχετα που χτες επέλεξα τι θα ντυθώ!...
Τι; Αφου βαριόμουν τοσο στο μάθημα της ιστορίας...Πως θα περνούσε η ώρα;...Αυτή την στιγμή καθόμουν στον καναπέ και έβλεπα διάφορες ιδέες στο Pinterest ενώ η αδερφή μου καθόταν δίπλα μου και έβλεπε ένα κινούμενο σχέδιο που δεν ήξερα ότι υπήρχε μέχρι που μου το έδειξε.
Ακούσαμε ξαφνικά έναν έντονο ήχο...Θα ορκιζόμουν ότι ήταν...ο Tae.
Κοίταξα την αδερφή μου περίεργα, η οποία με κοιτούσε εξίσου περίεργα. Σηκώθηκα σιγά σιγά και πήγα προς το δωμάτιό.
Χτύπησα την πόρτα αλλά ο Tae Φώναξε απότομα."ΜΗΝ ΜΠΕΙΣ"
"Δεν θα μπω αλλά...ζεις;" ρώτησα βάζοντας το αυτί μου στην πόρτα για να ακούσω αν κουνιέται. Μπορεί να έμεινε παράλυτος και να μην χρειαστεί να-....οχι Εντάξει σηκώθηκε με τον παραπληγικο που σηκώνεται πάντα.
Δηλαδή γκρεμιζοντας τα μισά πράγματα που είναι δίπλα του."Καλά είμαι..."
"Τοτε μπορείς να σταματήσεις ότι κάνεις διότι θέλω να δω πως είναι αυτά που διάλεξα να φορεσω; Εχω και να σας κάνω και πειραματόζωα εσένα και την Μαρία."
Άνοιξε την πόρτα ίσα ίσα να φαίνεται η μάπα του και με κοίταξε με μοσχαρίσιο βλέμμα. Ανασηκωσα τους ώμους μου και γέλασα αμήχανα.
"Τι..; Αφου ξέρεις ότι χρειάζομαι πρώτα κάπου να πειραματιστώ...Αν βγει χάλια αυτό που έχω στο μυαλό έχω άλλες 110 ιδέες!" Είπα ενθουσιασμενη χτυπώντας γρήγορα παλαμάκια από την χαρά μου.
Η φάση που πέρσι επειδή δεν μπορούσαν τα κορίτσια να έρθουν να τις κάνω το make-up που ήθελα για εμενα, το έκανα στον Tae.
Ένα θα σας πω...ντύθηκα ποντίκι.Αυτός με κοιτούσε σαν χαϊβάνι και στριφογυρισε τα μάτια του.
Με ειρωνευτηκε με το βλεμμα του μόλις τώρα....;
ΤΩΡΑ ΤΩΡΑ.
Αααα έκλεισε την πόρτα...εεε καλά θα βγει κάποια στιγμή...Πήγα στο σαλόνι και είδα την αδερφή μου να φωνάζει πάλι στον πρωταγωνιστή από το κινούμενο...
Πόσες φορές πρέπει να της το πω ότι δεν την ακούνε...ευτυχώς που ο Tae είναι μέσα και δεν κάνουν χορωδία όπως συνήθως.Χτύπησε η πόρτα και πήγα βαριεστιμενα προς τα εκεί.Ειδα από το ματάκι τον Jungkook μαζί με τον Jimin και τον Hoseok.
Χεχεχεχεχε...ήρθε η ώρα να τους τρομάξω
Πήρα το χαλάκι το οποίο ήταν μπροστά από την πόρτα και πήγα στο μπανιο να φέρω αυτό που ετοιμαζα όλη νύχτα.
Ήταν ένας κουβας γεμάτος ψεύτικο αίμα που με έβγαλε την ψυχή να καταφέρω να το κάνω πηχτό ,αλλά άξιζε τον κόπο
DU LIEST GERADE
My teacher became my enemy
Fanfiction"Να σε ρωτήσω τι κανεις;" έκανα τρία βήματα προς τα πίσω ενώ αυτός ερχόταν όλο και πιο κοντά μου. "Σαν τι σου φαίνεται να κάνω;" Χαμογέλασε πονηρά. Όταν χαμογελάει έτσι με αγχώνει από την μία αλλά από την άλλη θέλω να τον χώσω καμιά μπατσα. "Επίσης...