Πέρασαν μέρες και ακόμα να καταλάβω πως νοιώθω...
Θέλω τόσο πολύ να γνωρίζω αν με αρέσει τελικά ή όχι...Και αν όχι γιατί συμπεριφερομαι μόνο σε αυτόν ετσι;
Τόσες ερωτήσεις....αλλα δεν μπορώ να πάρω καμιά ικανοποιητικη για εμενα απάντηση...Μήπως είναι απλά ένας ενθουσιασμός; Φταίνε οι ορμόνες;"ΤΑΤΙ ΤΑΤΙ ΤΑΤΙ ΤΑΤΙ" Άκουσα τον Tae να τρέχει να με βρει. Όταν κατάλαβε ότι ήμουν στην κουζίνα ήρθε κατά πάνω μου. "Έλα να σου δείξω τι εκανα!" Προσπάθησε να με τραβήξει αλλά τον σταμάτησα.
"Κοιτα λίγο τι ώρα είναι..." Με κοιταξε περίεργα και επειτα άρχισε να ψάχνει γύρω του...
ΑΧ ΔΕΝ ΘΥΜΑΤΑΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΡΟΛΟΙ ΜΑΣ...ΘΑ ΤΟΝ ΒΑΡΕΣΩ
Του εστρυψα το κεφάλι προς την μεριά του ρολογιού."5:14"
"Μπράβο, ξέρεις να λες την ώρα....Το ότι είναι υπερβολικά πολύ πρωί....ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ;!"
"Σσσσς" έβαλε το δάχτυλο στο στόμα του "Κανε ήσυχια, οι άνθρωποι κοιμούνται."
....
Έχω τελικά πολύ υπομονή...."Θα μου πεις τι θες;"
"Να σου δείξω τι έκανα με τα chopsticks!" Είπε ψυθιριζοντας φωναχτα. Με έκανε νόημα να τον ακολουθήσω στο δωμάτιο. Ααα ναι παρεπιπτωντος δεν κοιμάμαι εδώ και 3 μέρες στο δωμάτιο επειδή ο Tae λέει ότι τα έχει σκατωσει όλα. Έκανα τον σταυρό μου πριν ανοίξει την πόρτα.
Άνοιξα το φως και τελικά...Δεν ήταν τόσο άσχημα. Τουλάχιστον ότι έκανε με τις κόλλες το έκανε πάνω στο δικό το το γραφείο.
Αυτό που ήταν κάπως βέβαια ήταν η κόλλα στο πάτωμα αλλά θα τον βάλω να την καθαρίσει."Τα νταααα! Σου αρεσει;" είπε με ενθουσιασμό. Όσο και να θέλω να τον βρισω που με έφερε εδω μόνο και μόνο για αυτό....Τον λυπήθηκα...
Ναι έχω συναισθήματα δεν είμαι τελείως ειρωνικια. Ο λόγος που τον λυπήθηκα δε ήταν βέβαια επειδή ήταν ο Tae απλά δούλεψε πολύ για αυτό οπότε...."Πολύ ωραίο" Είπα με ένα μικρό χαμόγελο.
"Το έκανα για κάποια ξεχωριστή..." ενθουσιαστηκε. Καλά ποια ξεχωριστή θα ήθελε ένα τέτοιο....Ένα λεπτο
"....ΟΠΑ! ΒΡΗΚΕΣ ΚΟΠΕΛΑ;!"
Έβαλε το χέρι του στο στόμα του.
"Σσσσς θα ξυπνήσεις τους γείτονες...Τελος πάντων ετοιμάσου για να πάμε σχολείο." Είπε και κοίταξα την ώρα.
5:30...
Γουαου ένα τέταρτο..ποιος θα το φανταζόταν.
Όπως είχα πει πρέπει να σηκώνομαι νωρίς για αυτό το βόδι οπότε....
ESTÁS LEYENDO
My teacher became my enemy
Fanfic"Να σε ρωτήσω τι κανεις;" έκανα τρία βήματα προς τα πίσω ενώ αυτός ερχόταν όλο και πιο κοντά μου. "Σαν τι σου φαίνεται να κάνω;" Χαμογέλασε πονηρά. Όταν χαμογελάει έτσι με αγχώνει από την μία αλλά από την άλλη θέλω να τον χώσω καμιά μπατσα. "Επίσης...