How to be clingy 101

1.4K 184 110
                                    

🎶B*TCH LASAGNA B*TCH LASAGNA
🅱-SERIES AIN'T NOTHING BUT A B*TCH LASAGNA
B*TCH LASAGNA B*TCH LASAGNA
LOOK AT 🅱-SERIES THEY'RE JUST CRYING FOR THEIR MAMA
B*TCH LASAGNA B*TCH LASAGNA
🅱-SERIES AIN'T NOTHING BUT A B*TCH LASAGNA
B*TCH LASAGNA B*TCH LASAGNA
 🅱-SERIES JUST WET THEMSELVES IN THEIR PAJAMAS🎶

ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΕΒΑΛΕ ΠΡΩΙΝΙΑΤΙΚΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ;....TAEHYUNG
Να μου πείτε ποιος άλλος...
Βασικα...ΠΟΙΑ αλλά ζαβα θα κάνανε κάτι τετοιο...ο Taehyung ΚΑΙ η αδερφή μου...υπέροχα.
Βέβαια τον PewDiePie τον σεβόμαστε...ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΥΠΝΟ ΜΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΣΕΒΑΣΤΟΥΝ.

Σηκώθηκα απευθείας αλλά πρόσεξα ότι ο Tae ακόμα κοιμόταν. Οκ αν η αδερφή μου το έβαλε θα αρχίσω να νομίζω ότι ο Tae την βάζει να κάνει πράγματα όπως αυτός...
Το περίεργο είναι ότι ήδη γίνεται αυτό και αρχίζει να με φρικάρει όλο και περισσότερο.

Βγήκα έξω από το δωμάτιό, έτοιμη να κράξω την αδερφή μου, αλλά μόλις έφτασα στο σαλόνι είδα  τον Jungkook να κάθετε μπροστά από την τηλεόραση με ένα χαζό χαμόγελο στην φάτσα του.

Έχω πολλές ερωτήσεις....πρώτων....ΑΥΤΟ ΠΟΤΕ ΗΡΘΕ ΕΔΩ;! Δεύτερον...ΠΟΙΟΣ ΤΟΝ ΑΝΟΙΞΕ;...τρίτον...ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΒΑΖΕΙ ΑΥΤΟΣ ΤΕΤΟΙΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ;!...τέταρτον...ΝΑ ΤΟΝ ΚΡΑΞΩ Ή ΝΑ ΤΟΝ ΒΑΡΕΣΩ;...
Η θεία φώτιση μου λέει και τα δύο και επειδή είμαι παιδι του Θεού θα την ακούσω.

Πήγα σιγά σιγά από πίσω του και τον βαρεσα στον σβέρκο από πίσω, σαν να έχει κάνει κούρεμα ένα πράγμα. Ετρυψε λίγο εκείνο το σημείο και συνεχίσε να κοιτάζει στην τηλεόραση, προσπαθώντας να με αγνοήσει.
Πφφφ νομίζει ότι θα τον αφήσω έτσι ευκολα; Αποκλείεται να μην περιμένει κάτι παραπάνω από αυτό.
Πήγα να κλείσω την οθόνη αλλά με τράβηξε απότομα πάνω του.
Πέσαμε λίγο στο πάτωμα αλλά κατά τα άλλα καλά...Ας πούμε...

Η στάση που βρισκόμασταν αυτή την στιγμή ήταν η ίδια που είχαμε όταν ήμασταν στο ασανσέρ...Τι σας βάζω να θυμάστε τώρα...περάσανε δεκαετίες από τότε....

Νοιώθω νοσταλγία...Τότε τον βαρουσα πιο πολυ και δεν γελούσε όταν το έκανα...Σε αντίθεση με τώρα που αν τον βαρεσω είτε θα προσπαθεί να με σταματήσει είτε θα αρχίσει να γελάει σαν το χαζοχαρούμενο.

"Jungkook πως μπηκες εδώ μεσα;!"

Κοίταξε λίγο πως καθόμαστε και χαμογελασε πονηρα. Έβαλε τα χέρια του πίσω από την μέση μου και με εβαλε με λίγα λόγια να ξαπλώσω εντελώς πάνω του...

"Θα μου απαντήσεις ρε-"

"Σσσσς" είπε και...ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΠΑΝΕ ΠΙΟ ΧΑΜΗΛΑ;!

Πηγα να τον σταματήσω αλλά με μια γρήγορη κίνηση που έγινε πιο γρήγορα από ότι φανταζόμουν κατέληξα εγώ από κάτω και αυτός από πάνω.

My teacher became my enemy Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt