Kiss me before I throw him in the dumpster

2K 250 427
                                    

~Tae's POV~

ΘΑ ΤΟΝ ΚΑΨΩ ΣΤΗΝ ΠΥΡΑ ΤΟΝ ΚΟΝΤΟ!
ΚΡΑΤΗΣΤΕ ΜΕ!
ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΧΑΛΑΣΕΙ ΤΟ ΣΙΠ ΜΟΥ ΧΑΡΗ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ...

Εδώ και ώρα έχει κανονιστεί από ένα ΑΠΛΟ τηλεφώνημα, το ραντεβού της Τατι και αυτού του τυπα που ούτε η μάνα του δεν τον ξέρει..
Καλα όχι εντάξει εγώ τον ξέρω, καλό παιδί είναι....ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ
Με την Τατι δεν πηγαίνει...ΚΑΘΟΛΟΥ

Κοιτούσα δολοφονικα τον Jimin ενώ αυτός έβλεπε τηλεόραση. Κουνουσε το πόδι μου πάνω-κατω εκνευρισμενος...

"Taehyung μην με κοιτάς έτσι...εχω λόγο που το έκανα αυτό." είπε χωρίς να πάρει το βλέμμα του από εκεί.

ΤΙ ΕΙΔΟΥΣ ΛΟΓΟ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΧΑΛΑΣΕΙΣ ΤΟ ΣΙΠ;!
Επισης....ΠΟΙΟΣ Ο ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΒΡΕΙ ΓΚΟΜΕΝΟ ΣΟΝΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΤΩΡΑ;! ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ Ο ΚΟΥΚΙΟΣ ΘΑ ΤΗΣ ΤΑ ΖΗΤΗΣΕΙ...
Θα κάνουν παιδιά και θα περάσουμε και όμορφα από πάνω....ΤΙ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΜΟΥ ΤΟ ΧΑΛΑΕΙ ΤΩΡΑ;

Ακούσαμε την πόρτα του δωματίου και τρέξαμε να δούμε πως ντύθηκε.

"ΣΟΒΑΡΑ ΤΩΡΑ ΘΑ-" με έκλεισε το στομα ο Jimin.

"Έτσι Τατι, αύριο μεθαύριο θα σε στείλουμε και στο Next Top Model." Είπε ενθουσιασμενος ο Hoseok για να την ενθαρρυνει...και φάνηκε ότι λειτούργησε διότι έκανε το γνωστό τίναγμα μαλλιου. Έβγαλα το χέρι του Jimin από το στόμα μου.

"ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΧΙ. Τατι δεν σοβαρολογεις τώρα; Θα βγεις ΠΑΛΙ με έναν άγνωστο;! Ο άλλος τουλάχιστον ήταν κάπως γνωστός...αυτόν μόνο τον ξερεις από τα λόγια που σε έχουμε πει και από μια φωτογραφία! ΕΠΙΣΗΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΦΟΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΎ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΑ! ΚΟΙΤΑ ΠΩΣ ΚΟΙΤΑΖΕΙ Ο JIMIN" Με κοιταξε ο Jimin δολοφονικα.

"Προτιμώ...Πρέπει να το κανω" είπε αυτη

"ΓΙΑΤΙ;!" Πριν απαντήσει με έπιασε ο Jimin και με έσυρε μέσα. Πήγα να αντισταθώ και να τον σπρώξω στον καναπέ για να τον πνιξω αλλά χτύπησε το κινητό του.

"ΤΑΤΙΑΝΑ ΚΑΤΕΒΑ! ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΩ!" Είπε και με έκανε κεφαλοκλειδωμα. Η Τατι πήγε βιαστικά προς την πόρτα, πήρε το μπουφάν της και έφυγε χωρίς κανένα Αντίο....
Καλα Τατι...καλα...
Ξαφνικά με άφησε ο Jimin και έπεσα κάτω.

"Ακου Tae, πριν αρχίζεις να με βρίζεις για το ότι κατέστρεψα το σιπ σου...Το έκανα βασικα για ΤΟ σιπ σου."

Όπα....Με έχασε κάπου εδώ.
Τον κοίταξα περίεργα και αυτός μου πρόσφερε το μικρό χέρι του για να με σηκώσει.
Αφού το έκανε καθησαμε όλοι στον καναπέ.

My teacher became my enemy Donde viven las historias. Descúbrelo ahora