Μπαίνοντας μέσα στο μαγαζί διακριναμε πολλά γλυκά...αλλα καμιά γιαγιά...
Ωχ οχι, μην μου πεις ότι πήγε να κάψει κανένα δωμάτιο παλι...
Βασικα ακόμα δεν γνωρίζω τον λόγο που πήγε να το κάνει αυτό...
Σημείωση, να ρωτησω τον Jimin...Αφού βρούμε την γιαγιά του βέβαια..."Γιαγιααααα;!" Τσιριξε όσο πιο δυνατά μπορούσε και με αυτό εννοώ ότι παίζει να τον ακουσε όλος ο κόσμος...όλος όμως...αλλα στο τέλος η συχνότητα του έφτασε σε τέτοιο επίπεδο που μόνο σκυλιά την άκουγαν.
Ακούσαμε σιγανά βήματα να έρχονται από την κουζινα που βρισκόταν πίσω από το ταμείο.
Καλά εντάξει δεν βλέπαμε μέσα, είχε μια μπλε κουρτινουλα που μας εμπόδιζε.
Η γιαγιά του ήρθε με ένα χαμόγελο μέχρι το ταβάνι και είχε ακριβώς τα ίδια μάτια με τον Jimin όταν χαμογελάει.
Παίζει να μην μας βλέπει καν αυτή την στιγμή..βασικα...παιζει να μην μας βλέπει γενικά."Καλώς ήρθατε παιδιά μου, βλέπω πολλά άτομα ήρθατε να φάτε."είπε λες και είμαστε πελάτες...Ο Jimin την ειπε ότι θα έρθουμε εδώ ή και αυτός στο χαβά του;
"Γιαγια ο Jimin είμαι, σε πήρα τηλέφωνο για το ότι θα φέρω κάτι παιδιά στο σπίτι για να μεινουμε για λίγες μέρες" της είπε καθαρά και δυνατά, κάνοντας την νόημα και με τα χέρια λες και έπαιζε παντομίμα.
"Αχ το κουταβάκι μου εδώ ειναι;" είπε εκείνη με τρελή χαρά και έτρεξ-....βασικα αφήστε το δεν έτρεξε απλά έκανε γρήγορα βήματα προς τον Jimin για να τον αγκαλιάσει.
Αυτός είχε πάρει μια αμήχανη έκφραση ενώ κοκκινισε λίγο. "Τελικά ήρθες να μείνεις εεε;" του ζουληξε το μάγουλο ελάχιστα και μετά τον άφησε να μιλήσει."Ναι, αν είναι θα τους δείξω που να βάλουν τα πράγματα τους εγώ οκευ; Μετά θα έρθω να σε βοηθήσω με τα Rice cakes" είπε ο Jimin ενώ πήρε γρήγορα τις βαλίτσες του από την πόρτα.
"Τι λες αγοράκι μου είσαι σε διακοπές και θα σε βαλ-"
"Πάω μεσα" είπε ο Jimin τρέχοντας βιαστικά με το ζόρι,από το πολύ βάρος που κουβαλούσε.
Η γιαγιά του γέλασε και μας κοίταξε...Δηλαδή...Έτσι θέλω να πιστεύω"Αχ αυτό το παιδι συνέχεια να βοηθάει θέλει...Τέλος πάντων πηγαίνετε και εσείς παιδιά μου. Σαν το σπίτι σας." Χαμογέλασε και μας έκανε νόημα να περάσουμε από την ίδια πόρτα που πέρασε ο Jimin.
"Η γιαγιά του Jimin είναι πολύ καλουλα...λέτε να την βοηθησουμε και εμεις;" ρώτησε ο Hoseok ενώ κοιτούσε προς τα πίσω με ένα χαμόγελο για την καλοσύνη της γιαγιάς.
YOU ARE READING
My teacher became my enemy
Fanfiction"Να σε ρωτήσω τι κανεις;" έκανα τρία βήματα προς τα πίσω ενώ αυτός ερχόταν όλο και πιο κοντά μου. "Σαν τι σου φαίνεται να κάνω;" Χαμογέλασε πονηρά. Όταν χαμογελάει έτσι με αγχώνει από την μία αλλά από την άλλη θέλω να τον χώσω καμιά μπατσα. "Επίσης...