....
Έχει εδώ και πέντε λεπτά που είναι κλειστά τα φώτα.
Επίσης o jinyoung δεν με φιλούσε πλέον, διότι εκτός από το ότι μας τελείωνε το οξυγόνο μας τελείωσε και η υπομονή. Πραγματικά όμως, ποιος είναι υπεύθυνος για τα φωτα; Μέχρι τώρα θα έπρεπε να λειτουργούν....Ένα λεπτό...Ο TAE ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΚΗΝΗ!Έπιασα τον Jinyoung και απότομα τον τράβηξα προς τα παρασκήνια. Δεν βλέπουν που δεν βλέπουν οι άνθρωποι, δεν θα καταλάβουν καν ότι λυπαμε. Εκτός αν θυμηθούν να ανάψουν μόλις πάμε πίσω.
Άνοιξα το κινητό μου και μετά τον φακό."Τα μάτια μου!"
"Ουπς, σορρυ..." είπα και έβγαλα τον φακό από τα μάτια του. Τι; Δεν έβλεπα. Που να ξέρω αν είναι εκει ή όχι; ...Εντάξει ίσως να μπορούσα να το καταλάβω διότι του κρατούσα ακόμα το χέρι αλλά δεν έχει σημασία! Πανικοβαλομαι που ολο αυτό γίνεται εν ώρα παράστασης και δεν ξέρω τι κάνω αυτή την στιγμή.
Τρέξαμε προς το κοντρόλ και δεν ήταν κανένας εκεί. Ακούσαμε ένα έναν ήχο από πίσω μας ο οποίος ήταν λες και κάποιος ρουφουσε απο ένα καλαμάκι.
Φώτισα προς εκείνη την κατεύθυνση και είδαμε έναν Tae να πίνει νερό...Με καλαμάκι...."TAE ΠΑΣ ΚΑΛΑ; ΠΟΥ ΗΣΟΥΝ;"
"Εμμ...Για νερό; Προφανές δεν ειναι;" είπε ενώ έδειξε το ποτήρι. Θα τον βαρουσα τωρα αλλά δεν εχουμε χρόνο. "Όπα, γιατί τα φώτα είναι κλειστα;"
"Είπαμε να κάνουμε λίγο ατμόσφαιρα..."
"Πραγματικά τι γίνεται με εσάς και τις ατμόσφαιρες; Αυτό το έργο ειναι ηδη αρκετά παραπληγικο, μην το κάνετε χειροτερο." Τον κοιτάξαμε με ειρωνική έκφραση ενώ αυτός μας κοίταξε περίεργα.
"Tae εσύ έκλεισες τα φωτα; Λεγε."
"Αφού πήγα για νερο. Δυστυχώς ακόμα δεν έχω εξασκησει τις ικανότητες μου στην επιβολη εντολων σε αντικειμενα για να το κάνω αυτό."
"Δε ξέρω που να μην σε πιστέψω, σε αυτό με τα φωτα ή στο αλλο που ουτος ιαλος δεν σε πιστεύω διότι σε έχω δει άπειρες φορές την ώρα που ξαπλώνεις να φωνάζεις το τηλεκοντρόλ λες και είναι κανένα σκυλί. "
"...Τουλάχιστον ο Yeotan με ακουσε"
"Που είναι ζωντανο πλασμα"
"Παιδιά! " μας διέκοψε ο Jinyoung "Δεν έχει σημασία αν το έκανε ή όχι πρέπει να κάνουμε κάτι. Το κοινό είναι ανυσηχο."
Ααα ναι σωστά ακόμα τα φώτα δεν είναι ανοιχτά. Ο Tae πάτησε το κουμπί για να ανοίξουν αλλά το θέμα είναι ότι δεν ήμασταν εκεί εγώ και ο Jinyoung για την σκηνή μας. Τον έδωσα μια στο κεφάλι και εννοιωσα πολυυυυ καλύτερα.
Πήγαμε κοντά στην σκηνή.
ESTÁS LEYENDO
My teacher became my enemy
Fanfic"Να σε ρωτήσω τι κανεις;" έκανα τρία βήματα προς τα πίσω ενώ αυτός ερχόταν όλο και πιο κοντά μου. "Σαν τι σου φαίνεται να κάνω;" Χαμογέλασε πονηρά. Όταν χαμογελάει έτσι με αγχώνει από την μία αλλά από την άλλη θέλω να τον χώσω καμιά μπατσα. "Επίσης...