Lovers Not Enemies

983 99 78
                                    

~Τατι's POV~

Ο καναπές είναι τόσο βολικός...
Γιατί όμως γιατί....ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΞΕΧΑΣΩ ΝΑ ΒΑΛΩ ΝΕΡΟ??
ΤΩΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΗΚΩΣΩ ΤΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΠΟΔΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΛΩ ΣΕ ΠΟΤΉΡΙ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΟΤΙ ΒΑΡΙΕΜΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο YEONTAN ΞΑΠΛΩΜΕΝΟΣ ΠΑΝΩ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΟΙΜΑΤΑΙ.
Ορκίζομαι ότι άτομα που δεν έχουν σκυλιά ή γατια δεν ξέρουν αυτό το struggle...
Δηλαδή με τι καρδιά να μετακινήσω αυτό το πλάσμα για να πιω το τιποτένιο μου νερό...?

Και λέτε κάπου εδώ ότι πριν λίγο έκανα πόσο μεγάλο θέμα για το νερό...
Άλλη υπόθεση αυτή εντάξει?
Αχ και πεινάω κι όλας...μάλλον πρέπει να σταματήσω να βλέπω master chef...
Αν και στην Κορέα δεν φαίνεται τόσο στημένο...
Στην Ελλάδα κυριολεκτικά είναι legit script από ταινία...
Βέβαια δεν ξέρω ποσο χαμηλό είναι το budget και παίρνουν τέτοιους ανθρώπους με τέτοιες άχρηστες ικανότητες στην ηθοποιία.
Μπροστά σε αυτούς ο Tae παίρνει όντως Όσκαρ....

Παρεπιπτόντως είναι 3 παρά το βράδυ και πραγματικά παίζει να είμαι ο μόνος άνθρωπος που το βλέπει αυτό το πράγμα...
Έχω ανησυχήσει λίγο που τα άλλα δύο ζαβα είναι ακόμα έξω αλλά...επειδή ξέρω τον Tae και τον εμπιστευομαι... δεν έχω πάρει ακόμα τηλέφωνο...
Ούτε πρόκειται να πάρω διότι αν ακόμα δεν έχουν ορεξη να φύγουν από εκεί μπορεί να με πριξουν να πάω σε αυτους...
Και ποιος σηκώνεται τώρα να ντυθεί για να μην τους ακούει...
Ακριβώς εγώ...μόνο αν πάρω τηλέφωνο...
Για αυτό το έχω απενεργοποιησει κι όλας...

Άκουσα χτύπημα πόρτας...και πάνω που έλεγα να μην σηκωθώ...
O Yeontan μόλις άκουσε το χτυπημα σηκώθηκε και πήγε νά κάτσει αλλού σαν να ήξερε ότι επρεπε να ανοίξω...
Τώρα που το σκέφτομαι...ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ 3 Η ΩΡΑ ΣΤΗΝ ΠΟΡΤΑ?!
Και όχι δεν είναι σίγουρα τα άλλα δυο, ο Tae βγάζει πάντα τά κλειδιά του...
Τουλάχιστον...τις περισσότερες φορές...
Ωχ...μην είναι πάλι o Jong Suk επειδή βούλωσε η τουαλέτα του, πραγματικά θα πάρω εγώ τον υδραυλικό τηλέφωνο να του την ξεβουλωσει...

Πήγα και άνοιξα χωρίς δεύτερη σκέψη την πόρτα...βασικά έκανα δεύτερες σκέψεις απλα επειδή είναι 3 δεν σκέφτηκα να ρωτήσω ποιος ειναι, πράγμα που δεν θα έπρεπε να κάνει κανείς!
Όλοι να ρωτάτε πριν ανοίξετε σε κάποιον την πόρτα...μπορεί να σας περιμένει η γειτόνισσα όπου θέλει ζαχαρη για χιλιοστή φορα... υπογλυκαιμία έχει για να το κάνει αυτό πραγματικά...
Αλλά 3 η ώρα σιγά μην είναι ξύπνια...
Αααα ναι δεν την άνοιξα φουλ την πόρτα...ξεχάστηκα...

Και μόλις την άνοιξα...μπερδεύτηκα φουλ...

"...Jungkook?"

"Σου φαίνομαι για κανεναν Jungkook μωρη παρδαλε κουρκουμά? Για τα κοινόχρηστα ήρθα..." Είπε ο παππούς ο οποίος ήταν υπεύθυνος για τα κοινόχρηστα...ΕΠΡΕΠΕ ΣΤΙΣ 3  ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΑ??
Επίσης μην ρωτήσετε πως τον μπερδεψα για τον Jungkook...είναι πολύ βράδυ...
Ευτυχώς βέβαια είχα έτοιμα τα λεφτά και του τα έδωσα μέσα σε λίγα δευτερα.
Πήγα να κλείσω την πόρτα αλλά με σταμάτησε μια φωνή.

My teacher became my enemy Where stories live. Discover now