no papa no papa yes papa Johnny

1.5K 176 99
                                    

"Και τελικά το έμαθε..." είπα χαλαρα στα κορίτσια καθώς έτρωγα την υπέροχη κρέπα μου. Η Μπέλα με κοιτούσε με ανοιχτό το στόμα ενώ η Αναστασία όπως συνήθως είχε μια....βασικα δεν είχε καμία έκφραση στο πρόσωπο της.

"Δηλαδή για να καταλάβω είδε την εικόνα την οποία ανέβασε ο Jungkook με τα χέρια σας και άρχισε να σας πρήζει για να του πείτε αν είστε μαζι;" ρώτησε η Αναστασία. Φυσηξα το κομμάτι κρέπας που κρατούσα με το πιρούνι και προσπάθησα να επεξεργαστώ αυτό που είπε...
Εεε μα τι με περνει χρονο οκ;
Τρώω κάτι τόσο υπέροχο το που με αποσπάει....

"Δεν μας έπρηξε και παρα πολύ...εννοώ δεν συγκρίνεται με το τι κάνει τώρα..." είπα ενώ έφαγα την μπουκιά μου η οποία είχε κρυώσει αρκετά ώστε να την φάω.

"Ένα λεπτό έχω χαθεί λίγο...Τατι τα έχεις με τον κύριο Jeon?"

Κριτζαρε όλο μου το είναι...
ΤΙ ΚΥΡΙΕ JEON ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ ΕΦΤΑΣΕ ΤΑ 23 ΚΑΙ ΠΑΣ ΝΑ ΤΟΝ ΠΕΙΣ ΚΥΡΙΟ;

Η Αναστασία της χτύπησε το κούτελο.
"Καλά εσύ κοιμησου. Πρέπει να είσαι τυφλή για να μην το κατάλαβες από την αρχη. Και τα δύο κανανε σαν καθυστεριμενα ερωτευμενα."

"....Να 'σαι καλά Αναστασια"

"Θα προσπαθήσω. Ο Tae τι κανει τωρα και πιστεύεις ότι δεν σας επριζε τόσο πολυ;"
Πρώτου απαντήσω μπήκε γρήγορα ο Tae με μια σακούλα τεράστια.
Ωχ οχι...Τι αγόρασε παλι;
Είναι η πέμπτη σακούλα αυτή την εβδομάδα....

"Λοιπόν, Τατι πήρα δύο ροζ μπλουζίτσες και δύο μπλε." Μετακινησε το πιατο μου στην αλλη πλευρα του τραπεζιου, έβγαλε από την σακούλα και τις 4 και τις άπλωσε για να τις δω.

"Να φανταστώ τα ροζ είναι για τα αγορια;"

"Ναι! Που το ήξερες;"

"Διότι πανω λέει κυριολεκτικά Best boy και το αλλο λέει Beast boy..."

"Εγώ απλά είδα boy και το πήρα...."

"...Υπάρχει και αυτή η αποψη"

"Σορρυ που διακοπτω αλλα...ποιανού είναι αυτά τα ρουχα;" ρώτησε η Μπέλα. O Tae χαμογέλασε τριπλατα, καλά διαβάσατε τριπλατα όχι διπλατα...

"Είναι για τα παιδιά της Τατι και του Κουκιου"

Με κοιταξαν και οι δύο με γουρλωμένα ματια.
Τώρα δεν ξέρω αν με κοιτάζουν έτσι επειδή ο Tae έχει φτάσει σε σημείο να παίρνει ρούχα για τα μελλοντικά μου παιδιά ή το ότι παίζει ότι ο Jungkook να με άφησε έγκυο.

Εγώ απλά τον έδειξα ως απάντηση για την ερώτηση που με έκανε η Αναστασία. Έκαναν ένα νεύμα και κοιταξαν τα ρουχαλάκια όπως και εγώ. Ήταν υπερβολικά γλυκά αλλά το θέμα είναι ότι υπήρχε μια μικρή λεπτομέρεια...μικρή μωρέ μην φανταστείτε....ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΑ ΑΡΧΙΚΑ ΣΤΑΔΙΑ ΤΗΣ ΣΧΕΣΗΣ.

My teacher became my enemy Where stories live. Discover now