Μην σχολιάσει κάνεις το τραγούδι και μην το βάλετε ακόμα...βασικα έχει μια ώρα intro οπότε και να το βάλετε αμέσως παίζει να έχετε φτάσει ήδη στο σημείο που πρέπει να αρχίσει...Τέλος πάντων μόλις η Τατι πει 'Για αυτό τον λόγο' τότε βάλτε (και προχωρήστε το λίγο...καλα όχι λίγο αρκετά...Θα με βάλετε να πω λεπτά εεε...βάλτε το στο 1:07 you're welcome)
Also...extra long chapter (ειχα ορέξεις)Παιδιά ζω!
Χώρισα επιτυχώς τον Tae και τον Hoseok χωρίς να σπάσω κάτι!....Τουλάχιστον όχι πάνω μου...Νομίζω σπάσαμε ένα βάζο το οποίο μας είχε πάρει δώρο o Jimin για τα προπερσινα Χριστούγεννα...
Εμ...πω πω πως το πάθαμε εμείς αυτό;
Πω πω πάει...Το κακό σε όλο αυτό είναι ο Tae είναι κλειδωμένος στο μπανιο ενώ ο Hoseok στο δικό μας δωμάτιο και-....FUCK! ΚΛΕΙΔΩΣΑ ΤΟ ΑΧΡΗΣΤΟ ΠΛΑΣΜΑ ΣΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ
Έτρεξα για να τον ξεκλειδώσω αλλά...ηδη ήταν πολύ αργά...
Η αλήθεια είναι ότι στο μπανιο είχαμε ένα έξτρα κλειδακι για να ανοίγει την πόρτα που συνδέετε με το δωμάτιό...γιατι;
ΔΙΟΤΙ Ο TAE ΚΛΕΙΔΩΘΗΚΕ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΚΑΤΕΛΗΞΕ ΣΤΟΝ ΥΠΟΝΟΜΟ....
Δεν ξέρω τι έκανε και να πω την αλήθεια δεν θα ήθελα να ξέρω...Αυτό το παιδι κάνει περίεργα πράγματα...Αααα τώρα που λέμε περίεργο, δεν θα μαντέψετε πότε τι εκανα την Μαρία...
Στην φάτσα της ζωγράφισα τον Ιησού και στο υπόλοιπο την έβαλα να φορέσει γκρι ρούχα.(Μην περιμένετε φωτογραφία από αυτό...Δεν νομίζω να υπάρχει...βασικα άκυρο...ΕΛΠΙΖΩ να μην υπάρχει...)
Θα ρωτήσει κάποιος ή κάποια τώρα 'γιατί έκανες τον Tae και την Μαρία λες και είναι κανένα ζευγαράκι που είχε ορέξεις για το Halloween και ντύθηκαν δύο εκτρωματα;'
Καταρχάς αγαπητέ/τη αναγνώστη/τρία....ΤΟΝ ΙΗΣΟΥ ΤΟΝ ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ.
Δεύτερον...Δεν θα πήγαινε να την έκανα τιποτα άλλο...Ήμουν έτοιμη να την κάνω κανένα μοσχάρι αλλά δεν ήταν πολύ πρόθυμη...
Βέβαια ούτε και για αυτό τρελάθηκε...αλλα...
Τώρα που το σκέφτομαι...Θα μπορούσα να την κάνω αστέρι....
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
Σιγά μην την έκανα και αστέρι...Μόνο εγώ αξίζω κάτι τέτοιο *imaginary τιναγμα μαλλιού*
Αλλά να μου πεις δεν χρειάζεται να ντυθώ αστέρι αφού είμαι ήδη *imaginary τιναγμα μαλλιού δεύτερης φορας*
YOU ARE READING
My teacher became my enemy
Fanfiction"Να σε ρωτήσω τι κανεις;" έκανα τρία βήματα προς τα πίσω ενώ αυτός ερχόταν όλο και πιο κοντά μου. "Σαν τι σου φαίνεται να κάνω;" Χαμογέλασε πονηρά. Όταν χαμογελάει έτσι με αγχώνει από την μία αλλά από την άλλη θέλω να τον χώσω καμιά μπατσα. "Επίσης...