I love you

1K 124 53
                                    

Πέρασαν αρκετές μέρες που κάτσαμε σε εκείνο το σπίτι...καλα ενταξει πλάκα κάνω...4 μέρες περάσανε..
Μέχρι στιγμής το ταξίδι ήταν λίγο...ανοργανωτο...

Ο Jimin δούλευε όλο και πιο πολύ για να βοηθήσει την γιαγιά του και στην τελική καταληγαμε με τον πρόγραμμα του Jungkook το οποίο δεν προλαβενε να το οργανωσει καλα..
Ο λόγος ήταν διότι περίμενε τον Jimin για να αποφασίσουν μαζί τι θα κάνουμε, αλλά από ότι καταλάβατε αυτό δεν δούλεψε...

Σήμερα ήταν η ημέρα όμως που εγώ και ο Jungkook θα περνούσαμε την ημέρα μόνοι μας αλλά δεν μπορούσα ακόμα να καταλάβω πως θα γίνει αυτό χωρίς να μας ακολουθήσει ο Tae...

"Μην ανησυχείς" είπε ξαφνικά ο Jungkook και τον κοίταξα με απορία "ξέρω έναν τρόπο που θα  τους απασχολήσει όλους εδώ μέσα." Μου εκλεισε το μάτι και πήγε προς το τραπέζι όπου είχαν βάλει τα παιδια για να βλέπουν τον Jimin να βασανίζεται και ταυτόχρονα έπαιζαν και Uno "Λοιπον επειδή ο Jimin λίγο πεθαίνει κάποιος πρέπει να τον βοηθήσει...Οπότε εντελώς δημοκρατικά...MinSoo βοηθά τον Jimin" 

"Γιατι εγω;" ρώτησε η MinSoo καθώς έριξε το γνωστό +4 χαρτί. Ο Tae ο οποίος ήταν δίπλα της την κοίταξε δολοφονικα και πήρε 4 κάρτες διαστακτικα από την τράπουλα

"Διότι αν βοηθήσεις και εσύ θα βοηθήσει και ο Hoseok πιθανότατα και εκτος αυτού...Νομίζω με το να έχει κάποια από πίσω του να τον φωνάζει θα έχει πιο πολύ πλακα όλο το σκηνικο"

"Χμμμμ..." κοιταξε τα χαρτιά της σκεπτηκα "Δεν ξέρω"

"Δεν πειράζει, είπα δημοκρατικα-"

"Δεν λέω για εσένα ρε ηληθιε...προσπαθώ να διαλέξω χρώμα...Με εσένα κανονίστηκε...πράσινα!" Είπε ενθουσιασμενη στο τέλος και ακούστηκε ένα μπαμ...Το οποίο ήταν το κεφάλι του Tae στο τραπέζι

"Μισώ αυτό το παιχνίδι..." είπε και μετά από λίγο σήκωσε το κεφάλι του γρήγορα γιατί με τον τρόπο που καθόταν όλοι είδανε τις κάρτες του

"Ναι λες και δεν τις είδαμε" είπε η Μαρία ειρωνικα.

"Αααα επίσης εντελώς δημοκρατικα εσύ και ο Tae θα πάτε για ψώνια" είπε στο τέλος ο Jungkook ενώ έκανε μεταβολή να έρθει προς έμενα

"Να ψωνίσουμε τι; Και γιατί με αυτο;" ρώτησε δείχνοντας τον Tae

" Εεεε! ΑΥΤΟ έχει συναισθήματα..."

"Μόλις σας άφησα εκει πάνω ένα χαρτάκι, το βράδυ θα φάμε κάτι σπέσιαλ"
Ωχ τώρα το πρόσεξα αυτό το χαρτάκι...
Αλλα τι εννοεί θα φάμε κάτι σπεσιαλ;
Έστω και είναι κοφτερά θα του κόψω την γλώσσα...

My teacher became my enemy Where stories live. Discover now