Bad news

887 103 37
                                    

"ΡΕ ΤΙ ΕΚΑΝΑ?!"

"ΠΡΟΔΟΤΡΑ ΜΗ ΜΙΛΑΣ ΜΗΝ ΣΟΥ ΒΓΑΛΩ ΟΛΟ ΤΟ ΜΑΛΛΙ" της φώναξα και την τράβηξα μέχρι την κουζίνα.
Βασικά...πιο σωστή έκφραση θα ήταν την έσυρα αλλά δεν θα κολλήσουμε σε αυτό τώρα.

"ΜΕ ΠΟΝΑΣ!"

"ΚΑΛΗΜΕΡΑ"

"ΡΕΕΕΕ" φώναξε και προσπάθησε να με τρεβηξει το μαλλί αλλά την έσπρωξα πάνω στο τραπέζι. Ευτυχώς δεν είχαμε κατι πάνω σε αυτό αλλιώς τώρα όλα θα βρισκόντουσαν στο πάτωμα....σπασμένα πιθανότατα...

"ΤΕΤΟΙΑ ΩΡΑ ΚΑΝΩ ΓΙΟΓΚΑ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΜΟΥ ΜΕΣΑ" φώναξε ο Tae από μέσα αλλά δεν του δώσαμε σημασία....δηλαδή....εγώ δεν του έδωσα σημασία...
Την πήρα μια χούφτα μαλλί και την έφερα κοντά στην βρύση και μόλις την άνοιξα ίσως τσιριξε υπερβολικά πολύ αλλά δεν με ένοιαζε εκείνη την στιγμή...
"Κορίτσια κουφές ειστ-ΤΑΤΙ ΤΙ ΣΚΑΤΑ?! ΑΣΤΗΝ!" τελικά με σταμάτησε ο Tae προσπαθωντας να μας χωρίσει....κρίμα που είχα γραπωθει σαν γάτα πάνω σε δέντρο...
Μας έσπρωξε μακρυά από την κουζίνα και μετά ετρεξε να ξανακλεισει την βρύση...
Καλά μέχρι να μας χωρίσει αυτός η Μαρία θα έχει χάσει όλα τα μαλλιά της κεφαλής της.

"ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΛΕΣ ΤΙ ΕΚΑΝΑ!" ρώτησε η Μαρία και μου ερχόταν να της αρπάξω και το αυτί από τα νευρα μου....

"Θα ήθελα και εγώ να μάθω πριν σας χωρίσω..." Είπε και ο Tae...ποτέ επέστρεψε αυτος?

"...με μαρτύρησε..."

"Γιατί ποιον σκότωσες?" Ρωτησε εκεινος

"Αυτην.... ΣΥΝΤΟΜΑ" την έσπρωξα δυνατά πάνω στον καναπέ. "Πώς μπόρεσες να πεις στην μαμά ποιο είναι το τηλέφωνο μου?!"

"ΑΑΑΑΑΑ...αααα εντάξει αυτό της το είπα διότι με επριζε αλλά δεν την είπα που μένεις!"

"ΑΥΤΟ ΕΛΕΙΠΕ ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΣΕ ΣΚΟΤΩΝΑ....άσε μου ξέρει και από μόνη της" Ξεφυσηξα και έκατσα στην πολυθρόνα.

"Κοίτα...είχα καλό λόγο που της το είπα..." Την κοίταξα απότομα δολοφονικα και κάλυψε το κεφάλι της  "είπε ότι είναι επείγον αυτό που θέλει να σε πει...αλλιώς δεν θα της το έλεγα..."

"Κυριολεκτικά με ρώτησε αν είμαι καλά...αυτό ήταν το επείγον?" Είπα και κοίταξα την κλειστή τηλεόραση σκεπτική. Τι θα μπορούσε να ηθελε μετα από τόσο καιρό?

"Δεν μου είπε ακριβώς τι σε ήθελε...οπότε δεν ξέρω..."

"Αχ ευτυχώς δεν έχω να σας χωρισω, το μαλλί μου είναι πολύτιμο" είπε ο Tae και έκατσε δίπλα στην Μαρία. "Αλλά...τώρα που αναφερομαστε σε αυτά τα θέματα....Μαρία εσύ πως βρήκες που μένει η Τατι είπαμε?"

My teacher became my enemy Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang